Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Expeditie Robinson 2021

pff was inderdaad geen heel interessante aflevering. Hoewel ik het leuk vind dat Stefano nog een kans krijgt vind ik het erg veel deelnemers en groepen en weinig actie. Dat er zo weinig te eten te vinden is komt ook enorm veel aan bod. Het moet geen vakantie zijn waarbij ze meer dan genoeg bananen, kokosnoten e.d. hebben maar nu wordt het doodgeslagen met dat er niks te vinden is. 

Eva is lekker bezig zeg! Vangt vissen en bouwt een degelijke hut. Hoop dat zij de finale gaat halen. 
Sterrin vind ik ook een leuke meid. Handig dat ze goed is in krabben vangen. 
Voelde al aankomen dat Stefano zich ging opofferen, had nog gehoopt dat de rest er niet in mee zou gaan, maar wellicht kan ie in die andere groep toch nog lang blijven en anders bij Eef op afvallerseiland. 

Eva doet het zeker goed!
Die John kwam in een gespreid bedje terug op het eiland bij Eva, ze ging zelfs een broodje en kopje thee voor hem maken.
Nog even en dan wil John niet meer bij Eva weg, of hij wordt een soort comeback kid "hoi Eva daar ben ik weer"

Ik vond het best tenenkrommend hoe de drama rond Stefano er aan toeging. OhOhhhh wat erg en veel tranen en Stefano maakte er ook een theaterstukje van.

zakchips schreef op 12-09-2021 om 22:42:

pff was inderdaad geen heel interessante aflevering. Hoewel ik het leuk vind dat Stefano nog een kans krijgt vind ik het erg veel deelnemers en groepen en weinig actie. Dat er zo weinig te eten te vinden is komt ook enorm veel aan bod. Het moet geen vakantie zijn waarbij ze meer dan genoeg bananen, kokosnoten e.d. hebben maar nu wordt het doodgeslagen met dat er niks te vinden is.

Ik moet zeggen dat t wel erg mager is wat ze te eten hebben. Een stuk minder dan de voorgaande jaren volgens mij.

Eva doet het super. Ze is nu wel echt mijn favoriet. En man man wat een kansloos figuur die John. "Ik ben zo moe boehoe maak jij mij een pannenkoek". Alsof Eva niet moe is. Die moet alles daar alleen doen. 

Ik vind wel dat ze echt heel erg weinig te eten hebben. Daar mag idd wel iets mee gedaan worden. Gooi het er desnoods als extra prijs in bij het winnen van een proef. Wat rijst of meel als extra prijs. 

PinkFlower schreef op 13-09-2021 om 08:24:

Ik vind wel dat ze echt heel erg weinig te eten hebben. Daar mag idd wel iets mee gedaan worden. Gooi het er desnoods als extra prijs in bij het winnen van een proef. Wat rijst of meel als extra prijs.

Dat gaat vast wel gebeuren.

Ik zou een roeibootje als prijs inzetten zodat ze verder de zee op kunnen om te vissen. 

Vond Annemiek best tenenkrommend met haar oh oh ik kan geen groente vinden. Maak je liever druk over vis, die eiwitten zijn belangrijker voor je als je bijna niks te vreten hebt. 

redbulletje schreef op 13-09-2021 om 09:41:

Ik zou een roeibootje als prijs inzetten zodat ze verder de zee op kunnen om te vissen.

Vond Annemiek best tenenkrommend met haar oh oh ik kan geen groente vinden. Maak je liever druk over vis, die eiwitten zijn belangrijker voor je als je bijna niks te vreten hebt.

Zei ze niet dat ze vegetariër is? Dan zal ze zich idd meer druk maken om groente. Ook al haal je uit vis meer energie. 

PinkFlower schreef op 13-09-2021 om 09:57:

[..]

Zei ze niet dat ze vegetariër is? Dan zal ze zich idd meer druk maken om groente. Ook al haal je uit vis meer energie.

Een boer die vegetarier is??? 

Er heeft wel 'ns meer een vegetarier meegedaan maar die at toch mooi het blik knakworsten leeg toen dat haar prijs was. Het gaat in dit spel om overleven en dat doe je niet op 'n blaadje sla. 

redbulletje schreef op 13-09-2021 om 11:08:

[..]

Een boer die vegetarier is???

Er heeft wel 'ns meer een vegetarier meegedaan maar die at toch mooi het blik knakworsten leeg toen dat haar prijs was. Het gaat in dit spel om overleven en dat doe je niet op 'n blaadje sla.

Zelf vegetariër geweest een aantal jaar en ik zou ook kiezen voor de vis. Maar er zullen genoeg hardcore vegetariërs zijn die nog liever omvallen of naar huis gaan dan een stukje vlees of vis eten. 

De boer van de camping waar we op vakantie waren was ook vegetariër. Waarom zou een boer dat niet zijn?

Maar we gaan het zien. Als Annemiek wacht op groente kan ze denk ik vrij lang wachten. 

PinkFlower schreef op 13-09-2021 om 09:57:

[..]

Volgens mij zei ze ''vegetatie'' haha

Als ze zo blijft miepen is zij de eerstvolgende die wordt weggestemd in elk geval. Dat was Yuko al van plan tot Stefano zich opofferde. 

redbulletje schreef op 13-09-2021 om 11:26:

Als ze zo blijft miepen is zij de eerstvolgende die wordt weggestemd in elk geval. Dat was Yuko al van plan tot Stefano zich opofferde.

Dat sowieso. Ik had op haar gestemd. 

Dierenvriend97 schreef op 13-09-2021 om 11:25:

[..]

Volgens mij zei ze ''vegetatie'' haha

Oh dat kan ook haha. Dan niet miepen en ga vissen 🤣

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.