Media en cultuur
Miss_Moneypenny
10-08-2021 om 02:21
Expeditie Robinson 2021
Het nieuwe seizoen begint op 29 augustus en zal dit keer zich in Kroatië afspelen.
Alle kandidaten zijn bekend!
Stefano Keizers
Jasmine Sendar
Jan van Halst
Eva van de Wijdeven
Annemiek Koekoek
Defano Holwijn
Britte Lagcher
Robbert Rodenburg
Sterrin Smalbrugge
John de Bever
Sylvana IJsselmuiden
René van Meurs
Dyantha Brooks
Jasper Demollin
Sandra Ysbrandi
Dennis Schouten
Sieneke
Yuki Kempees
Oud deelnemers die weer mee doen:
Anouk Maas
Do
JayJay Boske
Loek Peters
Loiza Lamers
Rob Geus
Saar Koningsberger
Wietze de Jager
Wie gaat er mee kijken?
Dolfje
06-09-2021 om 21:26
Sieneke ken ik alleen van dat irritante lied maar het lijkt me een prima meid, ze komt tenminste oprecht over dit in tegenstelling tot die Dyantha( of hoe ze ook mag heten)
Fuchsia
07-09-2021 om 18:40
Ik heb even terug zitten kijken. Wat een enorme janken balk die Sieneke.
Wat een treurnis.
Of was het om zieltjes te winnen om niet weg te stemmem?
Aviendha
07-09-2021 om 22:40
Op insta lopen mensen ook te mopperen over dat lachje, Dyantha reageert er zelf op:
"Dat lachje was naar Jasmine omdat zij heel schattig SIENCHI had opgeschreven. Kijk maar terug, dan zie je ook dat er sienchi op het briefje staat en dar ik naar Jasmine lach. Voor mij was het totaal geen verrassing wat er daar ging gebeuren omdat we dit als groep hadden besproken."
En in een andere reactie schreef ze dat Sieneke vanaf het begin veel last had van heimwee.
Ach ja... montage.
Dolfje
07-09-2021 om 22:53
Fuchsia schreef op 07-09-2021 om 19:06:
ik vond het een paar jaar terug echt een stuk leuker en meer spanning!
Zeker de eerste seizoenen.
PinkFlower
07-09-2021 om 23:04
Aviendha schreef op 07-09-2021 om 22:40:
Op insta lopen mensen ook te mopperen over dat lachje, Dyantha reageert er zelf op:
"Dat lachje was naar Jasmine omdat zij heel schattig SIENCHI had opgeschreven. Kijk maar terug, dan zie je ook dat er sienchi op het briefje staat en dar ik naar Jasmine lach. Voor mij was het totaal geen verrassing wat er daar ging gebeuren omdat we dit als groep hadden besproken."
En in een andere reactie schreef ze dat Sieneke vanaf het begin veel last had van heimwee.
Ach ja... montage.
Ik vond het als een naar lachje overkomen maar dat kan natuurlijk montage zijn. "Voor mij was het totaal geen verrassing omdat we dit als groep hadden besproken" heeft ze nog nooit naar het programma gekeken? Je wordt genaaid waar je bij staat 😅🤣.
Heimwee? Wmah geloof ik nog niet zo. Dan was Sieneke vast niet zo blij dat ze mocht blijven. Ze zag er oprecht blij uit en bij de eiland raad oprecht verdrietig.
Dutchgirly
08-09-2021 om 07:45
Heb gisterenavond terug zitten kijken. Sieneke lijkt me een hele leuke meid. Jammer dat ze haar massaal wegstemden. Ik snap ook niet waarom dat in de eerste stenronde al afgesproken werk moest zijn. Het was toch ook prima geweest als ieder gewoon zelf een eigen keuze had gemaakt.
En toen dacht ik, nou Sieneke en Eva samen op dat eiland. Dat wordt top, ik zag ze al bffs worden. Eindelijk die vreselijke John daar weg die alleen maar pauze wilde nemen. En toen ging Sieneke daar niet heen!?! Ik was totaal verward, wanneer mag Eva dan weg daar? Ik snap trouwens niet hoe ze die kubus proef heeft kunnen verliezen.
John de Bever en Rob Geus samen. Dat wordt tenenkrommende erger-je-rot tv vrees ik...
Aviendha
08-09-2021 om 09:10
PinkFlower schreef op 07-09-2021 om 23:04:
[..]
Ik vond het als een naar lachje overkomen maar dat kan natuurlijk montage zijn. "Voor mij was het totaal geen verrassing omdat we dit als groep hadden besproken" heeft ze nog nooit naar het programma gekeken? Je wordt genaaid waar je bij staat 😅🤣.
Heimwee? Wmah geloof ik nog niet zo. Dan was Sieneke vast niet zo blij dat ze mocht blijven. Ze zag er oprecht blij uit en bij de eiland raad oprecht verdrietig.
Haha, 100% mee eens. Daarom dacht ik eerst dat het lachje opluchting was. Maar hun groep is natuurlijk zooooo leuk en hecht, dat soort dingen gebeuren niet 
Dolfje
08-09-2021 om 09:21
Dutchgirly schreef op 08-09-2021 om 07:45:
John de Bever en Rob Geus samen. Dat wordt tenenkrommende erger-je-rot tv vrees ik...
Dat denk ik ook.
Granny71
08-09-2021 om 10:30
Dutchgirly schreef op 08-09-2021 om 07:45:
Niets mis met erger-je-rot televisie
Fuchsia
08-09-2021 om 10:38
Dolfje schreef op 07-09-2021 om 22:53:
[..]
Zeker de eerste seizoenen.
Inderdaad de eerste paar seizoenen vond ik wel goed!
Ik twijfel of ik alles ga afkijken.
Vind het echt eentonig worden.
Tover-Feetje
08-09-2021 om 13:18
Aviendha schreef op 07-09-2021 om 22:40:
Voor mij was het totaal geen verrassing wat er daar ging gebeuren omdat we dit als groep hadden besproken."
Wat jammer dat dit niet in beeld is gebracht.
Ik ben dan wel benieuwd waarom de keus op een fitte Sieneke valt en niet op een geblesseerde Dyantha.
Ik heb het vermoeden dat Sieneke niet bij dit overleg aanwezig was
Het lijkt mij dat Dyantha dus een voorzetje heeft gegeven om Sieneke eruit te stemmen.
Dutchgirly
08-09-2021 om 14:54
ja ik zou ook eerder voor dyantha hebben gekozen. Het kan nog weken duren voor ze weer op volle kracht die proeven kan doen. En weinig eten gaat echt niet helpen. Waarschijnlijk heeft ze Sieneke voor de bus gegooid zodat ze zelf kon blijven. Snap alleen niet dat iedereen daar in mee is gegaan.
Boekenwurm83
08-09-2021 om 18:39
Tover-Feetje schreef op 08-09-2021 om 13:18:
[..]
Wat jammer dat dit niet in beeld is gebracht.
Ik ben dan wel benieuwd waarom de keus op een fitte Sieneke valt en niet op een geblesseerde Dyantha.
Ik heb het vermoeden dat Sieneke niet bij dit overleg aanwezig was![]()
Het lijkt mij dat Dyantha dus een voorzetje heeft gegeven om Sieneke eruit te stemmen.
Dit lijkt mij ook. Zou het zelf in deze fase van het spel logischer vinden om Dyantha er uit te stemmen, gezien haar blessure ipv Sieneke. Zeker als je een volgende proef wil winnen lijkt het mij dat je liever de fitte kandidaten erin hebt en bij haar weet je niet hoe lang die blessure aanhoudt. Maar gelukkig krijgt Sieneke nog een kans om door te gaan.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.