Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

23-02-2025 om 20:45

Boer zoekt vrouw 2025

Ik had leukere matches gedacht bij de boeren. Marleen met haar rust vind ik veel beter bij Martijn passen. Hier zie ik nog wel gebeuren dat Ciska p de reünie vertelt dat het het toch net niet is.
En ook Julius had denk ik een betere match gehad met Myrthe. Ik denk dat zij liever is, meer geduld heeft met hem en niet zo de wereld in hoeft. Voor Julius was Brugge waarschijnlijk al spannend genoeg geweest. Ze halen niet het beste inelkaar naar boven.
John en Eileen, tja, ik vind ze beide niet mijn type.
Voor Roel wel leuk, hoop dat er iets uitkomt, net als bij Jan!

Bij Roel zal het niets worden. En Julius ook niet. En bij Deedry ook niet. Denk ik.

Martijn heeft anders gekozen dan ik verwacht had. Leuk om hen zo verliefd te zien, maar of het blijvend is? Zij is erg druk, zeg. Bij zo iemand moet je zelf de hele dag aanstaan. Lijkt mij vermoeiend.

Deedry lijkt iets los te komen, maar het gaat wel heeeeeel langzaam. De vraag is of hij zoveel geduld heeft. Ik denk het niet.

Martijn hoorde ik ook zoiets zeggen. Dat ze wel altijd aan staat. 
Bij alle stellen zie ik het eigenlijk niet gebeuren.
Voor Jan vind ik t wel heel leuk dat iemand hem geappt heeft. Dat gun ik hem zo.

Ik denk dat Julius te veel uit z’n comfortzone is. En met een vrouw, die hij ook nog eens niet heel goed kent, en in een vreemde omgeving, en in een land waar hij de taal niet spreekt. Soms is het goed uit je eigen omgeving te zijn, maar hier kan het wel eens verkeerd uitpakken. 

Bij vorige jaren vlogen de stellen elkaar in de armen nadat de beslissing genomen was. Ik vind het nu allemaal erg tam en afwachtend, meestal van beide kanten. Er moet toch eens een vonk overslaan...!
Ik gun het iedereen, maar vrees het ergste.

Roos57 schreef op 18-05-2025 om 22:35:

Tenenkrommend die Julius en Kay

Ik had zo met hen te doen. Ze willen allebei, maar ze durven allebei niet. Kylie is misschien bang teleurgesteld te worden, bij Julius is het onhandigheid en onwennigheid. Daarbij is hij op een vreemde plek wat hem misschien ook 'uit zijn doen' slaat.

Kom op Julius, sla die arm om haar heen. Ze bijt niet hoor.

Bloemenzee schreef op 19-05-2025 om 10:03:

Ik denk dat Julius te veel uit z’n comfortzone is. En met een vrouw, die hij ook nog eens niet heel goed kent, en in een vreemde omgeving, en in een land waar hij de taal niet spreekt. Soms is het goed uit je eigen omgeving te zijn, maar hier kan het wel eens verkeerd uitpakken.

Hier heb je zeker een punt. En dan met twee mensen die beiden afwachtend zijn, dat werkt niet bepaald mee.

Roos57 schreef op 18-05-2025 om 22:36:

Martijn en Ciska 🎉 ❤️❤️❤️

Zo überschattig samen.

Roos57 schreef op 18-05-2025 om 22:37:

En Roel en mutsje….het gaat nog liefde worden 😀

Dat hoop ik ook.

Bloemenzee schreef op 18-05-2025 om 21:53:

John had qua programmatitel beter mee kunnen doen aan ‘het perfecte plaatje’. Mensenkinderen…

Ik vind ze nu echt heel leuk samen.

Knutselkei schreef op 19-05-2025 om 08:48:

Voor Jan vind ik t wel heel leuk dat iemand hem geappt heeft. Dat gun ik hem zo.

Ze lijkt me erg vermoeiend, en als je verliefd bent kan dat leuk zijn, maar als ze altijd zo is, is het de vraag of dat goed blijft gaan. Maar misschien is ze nu hyper en wordt ze rustiger.

Friezinnetje schreef op 18-05-2025 om 21:31:

Deedry en Roy gaan het volgens mij niet redden. Want Deedry geeft zich niet echt over.

Deedry is zó niet-zich-zelf. Steeds maar weer dat nep-lachje.  Roy is puurder dan ik had gedacht.

Tussen Julius en Kylie gaat het niet werken denk ik Julius zei op een gegeven moment dat zijn 'wiegje' op een andere plek had gestaan dan dat van Kylie en ik denk dat ze echt uit verschillende werelden komen. Het verschil is denk ik te groot, ze raakte ook geïrriteerd dat hij zo weinig werelds was en weinig algemene ontwikkeling had

Knutselkei schreef op 19-05-2025 om 08:48:

Zou dat die vrouw zijn die het eerste naar huis moest, Annick? Die zag zich daar helemaal wonen.

Yumi schreef op 19-05-2025 om 14:19:

[..]

Zou dat die vrouw zijn die het eerste naar huis moest, Annick? Die zag zich daar helemaal wonen.

Of die vrouw (lange haren en bril) van de speeddate die toen al tegen Yvon vertelde dat ze gedroomd had dat ze met Jan op Citytrip zou gaan.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.