Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

08-07-2021 om 13:40

Een Huis Vol - deel 10 (vervolg Viva)

Die stofzuiger over de trap

Ja, leuke meisjes van de vierling 😊 m'n zoontje zat te kijken en zei; huh, ze gaan toch naar de kapper, dan moet je de haren toch niet doen! Straks knippen ze de vlechtjes af    Haha, ik had ze gewoon even de haren geborsteld, hooguit een knipje in en gaan hoor 😁 

ImpassionedPelican38

ImpassionedPelican38

20-08-2021 om 19:50

HAHA!wait..what schreef op 20-08-2021 om 19:47:

Ja, leuke meisjes van de vierling 😊 m'n zoontje zat te kijken en zei; huh, ze gaan toch naar de kapper, dan moet je de haren toch niet doen! Straks knippen ze de vlechtjes af Haha, ik had ze gewoon even de haren geborsteld, hooguit een knipje in en gaan hoor 😁

Ja dat had ik dus ook niet gedaan haha.

Aah Janneke is echt lief

HAHA!wait..what schreef op 20-08-2021 om 19:47:

Ja, leuke meisjes van de vierling 😊 m'n zoontje zat te kijken en zei; huh, ze gaan toch naar de kapper, dan moet je de haren toch niet doen! Straks knippen ze de vlechtjes af Haha, ik had ze gewoon even de haren geborsteld, hooguit een knipje in en gaan hoor 😁

Je zoon heeft groot gelijk!

Magnoliatakje schreef op 20-08-2021 om 19:13:

Snap best dat Thalia Rob een mep wil geven.

Ik zou het eerder andersom vewachten

Dico schreef op 20-08-2021 om 20:06:

[..]

Ik zou het eerder andersom vewachten

Ooo ik ook! Wat een draak is dat (na het zien van de bloedig door Rob behangen muur met bladeren). En dan die Xaviée, wat een brutale tetter.

Doelde vooral op dat stukje waarin hij vindt dat vrouwen beter zijn in huishoudelijke klussen.

Magnoliatakje schreef op 21-08-2021 om 18:40:

Doelde vooral op dat stukje waarin hij vind dat vrouwen beter zijn in huishoudelijke klussen.

Jaa dat was een soort van "grapje" geloof ik. Maar hij doet ontzettend veel in huis (klussen). Volgens mij werkt Rob keihard.

Herfstappeltaart schreef op 21-08-2021 om 18:46:

[..]

Jaa dat was een soort van "grapje" geloof ik. Maar hij doet ontzettend veel in huis (klussen). Volgens mij werkt Rob keihard.

Volgens mij ook. Vaak in het weekend ook nog

En met dat klussen staat Thalia maar te schreeuwen en te kijken

Voorstukje voor vlgd week dat hij ze op bed moet leggen. Wie zit erbij en kijkt er naar? Precies Thalia

Geen wonder dat die kinderen dat ook doen, ze horen niet anders!

En wat is Xaviee veranderd, zo’n aardige gozer en nu ook zo tekeer gaan

Xaviee is hecht met z´n moeder geworden, en lijkt haar gedrag over te nemen. Heel jammer.

zou ‘va’ niet gewoon een typetje zijn? 
Sommige mensen hebben dat, dat zijn bepaalde karakters / typetjes. Mensen schieten met name in zo’n rol bij een bepaald publiek. Zo ken ik mensen die heel graag iets uitleggen /doceren en daar alle zinnen lang bij uitrekken en graag moeilijke woorden gebruiken. Ze praten en bewegen dan heel anders dan op andere momenten. 
ik herken idd wat jullie zien, maar krijg er zelf geen kriebels bij in die zin dat ik m niet helemaal zou vertrouwen. 

het biologisch/organische gezin, wát een rust straalt het appartement uit ondanks het grote aantal kinderen en bij behorende kleding/speelgoed/jassen/tassen/ vieze vaat etc etc. 

Ik vraag me wel af hoe er gewerkt wordt? Hoe organiseer je kinderfeestjes en kooklessen als je er zelf ook een boel thuis hebt die nog oppas nodig hebben en je man geeft les en schrijft kinderboeken als hij ze heeft gebracht naar school? Maar dat heeft vast met míj́n voorstellingsvermogen te maken. Is ‘een perfect fit’ dan toch!

bb  daarbij denk ik telkens wát een werk 

Vooral omdat niemand écht goed meehelpt, of ook maar oplet dat iets niet smerig, kapot of kwijt raakt….. ze zijn allemaal nogal chaotisch/druk/ vrij. Maar Thaila heeft dr huishouden aardig op orde

Namensgebruikersnaam schreef op 21-08-2021 om 23:11:

het biologisch/organische gezin, wát een rust straalt het appartement uit ondanks het grote aantal kinderen en bij behorende kleding/speelgoed/jassen/tassen/ vieze vaat etc etc.

Ik vraag me wel af hoe er gewerkt wordt? Hoe organiseer je kinderfeestjes en kooklessen als je er zelf ook een boel thuis hebt die nog oppas nodig hebben en je man geeft les en schrijft kinderboeken als hij ze heeft gebracht naar school? Maar dat heeft vast met míj́n voorstellingsvermogen te maken. Is ‘een perfect fit’ dan toch!

Ik kan me daar ook niks bij voorstellen. Lijkt me enorm ingewikkeld met zoveel kinderen.

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

22-08-2021 om 10:15

Namensgebruikersnaam schreef op 21-08-2021 om 23:15:

bb daarbij denk ik telkens wát een werk

Vooral omdat niemand écht goed meehelpt, of ook maar oplet dat iets niet smerig, kapot of kwijt raakt….. ze zijn allemaal nogal chaotisch/druk/ vrij. Maar Thaila heeft dr huishouden aardig op orde

Ik denk daar echt anders over. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.