Media en cultuur
FaithfulDuck87
23-02-2025 om 20:45
Boer zoekt vrouw 2025
Vanaf zondag 2 maart start er weer een nieuw seizoen van Boer zoekt Vrouw.
Dit jaar zijn er 6 boeren.
Eerdere seizoenen zagen we in de eerste aflevering de brieven, in dit seizoen gaan de boeren meteen op speeddate. De liefdesbrieven heeft Yvon al eerder bij de boeren bezorgd.

Boerin Deedry, heeft gekozen voor: Roy, Sjoerd, Wesley, Carst-Jan en Huub
Boer Julius, heeft gekozen voor: Kylie, Patricia, Nora en Myrthe (hij kiest er 4)
Boer John, heeft gekozen voor: Daniëlle, Karin, Mira, Eileen en Linda
Boer Roel, heeft gekozen voor Lisanne, Kelsey, Simone, Karin en Sandra
boer Martijn, heeft gekozen voor Ilja, Marleen, Maud, Annet en Ciska
Boer Jan, heeft gekozen voor: Anita, Annick, Dorien, Giela en Karina
Vanaf 2 maart op NPO1 om 20.25 uur.
Due-scimmie
26-05-2025 om 09:57
Ik vind Jan en Dorien ook helemaal leuk 🥰.
Zo zie je dat die logeerweek niet het beste in iedereen naar boven haalt/ niet iedereen daarin de ruimte voelt zichzelf te zijn.
Bolmieke
26-05-2025 om 10:28
Ik vind Jan en Dorien ook leuk maar ik vind ook dat ze wel een beetje hard van stapel lopen
Knutselkei
26-05-2025 om 10:42
Ja dat wel, trouwen,poeh. Ik denk wel dat ze samen erg gelukkig worden. Ze willen allebei hetzelfde,geen poespas. Gewoon samen zijn.
Chiquita
26-05-2025 om 11:59
Jan en Dorien zijn natuurlijk al wat ouder, dus als 't goed voelt, waarom niet.
Moosey
26-05-2025 om 13:11
Ohhh ik kon me niet inhouden om even spoilers te lezen, heb de aflevering nog niet gezien. Maar wat leuk van Dorien en Jan!
Due-scimmie
26-05-2025 om 13:59
Chiquita schreef op 26-05-2025 om 11:59:
Jan en Dorien zijn natuurlijk al wat ouder, dus als 't goed voelt, waarom niet.
Zo oud is Dorien dus helemaal neit. Eind 40.
Beterlaat2021!
26-05-2025 om 14:38
thinkso schreef op 25-05-2025 om 21:20:
Wie weet waar de outfit van Yvon vandaan komt?
Geen idee, misschien wil de KRO je dat wel vertellen.
Het valt me op (ook bij MAFS) dat de mannen nu ineens vaak 'houthakkershemden' dragen. Wordt waarschijnlijk gesponsord. Niet echt mijn smaak....
Fleurtje_5
26-05-2025 om 15:02
Jan: Wat een verrassing dat Dorien en Jan samen zijn. Ze zagen er allebei ook gelukkig uit. Dorien zag er zo mooi uit.
Martijn en Ciska vind ik ook zo leuk samen.
Deedry en Roy, wie had dat gedacht. Leuk. Ik hoop dat Deedry nog meer zelfvertrouwen krijgt.
John en Eileen, toen ik ze zag op dat bankje in de sneeuw, voelde ik ongemak. John zei toen wel iets liefs tegen Eileen, maar er ontbrak iets. Jammer voor Eileen. Het leek even alsof John toch liever Karin had gekozen. Misschien was dat beter want Karin is ontspannen en neemt het voortouw. John is iemand die alles onder controle wil hebben denk ik.
Julius en Kylie, jammer dat het toch niet zo mocht zijn.
Roel en Simone, op de schaatsbaan dacht ik dat het goed zat. Maar nee. Jammer dat het met Karin niet lukte. Jammer dat het met Simone ook niks werd. Waarom hebben die twee überhaupt geschreven? Hij had zulke leuke dames kunnen uitkiezen, maar dan heeft hij uitgerekend twee dames die niks voor hem voelen. Roel verdiend beter dan zo'n twijfelkont.
Fijne aflevering.
Moosey
26-05-2025 om 15:49
Nou ja van een video-portretje kun je natuurlijk niet inschatten of je iets voor iemand gaat voelen of niet. En je weet dan ook nog niet dat zo’n man hoofdzakelijk over bloemkool praat
En hij had zelf ook kunnen kiezen voor vrouwen die iets dichter bij zijn leefwereld zaten dan Karin en Simone, maar dat heeft hij niet gedaan. Maar het blijft jammer voor m, het is een lieve man.
Fleurtje_5
26-05-2025 om 18:27
Moosey schreef op 26-05-2025 om 15:49:
Nou ja van een video-portretje kun je natuurlijk niet inschatten of je iets voor iemand gaat voelen of niet. En je weet dan ook nog niet dat zo’n man hoofdzakelijk over bloemkool praat
En hij had zelf ook kunnen kiezen voor vrouwen die iets dichter bij zijn leefwereld zaten dan Karin en Simone, maar dat heeft hij niet gedaan. Maar het blijft jammer voor m, het is een lieve man.
En andersom.
Ik vond Karin eerst best goed bij hem passen.
RavIvaR
26-05-2025 om 21:30
Bij Simone leek het voor mij tijdens de logeerweek vanuit haar kant al duidelijk dat dat 'm niet ging worden.
Verbaasde me eigenlijk dat zij niet eerder was opgestapt.
Fleurtje_5
08-06-2025 om 11:24
Maar hij moest toch ook voor één iemand gaan en niet voor beide?
https://www.libelle.nl/shownieuws/boer-john-bzv-avontuur~b547680c/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F
...........
Toch heeft hij geen spijt van bepaalde dingen die hij heeft gezegd of gedaan. “Nee, dat is gewoon wie ik ben. Ik had misschien wel beter voor één iemand kunnen gaan. Dan geef je iemand niet valse hoop of verkeerde verwachtingen. Tegelijkertijd wil je in het begin je vizier openhouden. Daar moet je balans in zien te vinden.”
............
Fleurtje_5
08-06-2025 om 11:28
De volgende Boer zoekt Vrouw in Texas? Daar is nogal ophef over ontstaan lees ik net.
https://www.story.nl/showbizz/bners-woest-yvon-jaspers-om-dierenleed~64c1aa2
...........
De laatste weken verbleef Yvon in de Verenigde Staten voor haar nieuwe programma over Nederlandse boeren in Texas. 'Alvast een verheuging voor dit najaar,' meldde Yvon op haar Instagram-pagina. 'We duiken in het leven van Nederlandse boeren in Texas!' Op zich niets vreemds, ware het niet dat Yvon daar een vrolijke en zonnige foto van zichzelf in een kruiwagen bij plaatste en er op de achtergrond heftig dierenleed zichtbaar was.
...........
En dit:
https://www.shownieuws.nl/entertainment/bners/artikelen/yvon-jaspers-opnieuw-onder-vuur
Moosey
14-06-2025 om 10:00
https://nos.nl/l/2571105
Arme kippen
Wel heel suf dat ze onderaan zo’n artikel nog een samenvatting geven van John z’n wedervaren in BZV. Dat ze het noemen vind ik niet gek, maar die laatste alinea had van mij niet gehoeven.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.