Media en cultuur
SatisfiedIbex97
08-07-2021 om 13:40
Een Huis Vol - deel 10 (vervolg Viva)
GEEN SPOILERS S.V.P.
Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.
Gezinnen van seizoen 2021:
- Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
- Familie uit Amsterdam
- Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen en negende op komst.
- De familie Adema: gezin met een vierling.
Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
- Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. We kunnen al ruim twee jaar hun hele leven volgen via Instagram, Facebook en YouTube. Op YT wordt elke dag een interessante vlog gezet.
- Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
- Familie Adema, het gezin met de vierling en nog twee dochters.
- Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
- Willy Vink en haar 11 kinderen.
- Familie Baumgard: bekend van Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
- Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.
ImpassionedPelican38
17-08-2021 om 12:01
HAHA!wait..what schreef op 17-08-2021 om 11:59:
Haha nee, ik bedoel dat ik het irritant vind dat ik niet weet waar het door komt
Nep inderdaad.. Daardoor vertrouw ik er niet op dat hij oprecht/altijd zo is? Dat misschien..
Oh ja haha ik snap je. Precies dat heb ik ook ja. Als je ook een andere kant van hem zou zien zou ik dit typetje beter kunnen plaatsen.
Due-scimmie
17-08-2021 om 15:10
Woezelisboos schreef op 17-08-2021 om 12:01:
die familie cudogham eet nou ook weer niet zo vegan. Lasagne bladen zijn niet vegan en pizza ook niet.. in theorie kan het natuurlijk wel een pizza zonder kaas geweest zijn
Je hebt toch gewoon vegan lasagnevellen. Sterker nog op ah site zijn 3 van de bovenste vier al zonder eieren. Pizza kan ook vegan.
HAHA!wait..what
17-08-2021 om 20:02
Ah, ik vond het wel sneu van de miskraam. Maar wow, wat een duur babypakje was dat
€54 als ik het goed verstond? (tetterende kinderen hier in huis dus ik heb de helft van de afleving niet kunnen horen
)
Regendrup.
17-08-2021 om 20:38
HAHA!wait..what schreef op 17-08-2021 om 20:02:
Ah, ik vond het wel sneu van de miskraam. Maar wow, wat een duur babypakje was dat
€54 als ik het goed verstond? (tetterende kinderen hier in huis dus ik heb de helft van de afleving niet kunnen horen
)
Ja bizar he!!! Voor een boxpakje.
ImpassionedPelican38
17-08-2021 om 20:38
Due-scimmie schreef op 17-08-2021 om 15:10:
[..]
Je hebt toch gewoon vegan lasagnevellen. Sterker nog op ah site zijn 3 van de bovenste vier al zonder eieren. Pizza kan ook vegan.
Ja is zeker zo.
ImpassionedPelican38
17-08-2021 om 20:39
HAHA!wait..what schreef op 17-08-2021 om 20:02:
)
Heb je ook een huis vol? 
Wie kreeg er een miskraam, Cynthia? Heb nog niet kunnen kijken. Maar zag bij de vorige aflevering al dat ze minder klachten had ofzo.
HAHA!wait..what
17-08-2021 om 21:01
Woezelisboos schreef op 17-08-2021 om 20:39:
[..]
Heb je ook een huis vol?
Wie kreeg er een miskraam, Cynthia? Heb nog niet kunnen kijken. Maar zag bij de vorige aflevering al dat ze minder klachten had ofzo.
Haha, ik heb er zelf maar 2 en nu even 3. Ze waren alle 3 in een spel op de tablet en ze moesten (heel hard) met elkaar overleggen wie ze gingen doden ofzo
Oh sorry, dan heb ik het voor je verklapt!
Reflectione
17-08-2021 om 22:01
Zo leuk om te kijken! Ik ben de BBs wel echt zat nu.. veel van hetzelfde en vind ze niet zo leuk meer.
Ik vond dat met dat nieuwe gezin Ca... (?) Wel heel mooi hoe ze zo open waren op tv over de miskraam. Er wordt zo weinig over gepraat alsof het een taboe is. En dat boxpakje was idd belachelijk duur :o hoe vaak kan een baby dat ook aan? En mijn kind van 4 krijgt niet eens zulke dure kleren :')
Behalve de BBs ook leuke, goed opgevoede kinderen!
SuzyQFive
18-08-2021 om 02:01
Woezelisboos schreef op 17-08-2021 om 12:01:
die familie cudogham eet nou ook weer niet zo vegan. Lasagne bladen zijn niet vegan en pizza ook niet.. in theorie kan het natuurlijk wel een pizza zonder kaas geweest zijn
Ze zeggen ook zelf dat ze er niet zo spastisch in zijn. Als de kinderen bij vriendjes iets aangeboden krijgen met vlees dan is het niet erg als ze het eten. En ze eten ook af en toe vis.
Herfstappeltaart
18-08-2021 om 09:09
Die Johan is een verschrikkelijke ijdeltuit vind ik. Janneke vind ik wel heel lief.
Het gezin Adema vind ik geweldig. Aardige, opgevoede kinderen en de ouders zijn top.
Laat ik het over de BB's maar niet meer hebben..
ImpassionedPelican38
18-08-2021 om 10:08
HAHA!wait..what schreef op 17-08-2021 om 21:01:
[..]
Haha, ik heb er zelf maar 2 en nu even 3. Ze waren alle 3 in een spel op de tablet en ze moesten (heel hard) met elkaar overleggen wie ze gingen doden ofzo
![]()
Oh sorry, dan heb ik het voor je verklapt!
Haha geeft niks hoor ik ben dol op spoilers (echt!)
ImpassionedPelican38
18-08-2021 om 10:13
SuzyQFive schreef op 18-08-2021 om 02:01:
[..]
Ze zeggen ook zelf dat ze er niet zo spastisch in zijn. Als de kinderen bij vriendjes iets aangeboden krijgen met vlees dan is het niet erg als ze het eten. En ze eten ook af en toe vis.
Klopt hoor. Vond het alleen 'grappig' dat we dan precies maaltijden zien die niet vegan zijn, al kan ik idd niet weten of die lasagne bladen en pizza's niet vegan waren. Dan ben ik ook vegan zeg maar 
Waarom zit die vierling op een school zo ver weg?
ImpassionedPelican38
18-08-2021 om 10:19
ik vraag me oprecht af wat iemand beweegt om na 7 kinderen nog voor een 8e te gaan.
Nomade
18-08-2021 om 11:07
Woezelisboos schreef op 18-08-2021 om 10:19:
ik vraag me oprecht af wat iemand beweegt om na 7 kinderen nog voor een 8e te gaan.
Tsja, waarom gaat iemand met 2 kinderen nog voor een derde? Waarom gaat iemand met 3 kinderen nog voor een vierde? Enz?
Ik denk echt dat dat iets met hormonen en psyche is: dat is niet (meer) nuchter te verklaren.
Krullen-bol
18-08-2021 om 11:21
Net terug gekeken van gister.
Wat gaan ze er goed mee om daar bij Fam Cudogham.
Ik heb wederom met verbazing gekeken naar hoe BB een uitje onderneemt, maar ze doen het toch maar he....
Adema ken ik niet goed want toendertijd keek ik nog niet. Maar ze hebben het daar prima onder controle allemaal. Pa gaat op een leuke maar duidelijke manier om met z'n meiden. Moeder nog niet genoeg gezien.
Bij Jelies top om te zien die meiden zo al een bijbaan, en Harrie zo trots naar Jenny haha. Johan wel pietluttig hoor met z'n schoonheidsfoutjes bijwerken... Als hij bij z'n klanten ook zo is, dan levert hij a. Erg netjes werk maar b. Kost ook veel tijd (en geld?)...
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.
Nep inderdaad.. Daardoor vertrouw ik er niet op dat hij oprecht/altijd zo is? Dat misschien..