Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

08-07-2021 om 13:40

Een Huis Vol - deel 10 (vervolg Viva)


hallo allemaal, nieuwe volger hier. Leuk forum denk ik. Volg wel insta van Jelies en ooit ook van Q. Daar werd ik geblokkeerd omdat ze nooit kritiek kon hebben.
Ik schrik ervan als ik lees wat er gebeurd is. Vond Kevin al niet bij haar passen ook

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

16-07-2021 om 11:02

Ivan en Linda krijgen een meisje. 

Zou het dan nu een Elsa worden?

Idris schreef op 16-07-2021 om 11:02:

Ivan en Linda krijgen een meisje.

Zou het dan nu een Elsa worden?

Wie weet

Idris schreef op 16-07-2021 om 11:02:

Ivan en Linda krijgen een meisje.

Zou het dan nu een Elsa worden?

Dat zou wel leuk passen! 

ik zag dat Sofie de rapporten van de kinderen integraal op Instagram smijt. Als ik Madeliefs rapport zo zag, met neerslachtigheid en huilen op school en een ver achterblijvende woordenschat dan zou ik me als ouder eens achter mijn oor krabben. Als ze haar nou eens wat vaker voor zouden lezen, gewoon voor de gezelligheid dan sla je twee vliegen in één klap. Die arme Madelief kan hier niks aan doen, ik bash geen kinderrapport, maar een klein beetje oprechte aandacht zou haar zo goed doen, ze sneeuwt helemaal onder!

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

16-07-2021 om 16:54

Ivannnn schreef op 16-07-2021 om 14:34:

[..]

Wie weet

Ik hoop dat de negeerknop het heel snel doet. 

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

16-07-2021 om 17:00

Tijdspaarder schreef op 16-07-2021 om 16:46:

ik zag dat Sofie de rapporten van de kinderen integraal op Instagram smijt. 

Heel raar. 

Tijdspaarder schreef op 16-07-2021 om 16:46:

ik zag dat Sofie de rapporten van de kinderen integraal op Instagram smijt. Als ik Madeliefs rapport zo zag, met neerslachtigheid en huilen op school en een ver achterblijvende woordenschat dan zou ik me als ouder eens achter mijn oor krabben. Als ze haar nou eens wat vaker voor zouden lezen, gewoon voor de gezelligheid dan sla je twee vliegen in één klap. Die arme Madelief kan hier niks aan doen, ik bash geen kinderrapport, maar een klein beetje oprechte aandacht zou haar zo goed doen, ze sneeuwt helemaal onder!

Ik dacht precies hetzelfde. Daar zie je gewoon aan dat ze niet voldoende (ik bedoel bijna geen) aandacht krijgt. Arm kind.

DGHK schreef op 16-07-2021 om 22:49:

[..]

Ik dacht precies hetzelfde. Daar zie je gewoon aan dat ze niet voldoende (ik bedoel bijna geen) aandacht krijgt. Arm kind.

Gelukkig vindt ze het heel normaal dat ze dat deelt. Want de kindjes zijn er trots op, en we delen alles dus ook dit..

Expreszo schreef op 16-07-2021 om 23:04:

[..]

Gelukkig vindt ze het heel normaal dat ze dat deelt. Want de kindjes zijn er trots op, en we delen alles dus ook dit..

Jeetje wat sneu, daar wordt gewoon overheen gewalst....arme Madelief, zo'n leuk meisje...

Waar heeft ze het online gezet? Zie het niet op insta, of is het er al weer af?

Leuk  een zomer editie.

Ah gevonden. Ik volg ook weer mee.

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

17-07-2021 om 13:58

Cheesecake schreef op 17-07-2021 om 13:49:

Waar heeft ze het online gezet? Zie het niet op insta, of is het er al weer af?

Insta story

en de eerste foto's van het gelukkig stel staan online

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.