Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Expeditie Robinson 2021

Eva doet het goed. John heeft geluk met haar! Hoop dat er snel verandering in komt en dat Eva nog in een groep komt en ver komt. Had wel meer van haar willen zien. 
Annemiek is weinig in beeld vind ik, behalve dat klaagmoment zie je weinig van haar. Als Stefano zich niet had opgeofferd was ze vast weg geweest.. Denk dat nieuwe mensen op 2e kans eiland niet echt een 2e kans hebben. Bontjes zijn al gemaakt en wegstemmen van een nieuweling is natuurlijk makkelijkse keuze. Alleen met immuniteit kunnen ze overleven, denk ik. 
Heb nog niet echt een favoriet dit keer.. Dat verplaats naar al die eilanden, moet er nog aan wennen.. 

We gaan nog niet naar huis, nog lange niet nog lang niet.. We gaan nog niet naar huis..

Ik lees ook mee vind het tot nu toe een erg leuk seizoen en vooral fijn dat het 2x per week komt!

Dat tweede kans eiland vind ik geen leuke groep trouwens. Weet niet goed waarom, maar het boeit me niet zo. En ik vind het onwijs storend dat mensen 2x naar afvallerseiland kunnen. Mede misschien omdat die John me enorm irriteert. Ook geen fan van Loiza, die duikt tegenwoordig in elk programma op en vind ik nogal vol van zichzelf.

Eva vind ik stoer, hoop dat ze ver komt. Ook ben ik wel benieuwd naar Annemiek en begin ik Dyantha steeds meer te mogen en heb ik een zwak voor Rob de Geus. Maar vooral fan van Stefano! 

flauw dat ze de gewichten bij Sineke gingen hangen 

Dierenvriend97 schreef op 16-09-2021 om 20:51:

flauw dat ze de gewichten bij Sineke gingen hangen

Wel voorspelbaar 
Ik meen in een voorstukje te zien dat er misschien toch iets gaat veranderen qua stemmen, ik hoop het.

zo leuk voor Saar! pfff 1 uur + 23 min aan dat ruwe sisal touwtje 

Oh bah die slang! 

gezellig, Rob komt bij John op afvallers eiland. Arme Eva.... 

Dierenvriend97 schreef op 16-09-2021 om 21:33:

gezellig, Rob komt bij John op afvallers eiland. Arme Eva....

Ja haha arme eva! Maar ik denk wel dat Rob, John gaat uitdagen.

Verder, ok respect voor beide dames 1uen 23min heel knap maar Anouk had van mij echt die immuniteit mogen hebben met 8 kilo extra! En dan geeft ze op, begrijpelijk, maar hoe individueel ook, ik had met mijn 1 kilo het opgegeven en haar die welverdiende immuniteit gunnen/geven!

Miss_Moneypenny

Miss_Moneypenny

17-09-2021 om 09:54 Topicstarter

Vond het wel een leuke aflevering. En eindelijk zicht op dat er iemand uit gaat! Ik denk ook dat Rob John gaat uit dagen, volgens mij zouden die twee nooit samen op dat eiland willen zitten. Ik hoop dat het Eva lukt om daar tot de samensmelting te blijven zitten.

En die slang… brr zag er vies uit toen ze die aan het opeten waren.

nou inderdaad, hopelijk daagt hij John uit. Kan die eindelijk naar huis! En mijn god wat is die Loiza irritant zeg. Ik begrijp ook echt niet waardoor ze zo veel invloed heeft in elke groep. Ze doet alsof ze eerlijk is, maar konkelt constant.

En respect voor Saar en Anouk zeg! Ongekend knap. En die slang!! Moest wel lachen want het smaakte naar kip. Volgens smaakt alles wat je normaal niet eet naar kip denk aan krokodil, krekels etc.

Hmm ik vind dat er weinig spanning in zit, het is allemaal wel erg knuffelig en jankerig en ‘ik gun het jou zooo enorm’. Mag van mij wel wat meer strijd komen.

Ik vond het weer leuk om naar te kijken. Blij dat Rob weggestemd is, nu hopen dat ie er verder uitgaat en niet Eva straks.. 
Ben nog geen Sieneke fan, die moet even wat pittiger worden denk ik. 

En met slang, hebben ze vast wel advies gehad achter de schermen of en hoe ze kunnen eten. Vond het wel geniale actie van JayJay en fijn dat ze eindelijk een vis hebben gevangen na zoveel tijd.. Er is dus hoop. 

Vond het geweldig hoe droog Stefano reageerde op de vragen van Kay.. 

Ik heb ooit slang gegeten in China en dat smaakte heerlijk (natuurlijk ook door de marinade/kruiden) Had de bite van een paling qua structuur. 

Ik vond Anouk echt rete stoer. Was echt een mindset die ze liet zien.
En Jayjay die een slang ving, wow - hij wist wel niet meteen wat hij er mee moest doen, maar hield 'm maar wel mooi in bedwang.

Wie heeft dat nog meer? Ik krijg moedergevoelens voor Sieneke 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.