Media en cultuur
Hobbyist
28-08-2021 om 18:13
Boer Zoekt Vrouw / BZV
Op zondag 29 augustus maken we kennis met tien boeren voor Boer Zoekt Vrouw seizoen 12. Vanaf dat moment kunnen we weer massaal brieven sturen. Het seizoen gaat in januari écht van start. Wie kijkt morgen alvast mee en vanaf januari ook naar het complete seizoen?
Citytrip:
Evert: Maud
Jouke: Karlijn
Janine: Sander
Hans: Annette
Rob: Wendy

Due-scimmie
11-04-2022 om 09:05
Ik vind Sander en Janine een mooi plaatje samen. Christian is wat minder pittig denk ik.
Fleurtje_5
11-04-2022 om 09:06
-Nienke- schreef op 10-04-2022 om 22:07:
Ik hoop dat Dinie eerlijk gaat zijn tegen Hans en hij het probeert met Annette. Dat vind ik echt een lieve vrouw!
Verder gun ik Rob en Wendy elkaar. Wat een vervelende man is dat.
Jouke vind ik inderdaad steeds leuker worden (al vond ik ‘m steeds al leuk). Ik denk juist dat ‘ie voor Karlijn kiest!
Annette lijkt mij ook een lieve vrouw. Helemaal eens.
Jouke heeft twee schatten van dames. Dat word moeilijk kiezen.
Fleurtje_5
11-04-2022 om 09:08
-Nienke- schreef op 10-04-2022 om 22:05:
[..]
O jongens, ik hoop toch zo dat ze dat gaat zien… Ik vond het trouwens wel goed dat ze even het gesprek aanging (en Sander haar ook eindelijk eens een knuffel gaf).
Het doet me allemaal een beetje denken aan Steffi en Roel, die draaiden ook zo vreselijk onhandig om elkaar heen.
Dat was idd ook heel verrassend. Ik dacht dat Steffi tegen Roel gaat vertellen dat hij afvalt, maar toen bleek ze smoor verliefd te zijn, en hij op haar.
Chiquita
11-04-2022 om 09:43
Ik volg ook. Moest gisteren wel lachen om Cora, met haar motto: huisje, boompje, beestje, boertje. Komt er iets bij: huisje, boompje, beestje, boertje, broertje
HAHA!wait..what
11-04-2022 om 09:45
Oh brrr, ik krijg de kriebels bij alles wat uit Rob z'n mond komt.. Dat gezoen volgende week hoef ik ook echt niet te zien
Wendy geeft hem telkens een bepaalde blik en ik denk dat hij daar heel gevoelig voor is
Maar joh, wat is dat nou volgende week bij Janine? Dat ze zegt als ze op dat moment moest kiezen dat ze beide naar huis gaan?!
Sander vind ik echt leuk ja!
Hans trekt wel heel erg naar Dinie dus ik denk dat ze er goed aan doet om te zeggen dat ze naar huis gaat. En dan hoop ik dat er tussen hem en Annette wat opbloeit want ik vind haar echt lief en leuk
Jouke was ook wat leuker ja. Vind het alleen lastig te zien/merken naar wie hij toetrekt..
Cora met die broer
Vond het zo gek! Ik ben benieuwd of we daar nog wat van te zien krijgen
Bij Evert is het wel goed dat er een Maud rondloopt hoor. Ze geef tenminste aan dat ze momentjes alleen met hem moeten hebben. En hoewel Nans volgens mij heel lief is, zou ze zulke dingen niet makkelijk vragen/bespreken? Evert komt ook helemaal niks uit haha. Hij is wel echt hét type boer waarvoor dit programma uitgevonden is vind ik 
Vrijevlinder
11-04-2022 om 11:28
HAHA!wait..what schreef op 11-04-2022 om 09:45:
Cora met die broerVond het zo gek! Ik ben benieuwd of we daar nog wat van te zien krijgen
![]()
Bij Evert is het wel goed dat er een Maud rondloopt hoor. Ze geef tenminste aan dat ze momentjes alleen met hem moeten hebben. En hoewel Nans volgens mij heel lief is, zou ze zulke dingen niet makkelijk vragen/bespreken? Evert komt ook helemaal niks uit haha. Hij is wel echt hét type boer waarvoor dit programma uitgevonden is vind ik
Zou dit niet aan de orde komen in Wout2day ofzoiets?
Ik luister dat nooit, maar wie het weet mag het zeggen.
redbulletje
11-04-2022 om 11:30
Op de site van BZV kun je in een filmpje met Cora zien hoe 't afloopt.
Due-scimmie
11-04-2022 om 11:32
Gerben💘
Ik vind hem echt heel leuk in de webserie
Maar denk dat zijn manier van ze leren kennen ook beter bin hem past dan een logeerweek.
Fleurtje_5
11-04-2022 om 12:42
redbulletje schreef op 11-04-2022 om 11:30:
Op de site van BZV kun je in een filmpje met Cora zien hoe 't afloopt.
is het afgelopen?
Beterlaat2021!
11-04-2022 om 12:45
Maud wil zo graag momentjes met Evert hebben, maar Evert heeft het druk. En dat zal zo blijven.
Stel zij mag blijven, dan verandert hij echt niet. Die gaat echt niet een middagje uit met haar!
Rondstruiner
11-04-2022 om 12:58
Ik ben voor het eerst sinds jaren weer aan het kijken, door dit topic.
Ik vind Maud een heel leuk mens, maar gun haar een man die praat, want ik kan me niet voorstellen dat ze op de lange termijn gelukkig zal zijn met Evert. Maar ik ben zelf heel slecht in relaties, dus wat weet ik er van😂!
Dinie vind ik eerlijk gezegd vervelend, ik snap niet dat ze meedoet, dan heb je toch echt geen enkele zelfkennis als je er zo ontzettend niet aan toe bent en iedere keer begint te huilen. Misschien ben ik te hard voor haar, maar ik vind het sneu voor Hans, die mist door haar misschien een andere leuke vrouw, die wel klaar is voor een relatie. Lieve man is dat.
De twee mannen van Janine vind ik allebei eigenlijk wel leuk. Eerder las ik een commentaar van iemand over dat ze zelf ook niet zou pittig zou zijn, maar daar geloof ik niets van. Als je ziet wat ze allemaal in haar eentje doet met die schapen, dan moet er echt wel flink pit in zitten. Stoere leuke vrouw.
Jouke en Rob met hun dames boeien me wat minder.
GroenTuintje
11-04-2022 om 13:29
http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/extra/2021-2022/cora-denk-te-graag-wilde
voor mensen die willen weten hoe het verlopen is tussen Cora en Koop.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.