Media en cultuur
Miss_Moneypenny
10-08-2021 om 02:21
Expeditie Robinson 2021
Het nieuwe seizoen begint op 29 augustus en zal dit keer zich in Kroatië afspelen.
Alle kandidaten zijn bekend!
Stefano Keizers
Jasmine Sendar
Jan van Halst
Eva van de Wijdeven
Annemiek Koekoek
Defano Holwijn
Britte Lagcher
Robbert Rodenburg
Sterrin Smalbrugge
John de Bever
Sylvana IJsselmuiden
René van Meurs
Dyantha Brooks
Jasper Demollin
Sandra Ysbrandi
Dennis Schouten
Sieneke
Yuki Kempees
Oud deelnemers die weer mee doen:
Anouk Maas
Do
JayJay Boske
Loek Peters
Loiza Lamers
Rob Geus
Saar Koningsberger
Wietze de Jager
Wie gaat er mee kijken?
Krullen-bol
09-09-2021 om 21:45
Ik heb wel moeten lachen om John maar hij ging ook wel echt de schaamte voorbij met z'n "charme offensief " En ik vond het vooral erg onaardig zo niet onbeschoft om zo door Rob heen te praten toen hij antwoord gaf op de vraag van Kaj bij de eilandraad.
Wat ik leuk vind is om nu meer van Wietze te zien, hij neemt de ervaring van z'n vorige expeditie wel mee en denk dat hij wel ver kan komen.
Ook Jay Jay vind ik leuk.
Van de meiden op 2e kans eiland vind ik ze geen van alle echt leuk.
Krullen-bol
09-09-2021 om 21:47
PinkFlower schreef op 09-09-2021 om 21:32:
[..]
Voor altijd eilandhoppen 😅🤣
Vaaaaaaan Links..... Naaaaaaaaar rechts op de eilanden
Dierenvriend97
09-09-2021 om 21:55
Tover-Feetje schreef op 09-09-2021 om 21:34:
[..]
Ik vind Rob niet zo zeer leuk maar wel een beetje sneu.
Werkelijk alles wat hij op of aanpakt mislukt![]()
Ik gunde het hem wel om een stemming te overleven.
Loiza vind ik nog steeds niets, sorry![]()
Ik ben ook geen fan van Loiza..
Tover-Feetje
09-09-2021 om 21:59
Reflectione schreef op 09-09-2021 om 21:55:
Wanneer moet je naar huis?
Van sommige hoop ik nooit meer
Voor eeuwig van eiland naar eiland......
Reflectione
09-09-2021 om 22:08
Dierenvriend97 schreef op 09-09-2021 om 21:55:
[..]
Ik ben ook geen fan van Loiza..
Ik vind haar wel leuk, Rob en John niet brr
ConsciousWalrus47
09-09-2021 om 23:00
Net terug gekeken.. Yes! dacht ik toen john werd weg gestemd, want twee keer naar afvallerseiland zouden ze vast niet doen 
Ben benieuwd hoe lang het afvallerseiland überhaupt blijft bestaan, dat moet er toch een keer uit?
Miss_Moneypenny
10-09-2021 om 08:45
Zouden Eva en John dan weer moeten strijden en de winnaar weer naar tweede kans eiland?
Ben wel benieuwd naar komende zondag. Die Annemieke leek er al behoorlijk door heen te zitten.
Joanjett
10-09-2021 om 09:50
Ik ergerde me aan Rob de vorige afleveringen maar gisteren vond ik John heel lullig doen tegen Rob. Schaamteloos.
ReggaeGotSoul
10-09-2021 om 11:03
Tover-Feetje schreef op 09-09-2021 om 21:34:
[..]
Ik vind Rob niet zo zeer leuk maar wel een beetje sneu.
Werkelijk alles wat hij op of aanpakt mislukt![]()
Ik gunde het hem wel om een stemming te overleven.
Loiza vind ik nog steeds niets, sorry![]()
Dat heb ik ook met Rob. Loiza heb ik ook niets mee.
Puglove
10-09-2021 om 11:12
Is het nog iemand opgevallen dat als deelnemers de naam van de gene waar ze op stemmen opschrijven ze de papiertjes op vouwen en in de pot doen. Waarna Kaj ze bij het tellen allemaal op magische wijze opengevouwen en niet gekreukt uit de pot haalt?
Miss_Moneypenny
10-09-2021 om 11:41
Puglove schreef op 10-09-2021 om 11:12:
Is het nog iemand opgevallen dat als deelnemers de naam van de gene waar ze op stemmen opschrijven ze de papiertjes op vouwen en in de pot doen. Waarna Kaj ze bij het tellen allemaal op magische wijze opengevouwen en niet gekreukt uit de pot haalt?
jaa! Dat viel mij gisteravond ook heel erg op. Ze worden denk ik van te voren er uitgehaald en op een spannende volgorde weer terug gestopt.
PinkFlower
10-09-2021 om 11:45
Miss_Moneypenny schreef op 10-09-2021 om 11:41:
[..]
jaa! Dat viel mij gisteravond ook heel erg op. Ze worden denk ik van te voren er uitgehaald en op een spannende volgorde weer terug gestopt.
Dit denk ik ook. Op fb zeuren mensen hier nu over. Maar hallo het is tv, geen live reality. Ik kan me voorstellen dat ze om de spanning op te bouwen er een bepaalde volgorde in willen hebben.
Poepiescheetje
10-09-2021 om 13:06
dat is ieder jaar weer een discussie geloof ik.. ze leggen het idd op volgorde om spannender te maken..
Ik snap niet waarom John niet gewoon naar huis toe is, afl 4 en er is nog niemand uit. Ik vind het best verwarrend, al die kampen
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.