Media en cultuur
Fleurtje_5
22-07-2024 om 14:08
De Slimste Mens 2024
Vanavond begint weer De Slimste Mens. Presentator Herman van der Zandt is nu de eerste kandidaat.
Nog twee seizoenen lang presenteert het Slimste Mens-duo Maarten van Rossem en Philip Freriks de Slimste Mens-tv-quiz.
Leuk dat het programma weer begint. Heb er zin in. Wie kijkt er nog meer?
Het nieuwe seizoen van De slimste mens is vanaf 22 juli 2024 te zien op NPO 1. Je ziet het programma elke werkdag om 20.30 uur.
Dit zijn de kandidaten van het 24e seizoen van De slimste mens:
https://kro-ncrv.nl/programmas/de-slimste-mens/kandidaten-de-slimste-mens-seizoen-24
Bakblik
26-12-2024 om 12:43
madee schreef op 26-12-2024 om 12:28:
[..]
Dit is z’n laatste seizoen
Persoonlijk denk ik dat het programma zijn "magie" verliest als Philip en Maarten er mee ophouden.
Tot die tijd geniet ik weet nog even van.
Thora
26-12-2024 om 15:42
Bakblik schreef op 26-12-2024 om 12:43:
[..]
Persoonlijk denk ik dat het programma zijn "magie" verliest als Philip en Maarten er mee ophouden.
Het zal heel anders zijn en ik ga vooral Maarten missen, ondanks zijn onhebbelijkheden. Het goede nieuws, voor mij dan, is dat ik bijzonder graag naar Herman kijk
amarna
26-12-2024 om 17:05
Herman vind ik een geweldige keus om de Slimste te presenteren.
Maar het verdere succes zal afhangen van wie Maarten gaat vervangen.
Is nog steeds niet bekend.
Een paar suggesties:
Arend-Jan Boekestijn (heeft zelf aangegeven het erg leuk te vinden)
Herman van Veen
Ionica Smeets
Kees Torn
Fleurtje_5
26-12-2024 om 18:40
Francis zou ik geen verkeerde keuze vinden. Maar er zullen vast meerdere personen geschikt zijn. Jort Kelder vind ik ook een geschikt persoon als opvolger van Maarten.
Als het maar geen blaaskaak is. Of een jonkie die maar net komt kijken. En
https://www.story.nl/showbizz/maarten-van-rossem-reageert-op-opvolger-speculaties-bij-de-slimste-mens~465ca2e 15 november 2024
............
Reactie KRO-NCRV
Begin deze maand meldde Het AD dat Francis van Broekhuizen gevraagd zou zijn voor een screentest. De KRO-NCRV weigerde echter vorige week om dit te bevestigen. 'Wij doen geen uitspraken over wie wij wel of niet benaderen voor onze programma's. We zijn in gesprek met verschillende mensen en kunnen daar nu nog niets over zeggen', aldus een woordvoerder van de omroep.
............
Fleurtje_5
26-12-2024 om 18:43
amarna schreef op 26-12-2024 om 17:05:
Herman vind ik een geweldige keus om de Slimste te presenteren.
Maar het verdere succes zal afhangen van wie Maarten gaat vervangen.
Is nog steeds niet bekend.
Een paar suggesties:
Arend-Jan Boekestijn (heeft zelf aangegeven het erg leuk te vinden)
Herman van Veen
Ionica Smeets
Kees Torn
Aardige gast, geregeld te zien in Vandaag Inside, (volgens mij heeft hij het ook wel geregeld mis) maar of hij een opvolger zal zijn?
Loeki72
26-12-2024 om 20:47
Wat ziet Art er vanavond uit als een oude man met zijn outfit en hoofddeksel. Hij is pas 48.
duizel
26-12-2024 om 21:55
Bakblik schreef op 26-12-2024 om 12:43:
[..]
Och het zal anders zijn en hopelijk met een nieuwe magie. Ze moeten denk ik vooral niet proberen en zelfde soort duo proberen te zoeken.
In België werkt het ook al heel lang. Daar hebben ze 2 personen in de jury geloof ik en daar ook nog afwisseling in.
Thora
27-12-2024 om 01:39
Fleurtje_5 schreef op 26-12-2024 om 18:40:
Francis zou ik geen verkeerde keuze vinden. Maar er zullen vast meerdere personen geschikt zijn. Jort Kelder vind ik ook een geschikt persoon als opvolger van Maarten.
Als het maar geen blaaskaak is. Of een jonkie die maar net komt kijken. En
https://www.story.nl/showbizz/maarten-van-rossem-reageert-op-opvolger-speculaties-bij-de-slimste-mens~465ca2e 15 november 2024
............
Reactie KRO-NCRV
Begin deze maand meldde Het AD dat Francis van Broekhuizen gevraagd zou zijn voor een screentest. De KRO-NCRV weigerde echter vorige week om dit te bevestigen. 'Wij doen geen uitspraken over wie wij wel of niet benaderen voor onze programma's. We zijn in gesprek met verschillende mensen en kunnen daar nu nog niets over zeggen', aldus een woordvoerder van de omroep.
............
Ik vind Francis erg leuk en een heel mooi mens. Maar ik denk dat zij voor DSM net even too much is. Maar misschien ook niet. Wij wachten af.
madee
27-12-2024 om 19:42
Ik ben blij met de uitslag van gisteren, ik vind de verliezer helemaal niet leuk overkomen op tv. En eens met de mening over de oubollige outfit van Art!
April2021
27-12-2024 om 20:01
Loeki72 schreef op 26-12-2024 om 20:47:
Wat ziet Art er vanavond uit als een oude man met zijn outfit en hoofddeksel. Hij is pas 48.
Dat is toch zo'n boerenpet voor buiten als je op 't land loopt? Echt een vreemde keuze voor dit programma.
Herfstappeltaart
28-12-2024 om 08:04
April2021 schreef op 27-12-2024 om 20:01:
[..]
Dat is toch zo'n boerenpet voor buiten als je op 't land loopt? Echt een vreemde keuze voor dit programma.
Nee joh, dat is "Peaky Blinders"-hip
Fleurtje_5
01-01-2025 om 11:11
Ik zag bij de Slimste een stukje van een oudere aflevering van Expeditie Robinson waar de kandidaten geitenogen in de mond moesten nemen (en opeten?) Ik ging bijna over mijn nek. Ik kon er niet naar kijken, moest kokhalzen.
Wat smerig en goor. En dan staat Nicolette Kluivert er gewoon bij en laat dit toe?
Als ik kandidaat bij De Slimste was geweest en hier naar had gekeken dan had ik geen punten gescoord. Hadden ze wel even voor mogen waarschuwen.
Fleurtje_5
10-01-2025 om 10:24
Ik heb nog niet alles bij ge keken. Wat jammer dat Jaike verloor van Stefano Keizer (Gover Meit). Stefano (nu DonnieRonnie) wist wel veel, maar dat hij van Jaike won was m.i. omdat Stefano vaak de beurt kreeg om te beginnen. Stefano heet nu Donnie Ronnie. Zó zó 'bleut'.
Zo grappig als ik hem de vorige keer vond bij de Slimste, zo raar vind ik hem nu.
De dag ervoor verloor Anniek Pheifer van Stefano. Anniek vond ik aardig maar heeel heeel heel aanstellerig.
https://kro-ncrv.nl/programmas/de-slimste-mens/wie-is-kandidaat-anniek-pheifer-uit-de-slimste-mens
Thora
10-01-2025 om 11:02
Ik vind het ook jammer van Jaike. Ik vind haar zo leuk. Wel ben ik blij dat Herman er weer zit. En dat hij gisteren heeft gewonnen.
LydiaDietz
10-01-2025 om 14:04
Jammer van Jaike, en van Anniek. Ik vind Anniek wel een hele leuke vrouw.
Die middelste man waarvan ik de naam alweer vergeten ben, wat was die saai.
Fijn dat Herman er weer is!