Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boer Zoekt Vrouw / BZV

Due-scimmie schreef op 11-04-2022 om 09:05:

Ik vind Sander en Janine een mooi plaatje samen. Christian is wat minder pittig denk ik.

Christiaan is de stille kracht. LAat Janine in haar waarde en is er op de achtergrond, als steun en toeverlaat. "kan haar aan" door met zachte hand bij te sturen. Althans dit is wat ik van Christiaan maak en waarom ik denk dat Janine en hij goed bij elkaar passen.

Fleurtje_5 schreef op 11-04-2022 om 12:54:

Maud zal vast ook haar 'eigen ding' willen doen.

Maud heeft een goedlopend eigen bedrijf dus die zal echt niet de hele dag op het erg rond Evert blijven dralen …

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

11-04-2022 om 17:17

Libertine schreef op 11-04-2022 om 17:15:

[..]

Maud heeft een goedlopend eigen bedrijf dus die zal echt niet de hele dag op het erg rond Evert blijven dralen …

oh, dat heb ik gemist, wat doet ze? 

Friezinnetje schreef op 11-04-2022 om 17:17:

[..]

oh, dat heb ik gemist, wat doet ze?

Hondenuitlaatservice

GroenTuintje schreef op 11-04-2022 om 13:29:

http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/extra/2021-2022/cora-denk-te-graag-wilde

voor mensen die willen weten hoe het verlopen is tussen Cora en Koop.

Bedankt voor het linkje. Ik zat al te zoeken, maar kon het nergens vinden. 

Vrijevlinder schreef op 11-04-2022 om 17:28:

[..]

Bedankt voor het linkje. Ik zat al te zoeken, maar kon het nergens vinden.

Ik weet niet zo goed wat ik van sander moet denken. Vond hem tijdens de speeddates leuk, maar hij is wel heel afwachtend. Hij zegt dan dat hij ruimte geeft en gewoon werkt, maar hij pakt het ook niet op een ander moment op. Iets meer pit en laten zien dat je interesse hebt mag ook wel. 

Evert vraagt niks, maar sander doet dat eigenlijk ook niet, omdat hij alleen maar werkt.
Vind Christiaan en stuk geïnteresseerder overkomen, zonder zo te claimen zoals Michiel deed.

Rondstruiner schreef op 11-04-2022 om 12:58:

Dinie vind ik eerlijk gezegd vervelend, ik snap niet dat ze meedoet, dan heb je toch echt geen enkele zelfkennis als je er zo ontzettend niet aan toe bent en iedere keer begint te huilen. Misschien ben ik te hard voor haar, maar ik vind het sneu voor Hans, die mist door haar misschien een andere leuke vrouw, die wel klaar is voor een relatie. Lieve man is dat.

ja ik vind ook dat ze allang eerlijk tegen Hans had moeten zijn. Ze weet al dat dit niet is wat zij wil. Nou vind ik Annette de leukste, maarja het gaat natuurlijk om wat Hansiepansie vindt. Zou het zo sneu vinden als hij alleen blijft. Annette gaf al aan dat het bij haar wel begon te kriebelen, dus ik hoop zo dat ze het samen gezellig gaan hebben.

Amber82 schreef op 11-04-2022 om 17:42:

Ik weet niet zo goed wat ik van sander moet denken. Vond hem tijdens de speeddates leuk, maar hij is wel heel afwachtend. Hij zegt dan dat hij ruimte geeft en gewoon werkt, maar hij pakt het ook niet op een ander moment op. Iets meer pit en laten zien dat je interesse hebt mag ook wel.

Evert vraagt niks, maar sander doet dat eigenlijk ook niet, omdat hij alleen maar werkt.
Vind Christiaan en stuk geïnteresseerder overkomen, zonder zo te claimen zoals Michiel deed.

Hoewel ik Sander leuker vind bij Janine denk ik dat ze daarom voor Christiaan kiest. Als ze ze tenminste niet allebij naar huis stuurt.

Janine weet zich gewoon geen raad met deze hele logeerweek. Ik denk dat zij het moeilijk vindt om meerdere personen over de vloer te hebben. 1 op 1 zou beter bij haar werken denk ik.

Brabeau schreef op 11-04-2022 om 19:39:

[..]

Hoewel ik Sander leuker vind bij Janine denk ik dat ze daarom voor Christiaan kiest. Als ze ze tenminste niet allebij naar huis stuurt.

Janine weet zich gewoon geen raad met deze hele logeerweek. Ik denk dat zij het moeilijk vindt om meerdere personen over de vloer te hebben. 1 op 1 zou beter bij haar werken denk ik.

Zou ook wel eens een mooi format zijn. Allemaal een dag laten komen ofzo en daarvan 2 kiezen die langer komen

Due-scimmie schreef op 11-04-2022 om 11:32:

Gerben💘

Ik vind hem echt heel leuk in de webserie
Maar denk dat zijn manier van ze leren kennen ook beter bin hem past dan een logeerweek.

Ik vind hem erg berekenend overkomen. Het is slim zoals hij het aanpakt maar ik vind het niet zo leuk voor dat eerste meisje zoals hij over haar praatte. Je zou het maar terugzien.

alhambra schreef op 11-04-2022 om 19:53:

[..]

Ik vind hem erg berekenend overkomen. Het is slim zoals hij het aanpakt maar ik vind het niet zo leuk voor dat eerste meisje zoals hij over haar praatte. Je zou het maar terugzien.

Volgens mij heeft Gerben een ASS. En niet zo'n best filter. 

Knutselkei schreef op 11-04-2022 om 19:42:

[..]

Zou ook wel eens een mooi format zijn. Allemaal een dag laten komen ofzo en daarvan 2 kiezen die langer komen

Bij de Vlaamse mogen de boeren een 24-uursdate met een kandidaat naar keuze. Persoonlijk zou ik alle 3 de kandidaten een persoonlijke date van een paar uur gunnen. 1 Op 1 krijg je vast een betere indruk dan dat er de hele tijd concurrentie in je nek hijgt. 

Poezel_en_Wip schreef op 11-04-2022 om 20:01:

[..]

Volgens mij heeft Gerben een ASS. En niet zo'n best filter.

Dat zou kunnen. Hij bedoelt het niet verkeerd.

Ik vond Gerben zijn reactie ook niet zo leuk. Dat hij bij meisje 2 wat beterzijn best moest doen want die was wat hoger gegrepen

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.