Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

23-02-2025 om 20:45

Boer zoekt vrouw 2025

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

25-05-2025 om 21:06

Roy is wel een lieverd hoor.

Deedry verbaasde mij het meest, in positieve zin. Leuk dat ze samen naar de reünie kwamen. Net als Jan. Fijn dat ze het toch een tweede kans gaven.

Roel en Simone leek de goede kant op te gaan, helaas.

Bij Julius vond ik Kylie een wat gesloten houding hebben, dan is toenadering en gezelligheid maken ook lastiger.  Het nodigde ook niet echt uit om een arm om haar heen te slaan en wat lol te maken.

John alleen. 
Martijn en Ciska ook leuk.

Nu hopen dat dit duurzaam stand houd. 

Leuke aflevering, helaas niet veel koppels samen gebleven.

Wie weet waar de outfit van Yvon vandaan komt?

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

25-05-2025 om 21:21

thinkso schreef op 25-05-2025 om 21:20:

Leuke aflevering, helaas niet veel koppels samen gebleven.

Wie weet waar de outfit van Yvon vandaan komt?

nou de helft is op dit moment bij elkaar. Goeie score toch? Bij MAFS lukt dat niet

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

25-05-2025 om 21:25

Wat?? Jan en Dorien gaan trouwen!!

Friezinnetje schreef op 25-05-2025 om 21:21:

[..]

nou de helft is op dit moment bij elkaar. Goeie score toch? Bij MAFS lukt dat niet

Ik wou net zeggen, zo slecht is het ook niet. Zeker omdat de reünie toch een paar maanden later is. BZV heeft best wat relaties gebracht die een tijd hebben geduurd/duren. 

Jan en Dorien 

Friezinnetje schreef op 25-05-2025 om 21:21:

[..]

Jullie hebben gelijk, ik reageerde te vroeg (ik kijk terug). Ik vind het leuk!

Jan en Dorien is toch wel een enorme (leuke) verrassing!
Ze zat ook helemaal te stralen. En knuffelig te zijn enzo. Wat leuk!

Martijn en Ciska, blijft heerlijk om naar te kijken. Ben wel benieuwd hoe dit nu gaat omdat ze elkaar dus 3 maanden niet hebben gezien.

En gelukkig Deedry en Roy nog samen. Wat heeft die jongen een geduld.

Ik zag in de vooruitblik van John en Eileen al dat het niets zou worden. Toen waren ze nog in Tromso. En nu tijdens de reünie doet hij hetzelfde als tijdens de logeerweek: hij laat haar bungelen. Want zij is nog steeds verliefd en hij houdt contact met haar. Pfff.

Julius blijft het buiten zichzelf leggen. Vermoeiende man...

Bij Roel gaat denk ik wel een leuke vrouw die matcht reageren. Dat komt wel goed denk ik.

MidasWolf schreef op 25-05-2025 om 21:26:

[..]

Ik wou net zeggen, zo slecht is het ook niet. Zeker omdat de reünie toch een paar maanden later is. BZV heeft best wat relaties gebracht die een tijd hebben geduurd/duren.

Vind het ook zo slecht niet, maar bij Martijn en Ciska is het eigenlijk nog afwachten hoe ze het doen in het dagelijks leven. Ciska is vlak na de citytrip vertrokken, waardoor ze elkaar daarna niet meer hebben gezien. Maar denk dat het wel goed zit, die 2 passen goed bij elkaar.

Dorien ziet er ineens ook een stuk vlotter en jonger uit dan tijdens de logeerweek 😊

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

26-05-2025 om 07:10

Deci schreef op 25-05-2025 om 23:44:

Dorien ziet er ineens ook een stuk vlotter en jonger uit dan tijdens de logeerweek 😊

nou idd. Zal de invloed van Jan niet zijn  

Friezinnetje schreef op 26-05-2025 om 07:10:

[..]

nou idd. Zal de invloed van Jan niet zijn

Ik denk dat Dorien zich echt ongemakkelijk voelde met Karina en de setting daar. Nu zie je haar opener en wat is ze leuk voor Jan.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.