Media en cultuur
Hobbyist
28-08-2021 om 18:13
Boer Zoekt Vrouw / BZV
Op zondag 29 augustus maken we kennis met tien boeren voor Boer Zoekt Vrouw seizoen 12. Vanaf dat moment kunnen we weer massaal brieven sturen. Het seizoen gaat in januari écht van start. Wie kijkt morgen alvast mee en vanaf januari ook naar het complete seizoen?
Citytrip:
Evert: Maud
Jouke: Karlijn
Janine: Sander
Hans: Annette
Rob: Wendy

-Nienke-
27-03-2022 om 22:02
Friezinnetje schreef op 27-03-2022 om 21:19:
Dag Margriet!
Terechte keuze. Ik vond haar vanaf het begin nogal hautain doen tegenover Hans. Dat verdient hij allesbehalve, de lieverd. Met z’n croissantjes
(Daar kan Jouke nog wat van leren, trouwens…)
FaithfulDuck87
27-03-2022 om 22:02
-Nienke- schreef op 27-03-2022 om 22:00:
Wat is die Rob trouwens vreselijk inderdaad. Echt, wat een idiote bedoening met z’n optreden
“Ik wil m’n talent graag delen”. Ik vraag me oprecht af of hij met een vrouw overblijft.
de dame met de lange benen en korte rok denk ik wel, die lijkt ook wel erg 'behoeftig'
Due-scimmie
27-03-2022 om 22:28
Friezinnetje schreef op 27-03-2022 om 22:02:
[..]
de dame met de lange benen en korte rok denk ik wel, die lijkt ook wel erg 'behoeftig'
Ik denk het niet. Die vroeg niet voor niks of hij ook kon luisteren.
SophisticatedCaribou75
27-03-2022 om 23:58
GroenTuintje schreef op 27-03-2022 om 23:49:
bij dat optreden van Rob heb ik mijn tv op mute gezet
Ik niet, maar ik heb wel met gekromde tenen zitten kijken. Hij zet zichzelf graag in de schijnwerper, zoveel is duidelijk. Ik vraag me inmiddels af of hij werkelijk op zoek is naar een vrouw of stiekem vooral graag op een manier bekend wil worden met zijn muziek.
GroenTuintje
28-03-2022 om 07:41
niet_rechts schreef op 27-03-2022 om 23:58:
[..]
Ik niet, maar ik heb wel met gekromde tenen zitten kijken. Hij zet zichzelf graag in de schijnwerper, zoveel is duidelijk. Ik vraag me inmiddels af of hij werkelijk op zoek is naar een vrouw of stiekem vooral graag op een manier bekend wil worden met zijn muziek.
ik gok dat er niet veel mensen zitten te wachten op een (vals) zingende boer
SophisticatedCaribou75
28-03-2022 om 08:02
Ik vond het verbazend dat één van de dames er op een positieve manier door geraakt werd. Op zich is dat mooi. Doel bereikt voor Rob. Maar op beeld laat hij de kans liggen om haar te vragen wat of waaraan ze dacht. Hij leek vooral druk met zichzelf complimenteren voor zijn eigen talent.
Knutselkei
28-03-2022 om 08:17
-Nienke- schreef op 27-03-2022 om 22:02:
[..]
Terechte keuze. Ik vond haar vanaf het begin nogal hautain doen tegenover Hans. Dat verdient hij allesbehalve, de lieverd. Met z’n croissantjes
(Daar kan Jouke nog wat van leren, trouwens…)
Ja nou, ze voelt zich heel wat. Dacht denk ik bij een herenboer op stand te kunnen leven.
Beterlaat2021!
28-03-2022 om 10:16
clivia53 schreef op 27-03-2022 om 21:12:
prachtige omgeving
Ja, daar kan ik bij BzV ook altijd zo van genieten, van die práchtige beelden van ons land.
HAHA!wait..what
28-03-2022 om 10:34
Ik denk dat Janine op een gegeven moment Michiel wat te claimend/benauwend gaat vinden.. Ik vind het best wel een leuke jongen maar hij eist haar (best slim) aardig vaak op, naast haar zitten etc.
Maar ondertussen lijkt hij de anderen ook niet echt een kans te geven om een moment met haar te hebben? Janine vind ik wel echt leuker dan ze eerst leek
waren vast ook de zenuwen.
Rob; brrr.. Wat een griezel met het instoppen en nachtzoenen
Jouke vind ik ook niet zo leuk al doet hij zich niet beter voor dan hij is denk ik
de vrouwen zijn wel echt leuk! Lotte is mijn favoriet 
Ik vond Hans ook wel wat bot toen hij met die paarden bezig was maar na zijn uitleg klonk het heel logisch en vond ze dan ook wat overdreven reageren
Jammer van de twijfels van Dinie! Margriet naar huis was een goede keuze haha!
Evert en zijn vrouwen weet ik nog niet. Om Maud moet ik telkens wel lachen, dat momentje met die handen! Vind het bij haar wel leuk want volgens mij moet/voelt ze dat op dat moment zo sterk en dan doet ze dat ook gewoon. Al snap ik wel dat mensen haar ook irritant kunnen vinden 😅 Net als dat momentje volgende week wat je hoorde.. Ik geloof dat Maud zegt tegen Evert dat ze even een momentje met hem wil en Cora zegt dan wat geïrriteerd; ja, dat willen we allemaal wel! Het zal me niks verbazen dat Cora vertrekt omdat ze het niet meer trekt 
SophisticatedCaribou75
28-03-2022 om 10:42
De dynamiek tussen de vrouwen bij Evert is zeker interessant te noemen: ze klikken totaal niet met elkaar. Bij de mannen bij Janine speelt er misschien ook wat irritatie, maar dat zie je nog niet zo op beeld. Bij Jouke is het dan juist weer gezellig en niet per se door of alleen maar dankzij hem. Voor Hans zie ik het somber in, tenzij de vonk overslaat tussen hem en Annette. En bij Rob verwachtte ik gisteren de eerste wegloper. Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat iemand bij hem wil blijven... Kortom: ik heb weer genoten! Nu de webserie kijken en wat recensies zoeken.
Fleurtje_5
28-03-2022 om 10:55
Friezinnetje schreef op 27-03-2022 om 22:02:
[..]
Ik vond haar heel goed toen ze hem vroeg of hij echt kon luisteren en ze gaf goede uitleg waarom ze dat vroeg. Het zou zomaar kunnen dat Wendy zegt 'ajuu de paraplu'.
Dat gitaar spelen vond ik wel gaan, maar dat zingen had hij voor mij achterwege kunnen laten. Vervelend ook dat hij een hele avond gebruikt om zich zelf in de schijnwerper te zetten.
Ik had vast mijn koffer gepakt toen hij begon te zingen. (grapjuh)
Fleurtje_5
28-03-2022 om 11:07
Evert: Cora, Maud, Nans : Soms kan ik het redelijk inschatten wie gekozen word om naar huis te gaan, of wie er uiteindelijk over blijft, maar bij Evert ben ik echt rete benieuwd wie hij zal kiezen om te blijven.
Jouke: Lotte, Karlijn, Marion: Wat een schatten van dames heeft Jouke in huis. Ik vind Lotte zo'n lieverd, ik vind Karlijn ook zo'n lieverd en Marion is ook een lieverd. Ben blij dat ik niet hoef te kiezen voor Jouke.
Janine: Sander, Michiel, Christiaan: Ik vind het soms ongemakkelijk worden voor de andere twee mannen als Janine in gesprek is met een van de drie. Soms denk ik dat Sander blijft, gisteren dacht ik dat Christiaan het word, en soms denk ik nee dat word Michiel. Zo benieuwd naar.
Hans: Dinie, Annette: Margriet was daar niet op haar plaats. De boer moest snel en kort reageren bij de paarden, niet leuk, maar daar zat geen kwaaie bedoeling achter. Annette vind ik een toffe peer. Dinie, 'k weet nie of ze blijft. Ze hangt nog teveel in haar verleden vast.
Rob: Wendy, Silvia, Sonja: Wendy past niet bij Rob maar misschien ook juist wel. Maar ik denk dat Rob van lang en blond houd. Sonja is zo'n lieverd maar ik geloof niet in een match. En Silvia is ook een lieverd maar uiteindelijk zal zij zeggen dat ze nog snel boodschappen moet doen en dan komt ze niet meer terug.
SophisticatedCaribou75
28-03-2022 om 11:17
https://lisetteschrijft.nl/boer-zoekt-vrouw-2022-loskomen-in-de-logeerweek/
https://diwmotz.nl/de-beste-tweets-over-de-vijfde-aflevering-van-boer-zoekt-vrouw-2022/
Mijn favoriete tweet:
Rob praat over zichzelf.
De kijkers: het kan niet erger.
Rob zingt een zelfgeschreven nummer over zichzelf.
De kijkers: het kan niet erger.
Twee minuten later komt Rob alle vrouwen, die al in bed liggen, een nachtzoen geven.
SophisticatedCaribou75
28-03-2022 om 12:43
Deze is ook hilarisch:
https://m.facebook.com/rickeversbzv/
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.
“Ik wil m’n talent graag delen”. Ik vraag me oprecht af of hij met een vrouw overblijft.