Media en cultuur
Miss_Moneypenny
10-08-2021 om 02:21
Expeditie Robinson 2021
Het nieuwe seizoen begint op 29 augustus en zal dit keer zich in Kroatië afspelen.
Alle kandidaten zijn bekend!
Stefano Keizers
Jasmine Sendar
Jan van Halst
Eva van de Wijdeven
Annemiek Koekoek
Defano Holwijn
Britte Lagcher
Robbert Rodenburg
Sterrin Smalbrugge
John de Bever
Sylvana IJsselmuiden
René van Meurs
Dyantha Brooks
Jasper Demollin
Sandra Ysbrandi
Dennis Schouten
Sieneke
Yuki Kempees
Oud deelnemers die weer mee doen:
Anouk Maas
Do
JayJay Boske
Loek Peters
Loiza Lamers
Rob Geus
Saar Koningsberger
Wietze de Jager
Wie gaat er mee kijken?
Aviendha
17-09-2021 om 18:41
Ik snap echt niet wat er zo irritant is aan Loiza. Waar doet ze alsof ze zo eerlijk is? En mooi dat er wat gekonkeld wordt want elke keer de nieuwste eruit stemmen is gewoon lame.
Ik vond het ook echt een suffe actie dat die mannen de gewichten aan Sieneke gingen hangen. Verder eindelijk een beetje een leuke aflevering! Ben benieuwd wie Rob gaat uitdagen. Ik hoop John. Anders verlies ik mn respect voor hem.
Metallover
17-09-2021 om 19:27
Die John De Bever, wat een rare man. Ik had trouwens nog nooit van hem gehoord.
Ik dacht eerst dat hij niet helemaal goed was, maar ik denk gewoon dat hij een niet bijster hoog iq heeft.
Ik heb hem volgens mij nog geen een keer de handen uit de mouwen zien steken.
Zal gezellig worden met Rob erbij, twee zeurderige mannetjes.
Lizzyliz
17-09-2021 om 19:54
Als Rob Eva gaat uitdagen en Eva moet weg, dan zitten Rob en John alleen op dat eiland. Dat lijkt me wel vermakelijk. Die twee kunnen helemaal niets zonder Eva.
Maar ik hoop toch dat Eva er in blijft.
Courage
17-09-2021 om 20:23
Misschien heb ik het wel helemaal verkeerd, maar het lijkt er op alsof John niet goed kan lezen en schrijven. Dat meende ik uit een eerdere scene te halen. En maakt hij er een gewoonte van zich dommer voor te doen dan hij is.
Pure speculatie hoor, maar er 'is' gewoon iets met hem.
Aviendha
17-09-2021 om 20:39
Courage schreef op 17-09-2021 om 20:23:
Misschien heb ik het wel helemaal verkeerd, maar het lijkt er op alsof John niet goed kan lezen en schrijven. Dat meende ik uit een eerdere scene te halen. En maakt hij er een gewoonte van zich dommer voor te doen dan hij is.
Pure speculatie hoor, maar er 'is' gewoon iets met hem.
Dit denk ik ook. Volgens mij is hij helemaal niet zo dom.
Miss_Travel
17-09-2021 om 20:56
Aviendha schreef op 17-09-2021 om 18:41:
Ik snap echt niet wat er zo irritant is aan Loiza. Waar doet ze alsof ze zo eerlijk is? En mooi dat er wat gekonkeld wordt want elke keer de nieuwste eruit stemmen is gewoon lame.
Ik vond het ook echt een suffe actie dat die mannen de gewichten aan Sieneke gingen hangen. Verder eindelijk een beetje een leuke aflevering! Ben benieuwd wie Rob gaat uitdagen. Ik hoop John. Anders verlies ik mn respect voor hem.
Ik vind het gewoon heel laf.. eerst zegt ze dat ze niet in eigen vlees moeten snijden (want ze moet wel haar plek veilig stellen) en daarna breekt ze die belofte weer. Maar omdat ze het 'eerlijk zegt' accepteert iedereen dat dan maar. Ik begrijp echt niet wat iedereen zo leuk aan haar vindt. Ze heeft op een of andere manier enorm veel invloed en ik begrijp niet waarom.
Mugske
17-09-2021 om 21:12
mij valt op dat ze niet op ontdekking gaan op het eiland. Of in ieder geval zien we daar niet veel van. Ze proberen vis te vangen en krabben/schelpdieren te vinden. Ze vonden wel iets van kruiden geloof ik. Jay zag die slang toevallig bij de bracht, maar ze gaan niet actief op zoek / jacht.
Vooraf krijgen ze denk ik wel instructie over wat wel en niet eetbaar is. Bijv eerder jaar vingen ze vis die giftig is en die dus terug de zee in ging. Beschermde dieren zullen ze ook niet mogen vangen. Zo'n dolfijn kan een heel eiland voeden, maar daar zou ik niet snel op jagen.
Dolfje
17-09-2021 om 21:22
Ik heb net eindelijk gekeken. Blij dat Rob weggestemd is. Ben benieuwd hoe Stefano daar in de groep gaat..
redbulletje
17-09-2021 om 22:02
Haha, die dolfijnen die vorige aflevering zag ik idd ook al aan 't spit hangen in gedachte
Daar heb je een goed maal aan. Maar die slang was ook een nette maat. Hopelijk vinden ze er daar meer van.
Reflectione
17-09-2021 om 22:26
redbulletje schreef op 17-09-2021 om 22:02:
Haha, die dolfijnen die vorige aflevering zag ik idd ook al aan 't spit hangen in gedachte
Daar heb je een goed maal aan. Maar die slang was ook een nette maat. Hopelijk vinden ze er daar meer van.
Was wel benieuwd hoe ze die slang hebben gedood en wie dat heeft gedaan. Lijkt me ondanks de honger nog wel een drempel
Aviendha
18-09-2021 om 11:06
Annemiek had gezegd dat ze het hele eiland had uitgekamd, maar dat er niks is. Ik denk dat de makers het op expeditie gaan eruit monteren want het kan toch niet dat ze dat niet doen?
Ik denk dat iemand die slang op zn kop heeft geslagen met een schep, jammer dat ook dat niet werd laten zien. Vond het wel bad ass van JayJay dat hij gelijk erop af ging.
Volgens mij gaat Stefano wel goed liggen, ik heb het idee dat het een allemansvriend is en iedereen hem uiteindelijk wel leuk gaat vinden.
Mugske
18-09-2021 om 19:42
zou kunnen dat ze dat eruit knippen, maar dat vind ik jammer, het hoort bij Robinson. Wel lieten ze de zoektocht naar de pasta zien en ook het vissen komt uitgebreid in beeld.
PinkFlower
19-09-2021 om 21:05
Dierenvriend97 schreef op 19-09-2021 om 20:47:
Zo stom dat Rob John niet uitgedaagd heeft
Ja super stom. Wie wil er nou met John op dat eiland blijven? Hij begon ook meteen weer over dat eten te zeuren dat Rob dan nu maar eten moet maken. Ik had in de boot mooi een appel gegeten 🤣
Dierenvriend97
19-09-2021 om 21:14
PinkFlower schreef op 19-09-2021 om 21:05:
[..]
Ja super stom. Wie wil er nou met John op dat eiland blijven? Hij begon ook meteen weer over dat eten te zeuren dat Rob dan nu maar eten moet maken. Ik had in de boot mooi een appel gegeten 🤣
Ik zei precies hetzelfde, ff een appeltje eten in de boot 🤣
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.