Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

08-07-2021 om 13:40

Een Huis Vol - deel 10 (vervolg Viva)

Magnoliatakje schreef op 23-08-2021 om 19:47:

Goede muzieksmaak heeft pa Cudogham.

Ja geweldig nummer

Puglove schreef op 23-08-2021 om 19:54:

[..]

Ik vind hem een beetje eng eigenlijk. Heel slecht, nergens op gebaseerd.

Dat heb ik met Pa Jelies

Ook nergens op gebaseerd maar toch

Daarentegen vind ik Pa Adema ook erg leuk voor die meiden

Magnoliatakje schreef op 23-08-2021 om 19:38:

Volgens mij best een lekkere ovenschotel bij de BB's maar al die kaas erover, dat zijn best veel calorieën lijkt mij.

Bij koolhydraatarm mag dat

Hoewel ze wel erg veel brie gebruikt, zie ik ook op insta steeds voorbijkomen

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik het best sneu vond bij de Adema's dat opa en oma hun kleinkinderen zo lang niet gezien hadden vanwege corona.. is natuurlijk heel persoonlijk hoe je met de regels omgaat en misschien hadden ze een goede reden (slechte gezondheid bijvoorbeeld?). Maar ik had dat niet voor elkaar gekregen bij de opa en oma's van mijn kinderen.

Dico schreef op 23-08-2021 om 20:00:

[..]

Dat heb ik met Pa Jelies

Ook nergens op gebaseerd maar toch

Daarentegen vind ik Pa Adema ook erg leuk voor die meiden

Lelies denk ik wel dat Van normaal strenger is. Paar keer nu gezien dat hij het met een grapje probeert weg te doen terwijl dat volgens mij normaal niet zo is. Desondanks zie ik wel hoeveel liefde er onderling is daar.

Ademas, leuk maar ik krijg er kriebels bij, weet niet waarom

Cudogham vind ik leuk maar te perfect.

BB tja chaos maar wel realistisch

ImpassionedPelican38

ImpassionedPelican38

23-08-2021 om 21:03

Magnoliatakje schreef op 23-08-2021 om 19:38:

Volgens mij best een lekkere ovenschotel bij de BB's maar al die kaas erover, dat zijn best veel calorieën lijkt mij.

En vlak daarvoor zei thaila dat ze altijd gezond eten hihi

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

23-08-2021 om 21:16

Vergeleken met de andere gezinnen vond ik wel dat Thaila het meeste in de keuken staat. De andere gezinnen hebben best vaak afhaal of 'lekker makkelijk'. Zelf in de keuken staan is over het algemeen wel gezonder dan afhaal/makkelijk. 

Idris schreef op 23-08-2021 om 21:16:

Vergeleken met de andere gezinnen vond ik wel dat Thaila het meeste in de keuken staat. De andere gezinnen hebben best vaak afhaal of 'lekker makkelijk'. Zelf in de keuken staan is over het algemeen wel gezonder dan afhaal/makkelijk.

Dat komt door dat dieet.

Vorige series haalden ze heel vaak eten bij de Mac of pizzaboer

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

23-08-2021 om 21:46

Dan heb ik dat verdrongen, want in mijn beleving stond Thaila altijd in de keuken. 

ImpassionedPelican38

ImpassionedPelican38

23-08-2021 om 21:51

Idris schreef op 23-08-2021 om 21:46:

Dan heb ik dat verdrongen, want in mijn beleving stond Thaila altijd in de keuken.

Ja dat herinner ik mij ook wel hoor! 

Dico schreef op 23-08-2021 om 20:02:

[..]

Bij koolhydraatarm mag dat

Hoewel ze wel erg veel brie gebruikt, zie ik ook op insta steeds voorbijkomen

Gezond is het natuurlijk niet...met d'r "we eten altijd gezond"

Zij kookt meestal voor Xaviee en zichzelf apart. Maar soms eten de kinderen mee met het koolydraten arm. Heeft ze vaker uitgelegd. Want met koolydraten arm mag je juist vetten eten. 

Koolydraatarm of niet, die ovenschotel was alles behalve gezond. Hartstikke vol met verzadigde vetten. Bepaald niet wat wordt aangeraden voor opgroeiende kinderen.

Over Va Jelies: ik heb heel de tijd het gevoel dat hij enorm zijn best doet om een modelvader te zijn. Ik vind niet dat hij snel boos wordt op zijn kinderen. Uiteindelijk denk ik dat Janneke ècht de scepter zwaait in dat gezin. Va kreeg in bedekte termen ook echt een beetje op z'n donder over de verkeerde kleur vloerbedekking  .
Het christelijke is niet mijn ding maar verder vind ik het een leuk, warm gezin.

Haha, moeder is irritant (Adema) en pa en ma Jelies zijn betrapt tijdens het zoenen. Janneke keek ook wel betrapt🤭.

Die schoenen van BB kind zijn te klein denk ik, als ze pijn doen. Zal niet de eerste keer zijn dat de 1 wat van de ander aan heeft.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.