Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

De slimste mens 2022-2023

de-slimste-mens-1275x717.jpg


Een nieuw seizoen van de Slimste Mens is vandaag weer van start gegaan, een topic om de uitzendingen te bespreken.


MrsMary schreef op 04-01-2023 om 21:50:

Ik vond het lang een leuk programma maar het niveau van de kandidaten is momenteel beschamend. Nooit van Wagner gehoord, menhirs onbekend etc.

Dat vond ik ook inderdaad. Dat lijken me toch algemeen bekend namen /termen.

‘Ja, I guess, man’

😂😂😂

Cookielover schreef op 05-01-2023 om 20:39:

‘Ja, I guess, man’

😂😂😂

Ik vond hem best grappig, alleen erger ik me aan dat gevloek 

Saga schreef op 05-01-2023 om 21:15:

[..]

Ik vond hem best grappig, alleen erger ik me aan dat gevloek

Ik ben er niet rouwig om dat hij eruit is, vooral om zijn taalgebruik. Vond ik vreselijk irritant. Terwijl hij volgens mij best een interessante boodschap heeft, maar die komt bij mij door dat gevloek niet meer binnen.

Ik vind het ontzettend jammer dat hij er nu uit is, misschien wel omdat ze alledrie vrij slim waren. Van die sullige meester Jesper had Abel met gemak gewonnen, dat is zeker. 

Gewoon sneu zoveel vloeken. Leek vooral onzekerheid. Gelukkig is hij er uit want hier kan ik echt niet naar kijken.

Martin leek me best goed, misschien een blijvertje.

Onzekerheid? Dat is gewoon hoe hij praat.

Ik vind het jammer dat Abel er uit is, ik vond hem grappig. 

Ik heb Abel al vaker gezien in een praatprogramma (weet even niet meer welke) en dit is gewoon zijn manier van praten inderdaad. Hij gebruikt straattaal maar is wel een jongen met een mening en niet onsympathiek.
Ik moest vooral erg lachen toen hij nog nét niet f*cking Hoekstra zei  .

Overigens heb ik veel bewondering voor de manier waarop Philip met de verschillende gasten en hun gedrag omgaat. Top!

MidasWolf

MidasWolf

09-01-2023 om 21:37 Topicstarter

Nu is Matias op zijn eigen tactiek weggespeeld, voor een deel ook mazzel/tactiek dat hij meerdere afleveringen heeft kunnen spelen.

MidasWolf

MidasWolf

09-01-2023 om 21:39 Topicstarter

De galerij over high school series wist ik er 1/2 terwijl de andere twee galerijen mij veel makkelijker afgingen. Daar wist ik ze bijna allemaal.

MidasWolf

MidasWolf

09-01-2023 om 21:39 Topicstarter

Almere in de Beemster, kunnen we toevoegen aan het rijtje leuke antwoorden 

MidasWolf schreef op 09-01-2023 om 21:39:

Almere in de Beemster, kunnen we toevoegen aan het rijtje leuke antwoorden

Nou inderdaad...

De rust die Martin uitstraalt 

Elf magen?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.