Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

De Slimste Mens 2024

Ze zaten wel heel erg op Anniek met haar studie te focussen, vond ik. Donnie Ronnie vond ik gisteren in het afvalspel erg sterk, hij heeft verdiend de volgende ronde gehaald

Fleurtje_5

Fleurtje_5

12-01-2025 om 13:24 Topicstarter

madee schreef op 10-01-2025 om 15:44:

Ze zaten wel heel erg op Anniek met haar studie te focussen, vond ik. Donnie Ronnie vond ik gisteren in het afvalspel erg sterk, hij heeft verdiend de volgende ronde gehaald

Anniek herhaalde terecht steeds 'maar zover ben ik nog niet', maar als je de studie voor 'geschiedenisdocent' gaat volgen ga ik ervan uit dat geschiedenis wel een beetje je interesse heeft en dat je daarom daarom simpele vragen wel weet te beantwoorden zonder die studie afgerond te hebben.

Klopt, DonnieRonnie wist verbazend veel. En ik vond hem nu ook helemaal niet irritant. Soms zelfs grappig.

Ik heb genoten van het laatste spel (afvallers) Ik wil niet spoilen, maar wow wat goed van degene die het won!

Ja top.  Echt goed gedaan! 

Ik vond het een hele leuke aflevering. 

Fleurtje_5

Fleurtje_5

16-01-2025 om 11:48 Topicstarter

madee schreef op 15-01-2025 om 21:16:

Ik heb genoten van het laatste spel (afvallers) Ik wil niet spoilen, maar wow wat goed van degene die het won!

Ik ben nog niet helemaal bij gekeken. Heb pas de aflevering dat Lisa Loob de Slimste van de Dag werd gezien. Lisa deed het goed.

Ik had ze alledrie wel willen houden. Wat een leuk clubje bij elkaar!

Ik vind de kandidaten ook leuk. Vrolijke boel om naar te kijken.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.