Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Expeditie Robinson 2021

die John en Rob doet mij denken aan die twee oudjes van de Muppets.

Fuchsia schreef op 21-09-2021 om 10:06:

die John en Rob doet mij denken aan die twee oudjes van de Muppets.

Nou nee. Die oudjes zijn leuk. 

LydiaDietz schreef op 21-09-2021 om 10:10:

[..]

Nou nee. Die oudjes zijn leuk.

Dat weer wel dan maar die twee leveren commentaar op van alles en nog wat.

En ik begrijp wel waarom Rob Eva koos tactisch spelen zij begon al over complot maken en kiezen en had weinig energie over. Rob had zijn lesje wel geleerd over complotjes bouwen.

Ik vind dit tweedekanseiland zo slecht doordacht. Elke keer weer de nieuwkomer eruit, behalve Rob dan, maar zo is er toch niks aan. 
geef die nieuwe persoon immuniteit de eerste stemronde of een extra stem. 

April2021 schreef op 23-09-2021 om 21:30:

Ik vind dit tweedekanseiland zo slecht doordacht. Elke keer weer de nieuwkomer eruit, behalve Rob dan, maar zo is er toch niks aan.

Precies dit ja.
Ben je als weggestemde blij dat je nog een kans krijgt maar dan blijkt dat de kans dat je mag blijven nihil is.
Ik herinner me van een oudere editie dat er een stemsysteem was dat je meerdere stemmen in kon zetten.
Zoiets zou het toch veel spannender maken.
De mannen hebben nu sowieso al weinig kans van overleven om tweedekanseiland, de vrouwen zijn in de meerderheid en een blok.

Ik gun het Stefano echt, leuke man! En Sterrin ben ik ook nog wel benieuwd naar 

heel jammer ja. Ik vind Stefano vele malen leuker qua persoonlijkheid, maar ook meer een Robinson. Sieneke ging wel echt af bij die proef. En omdat Rob er uit bleef mocht Sieneke nu blijven volgens de filosofie last in first out. Raar.
Ik hoop dat het Stefano lukt op afvallerseiland. Zowel Rob als John vind ik 3x niks. 

Vind dat 2e kans eiland ook echt niet leuk zo.. laatste erbij, eerste eruit. Vind de proeven ook stom, als 1 heeft gewonnen is het klaar. Waarom niet afmaken en laatste een zwarte stem ofzo? Als je weet dat je niet 1e word kun je beter gelijk stoppen..

Jammer dat Stefano weggestemd is.. Ben benieuwd hoe het gaat op afvallers eiland. En zooo hopen dat hij de proef wint!

Ik vind dat eiland ook niet zo leuk en het concept inderdaad niet sterk. Stefano leek deze keer ook niet zo enthousiast over zijn volgende kans, eerder een soort not amused. Ik zat echt te wachten tot hij zou zeggen ‘nou nee bedankt ik ga naar huis’. 

Sherlock schreef op 23-09-2021 om 22:24:

Ik vind dat eiland ook niet zo leuk en het concept inderdaad niet sterk. Stefano leek deze keer ook niet zo enthousiast over zijn volgende kans, eerder een soort not amused. Ik zat echt te wachten tot hij zou zeggen ‘nou nee bedankt ik ga naar huis’.

Ik heb het idee dat ze dat niet echt mogen zeggen. Er word ook niet gevraagd of ze nog door willen, het is een mededeling. 

Uiteindelijk kunnen ze natuurlijk opgeven. Maar het viel mij op dat waar ze vroeger altijd heel uitgebreid vroegen of iemand nog door wil, dat ze dat nu niet doen.

April2021 schreef op 24-09-2021 om 07:16:

[..]

Ik heb het idee dat ze dat niet echt mogen zeggen. Er word ook niet gevraagd of ze nog door willen, het is een mededeling.

Uiteindelijk kunnen ze natuurlijk opgeven. Maar het viel mij op dat waar ze vroeger altijd heel uitgebreid vroegen of iemand nog door wil, dat ze dat nu niet doen.

Ja dat zou inderdaad kunnen. Er was wel erg veel geknipt in die scene en Stefano zei helemaal niets, ik neem aan dat hij wel iets gezegd moet hebben.

Ik weet niet hoeveel maanden dit programma duurt maar als er maar 1 per week echt naar huis gaat zijn we met pasen nog niet klaar. 

April2021 schreef op 23-09-2021 om 21:30:

Ja vreselijk. Niks tweedekans. Hoe goed je ook bent, je krijgt gewoon geen tweede kans. 

Ik vind hondjes sowieso helemaal niks. Hoe je ook een echte Robinson bent met die stomme stemmen kun je zomaar naar huis gaan. 

Geef de winnaar van de proef immuniteit bij de volgende stemronde en de verliezer een zwarte stem. Heb je al iets meer kans dat een echte Robinson wint ipv de persoon die goed is in bondjes maken.

Denk dat ze Stefano hebben weggestemd omdat hij op andere eiland had gevraagd om weggestemd te worden. Daar ga je een gemotiveerd groepslid wat er al is, niet voor opgeven.

Dat tweedekans eiland is een aanfluiting. De nieuwe komen altijd alleen en hebben geen kans. Hadden ze echt beter over moeten nadenken. Ik hoop dat Stefano en Sterrin nog ver komen want het zijn mijn favorieten. 

Wat idioot om iemand weg te stemmen die zo goed in de groep ligt, alleen maar omdat hij er als laatste bij kwam. Stefano heeft meer verdiend dan dit achterlijke gedoe. Dat valt me vies tegen van deze groep.
Ik erger me sowieso aan Do, die steeds maar roept dat de vrouwen de mannen eruit moeten stemmen. En als Loiza, Saar, Wietze en Loek (eigenlijk iedereen behalve Sieneke) echt zo graag Stefano hadden willen behouden, dan vind ik die zelfbedachte regel van ‘last in, first out’ gewoon te triest voor woorden.
En ook niet leuk dat het spel stopt, nadat er een winnaar is. Waarom niet door laten spelen? Zwarte stem, voedsel, de tweede krijgt een extra stem etc. Hier was zoveel meer van te maken dan dit. Jammer!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.