Media en cultuur
Miss_Moneypenny
10-08-2021 om 02:21
Expeditie Robinson 2021
Het nieuwe seizoen begint op 29 augustus en zal dit keer zich in Kroatië afspelen.
Alle kandidaten zijn bekend!
Stefano Keizers
Jasmine Sendar
Jan van Halst
Eva van de Wijdeven
Annemiek Koekoek
Defano Holwijn
Britte Lagcher
Robbert Rodenburg
Sterrin Smalbrugge
John de Bever
Sylvana IJsselmuiden
René van Meurs
Dyantha Brooks
Jasper Demollin
Sandra Ysbrandi
Dennis Schouten
Sieneke
Yuki Kempees
Oud deelnemers die weer mee doen:
Anouk Maas
Do
JayJay Boske
Loek Peters
Loiza Lamers
Rob Geus
Saar Koningsberger
Wietze de Jager
Wie gaat er mee kijken?
LydiaDietz
19-09-2021 om 21:23
Nou idd zeg. Die twee verdienen elkaar. Wat een nare man, die John. En Rob Geus vind ik ook heel onsympathiek. Ik vind het echt heel jammer dat Eva weg is.
Reflectione
19-09-2021 om 21:52
Ik vind Rob en John beide niet leuk maar John wel echt een eikel zeg. Gewoon pestgedrag, nare man.. echt waarom ging Rob tegen Eva? Zoveel redenen om tegen John te gaan
Dierenvriend97
19-09-2021 om 21:55
Ik hoopte dat het blauwe kamp zou winnen vandaag, jammer.
Wel lief van kamp geel dat ze wat eten weggeven.
LydiaDietz
19-09-2021 om 21:59
Reflectione schreef op 19-09-2021 om 21:52:
Ik vind Rob en John beide niet leuk maar John wel echt een eikel zeg. Gewoon pestgedrag, nare man.. echt waarom ging Rob tegen Eva? Zoveel redenen om tegen John te gaan
Ik heb het idee dat Rob vrouwen niet helemaal voor vol aanziet. Ook al heeft Eva daar in haar up de boel draaiende gehouden.
PinkFlower
19-09-2021 om 22:01
Reflectione schreef op 19-09-2021 om 21:52:
Ja hij is gewoon echt een hele nare vent. Ik ben hem ook echt zat.
Ik snel dat het gedoe met de vis ook deels vermoeidheid was, ze hebben het wel uitgepraat Maar ik snap echt niet dat Rob niet voor John ging. Dit was de kans om hem eruit te krijgen. Misschien was hij bang te verliezen en dat John daar dan nooit meer zijn kop over zou houden?
Ik vind het ook naar dat John Rob steeds smaakpolitie noemt. Hij heeft gewoon een naam. Rob noemt John toch ook geen valszingende Bever?
redbulletje
19-09-2021 om 22:33
Wat 'n stel irritante mannen zijn dat idd en zo zonde dat Eva daardoor naar huis moest. Zij is het meest robinsonwaardig van deze hele editie volgens mij.
Musje1989
19-09-2021 om 22:41
Hoe kan hij nou zo dom zijn om tegen Eva te duelleren?! Echt heel erg jammer dat zij er nu uit ligt.
Tof dat ze wat van het eten deelden, echt heel sportief! Ik vind het ook echt allen leuke kampen, als je John en Rob even wegdenkt 
Kolibrie
19-09-2021 om 23:23
En die vis die Eva even mooi gevangen had, wat een joekel! Komt Rob terug, hebben ze die vis blijkbaar nog niet eens helemaal opgegeten. Heeft Eva onbewust de mannen nog goed verzorgd..
Ayla
19-09-2021 om 23:30
ik snapte Eva wel dat ze haar geduld verloor, regelt alles, vangt vis en dan zou zo'n onhandige klungelaar wel even je vis even tot moes slaan wat een prutser.
Dolfje
20-09-2021 om 09:57
Het blijft gewoon een eikel die Rob Geus. John ook dus die twee verdienen elkaar.
Jammer van Sterrin.
Metallover
20-09-2021 om 10:34
Nou ik moet zeggen dat Rob me eigenlijk wel meevalt deze keer, in de zin dat hij het gepest van John naast zich neerlegt en er niet tegenin gaat, dat had ik wel van hem verwacht.
Stom idd dat hij Eva had gekozen, maar hij wilde natuurlijk eerst de sterke kandidaat weghebben. John gaat het toch niet redden tot het einde van het spel.
Oliviaa
20-09-2021 om 11:01
Als Eva even geen moeilijk moment had gehad en niet had gehuild had hij denk ik voor John gekozen.. Helaas!
Vind Eva wel een topper hoor.
Sterrin, die zag ik niet aankomen. Dacht die stemmen Annnemiek eruit. Hopen dat ze volgende proef winnen!
Miss_Moneypenny
20-09-2021 om 11:40
Ze zeiden dat ze Sterrin er uit wilden, omdat Annemiek sterker was. Sterrin leek me juist een bikkel, ook wat je zag bij die proef.
Hoop dat ze een kans krijgt op tweede-kans eiland.
zakchips
20-09-2021 om 11:47
Oh wat een vervelende uitzending vond ik het. Ik baalde zo dat Eva eruit moest! Ze deed het zo goed op dat eiland. Die twee mannen, Rob en John, ze verdienen elkaar. Ik hoop echt dat ze zichzelf en elkaar flink tegenkomen.
Kamp Noord had ik ook de overwinning wel gegund, ik hoop dat Sterrin nog een tijdje mag genieten met de tweede kans die ze kreeg. Ik hoop trouwens ook dat Stefano niet zijn eigen glazen ingooit door te opperen Sieneke eruit te stemmen.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.