Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

De Slimste Mens 2025

Rosemary00 schreef op 26-08-2025 om 17:06:

[..]

Nederlanders houden niet van verandering.

Gezever.

Rosemary00 schreef op 26-08-2025 om 17:24:

[..]

Dat is te veel voor Paul en Gerda.

Nog meer gezever.

Dolfje schreef op 26-08-2025 om 17:34:

[..]

Er zijn meer mensen dan Paul en Gerda.

Blijkbaar zijn Mo en Fatme, Wang en Hua, Soedesh en Rashida en Aluna en Nelson niet slim genoeg om te kijken ofzo. Beetje racistische stelling eigenlijk 

Nee dat bedoelde ik niet. Het was een verwijzing naar het Paul topic waar de namen Paul en Gerda werden genoemd. Zij moeten de gemiddelde Nederlander voorstellen. En die houden niet van verandering. Ikzelf ook niet.

Rosemary00 schreef op 27-08-2025 om 18:05:

Nee dat bedoelde ik niet. Het was een verwijzing naar het Paul topic waar de namen Paul en Gerda werden genoemd. Zij moeten de gemiddelde Nederlander voorstellen. En die houden niet van verandering. Ikzelf ook niet.

Weet ik wel. Ik zat je ook maar te plagen. Ik kan er alleen niet zo goed tegen als puur menselijke eigenschappen als typisch Nederlands worden aangegeven. Zo ook, niet van veranderingen houden. Ik denk dat mensen over de hele wereld dat wel hebben.

Thora schreef op 28-08-2025 om 14:50:

[..]

Weet ik wel. Ik zat je ook maar te plagen. Ik kan er alleen niet zo goed tegen als puur menselijke eigenschappen als typisch Nederlands worden aangegeven. Zo ook, niet van veranderingen houden. Ik denk dat mensen over de hele wereld dat wel hebben.

Ik vind wel dat Nederlanders (waaronder ik) soms enorm pietlutterig kunnen zijn. 

Rosemary00 schreef op 28-08-2025 om 15:13:

[..]

Ik vind wel de Nederlanders (waaronder ik) soms enorm pietlutterig kunnen zijn.

Rosemary00 schreef op 26-08-2025 om 07:59:

Ik kan die Paulien niet uitstaan dus het wordt een skip voor mij. Herman vond ik altijd erg leuk bij Het Mes Op Tafel. Jammer dat hij dat niet meer doet.

Ha lol, dat vond ik juist van Maarten van Rossem, dus keek ik nooit, maar nu ga ik het wel weer een kans geven. Ben benieuwd. 

Fleurtje_5

Fleurtje_5

31-08-2025 om 19:07 Topicstarter

Morgenavond is het zover. 

Hele verbetering, die zeurstem van Philip niet meer. Dit koppel mag blijven van mij

nlies schreef op 01-09-2025 om 22:18:

Hele verbetering, die zeurstem van Philip niet meer. Dit koppel mag blijven van mij

Zeurstem van Philip?! Ik neem aan dat je Maarten bedoelt?

Ze hebben beide een zeurstem.

Frisdrank1972 schreef op 02-09-2025 om 07:12:

Ze hebben beide een zeurstem.

Vind je? Ik kan dat snappen van Maarten maar van niet van Philip.

Herfstappeltaart schreef op 02-09-2025 om 07:15:

[..]

Vind je? Ik kan dat snappen van Maarten maar van niet van Philip.

Misschien heb ik er te lang naar geluisterd. Maar ik begin zijn stem best irritant vinden na een tijd.

Herfstappeltaart schreef op 02-09-2025 om 06:59:

[..]

Zeurstem van Philip?! Ik neem aan dat je Maarten bedoelt?

Nee hoor, Maarten kan ik wel hebben, die vind ik wel leuk,  maar de manier waarop Philip praat, zo'n domineestoontje

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.