Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boer Zoekt Vrouw / BZV

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

27-03-2022 om 21:06

Margriet maar snel weg, die snapt het verschil niet tussen een paard en een vrouw. 

AttentiveCobra73

AttentiveCobra73

27-03-2022 om 21:06

Friezinnetje schreef op 27-03-2022 om 21:06:

Margriet maar snel weg, die snapt het verschil niet tussen een paard en een vrouw.

😀

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

27-03-2022 om 21:07

Leuk dat Lotte meteen op de trekker stapt

AttentiveCobra73

AttentiveCobra73

27-03-2022 om 21:07

jouke heeft 3 leuke vrouwen 

Ik vind Karlijn de allerleukste. Al vanaf de speed-date. 

Zo lief die schaapjes 

AttentiveCobra73

AttentiveCobra73

27-03-2022 om 21:12

prachtige omgeving 

clivia53 schreef op 27-03-2022 om 21:01:

en Rob met zijn toedekken en kusjes geven
Brr
Zou gelijk opstappen

Ik dacht eerst dat hij zijn kind in bed aan het stoppen was

Ik vond Janine eerst was saaiig maar ze wordt steeds leuker  

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

27-03-2022 om 21:19

Dag Margriet!

Dat met de paarden vond ik wel wat overdreven een “gecompliceerde man”
Op dat soort momenten heb je soms daadkracht nodig om het in goede banen te leiden. Dat kan dan lomp/bruut overkomen.
Naar de vrouwen vind ik hem juist leuk doen. 
Margriet naar huis vind  ik een goede keuze die past daar ook het minst met Hans samen.

Jouke vond ik deze aflevering minder erg als in andere afleveringen. Hij liet de vrouwen wat meer toe vond ik en daarnaast  was hij ook direct en eerlijk in hoe hij met knuffelen en andere dingen is. 

Friezinnetje schreef op 27-03-2022 om 21:01:

Komt Maud weer aan met haar handjes. Brr

Echt hè, in elke aflevering is er volgens mij wel een stukje waarin ze weer over die handen begint, een/twee keer kan nog nu vind ik het overdreven worden.

clivia53 schreef op 27-03-2022 om 21:01:

en Rob met zijn toedekken en kusjes geven
Brr
Zou gelijk opstappen

Alleen het konijnenpak miste nog……

MidasWolf schreef op 27-03-2022 om 21:44:

[..]

Echt hè, in elke aflevering is er volgens mij wel een stukje waarin ze weer over die handen begint, een/twee keer kan nog nu vind ik het overdreven worden.

Ik vind het echt gewoon ook sneu voor die andere twee, Maud doet zo vreemd dat ik me er al ongemakkelijk bij voel. Laat staan als je ernaast zit (en dan ook nog bezig moet zijn met indruk maken op een boer). 

Wat is die Rob trouwens vreselijk inderdaad. Echt, wat een idiote bedoening met z’n optreden  “Ik wil m’n talent graag delen”. Ik vraag me oprecht af of hij met een vrouw overblijft. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.