Media en cultuur
FaithfulDuck87
23-02-2025 om 20:45
Boer zoekt vrouw 2025
Vanaf zondag 2 maart start er weer een nieuw seizoen van Boer zoekt Vrouw.
Dit jaar zijn er 6 boeren.
Eerdere seizoenen zagen we in de eerste aflevering de brieven, in dit seizoen gaan de boeren meteen op speeddate. De liefdesbrieven heeft Yvon al eerder bij de boeren bezorgd.

Boerin Deedry, heeft gekozen voor: Roy, Sjoerd, Wesley, Carst-Jan en Huub
Boer Julius, heeft gekozen voor: Kylie, Patricia, Nora en Myrthe (hij kiest er 4)
Boer John, heeft gekozen voor: Daniëlle, Karin, Mira, Eileen en Linda
Boer Roel, heeft gekozen voor Lisanne, Kelsey, Simone, Karin en Sandra
boer Martijn, heeft gekozen voor Ilja, Marleen, Maud, Annet en Ciska
Boer Jan, heeft gekozen voor: Anita, Annick, Dorien, Giela en Karina
Vanaf 2 maart op NPO1 om 20.25 uur.
RavIvaR
19-05-2025 om 15:41
Daar dacht ik ook aan Fleurtje, maar die heeft in princiepe zijn nummer niet om te appen.
Maar als de programma makers willen is dat wel te regelen natuurlijk.
Hoewel Martijn en Ciska het nu leuk hebben samen had ik eigenlijk verwacht dat hij voor Marleen zou gaan.
Haar rust leek me ook beter bij Martijn te passen. Toch leek me die combinatieniet duurzaam. Of deze dat wel is? We gaan het zien.
RavIvaR
19-05-2025 om 15:42
Julius had denk ik beter bij de andere dame gepast maar leek al vanaf het begin een oogje op Kylie te hebben.
Evaluna
19-05-2025 om 15:53
Ik denk ook dat Myrthe beter bij hem had gepast, Kylie lijkt zo gesloten en stuurs. Ze maakte ook eens een opmerking dat ze vond dat het initiatief van de man moet komen. Met zo'n starre houding en een man als Julius zit je elkaar alleen maar in de weg. Julius die onzeker en nieuw is op liefdesgebied en Kylie die vast zit in haar eigen mening dat hij wel het initiatief moet nemen. Ik gunde hem echt Myrthe.
Tona
19-05-2025 om 17:06
Roos57 schreef op 18-05-2025 om 22:36:
Ik hou van Roy .
Maar echt! Hij is totaal niet mijn type, maar wat heb ik me in hem vergist.
Deze mooiboy met zijn onverschillige houding is zowaar een gevoelig en serieuse man. Zo goed zoals hij nu met Deedry omgaat. Als het niks wordt ligt het niet aan hem.
Tona
19-05-2025 om 17:14
En voor Myrthe ben ik blij dat Julius haar niet heeft gekozen. Zij verdient een zachte, stoere, betrokken man.
Want wat Julius liet zien op de citytrip.... Echt zoutloos.
Tona
19-05-2025 om 17:15
Roel en Simone, gewoon twee mensen die elkaar wel aardig vinden en nu de
tijd krijgen om te ontdekken of er meer in zit. Zonder camera's.
En ze weten nu, na deze uitzendingen,
hoe ze eerlijk over elkaar denken.
Dus als ze nog bij de reunie bij elkaar zijn dan zou best wel eens
een bestendige relatie kunnen worden.
Roos57
19-05-2025 om 17:51
Jan zei in het voorstukje toch iets van ze heeft mij weer geappt …..
Zal Dorien terug zijn gekomen ?
thinkso
19-05-2025 om 20:19
Ik kreeg het stiekem wel warm van Roy hoe hij soms keek.
Ik dacht dus ook echt: kom op meid, stel je open, gá ervoor!
Ik vind Martijn en Cisca een verrassing, wat hebben ze het leuk samen.
John en Eileen, zelfde laken zelfde pak? Allebei niet helemaal te peilen eigenlijk. Ik zou haar karakter nou niet echt kunnen omschrijven. Jullie wel?
Courage
19-05-2025 om 21:18
Ja, Roy is zó leuk dat ik me afvraag waar het addertje zit. Hoezo was hij nog vrijgezel dan? 😍
FaithfulDuck87
19-05-2025 om 21:28
Courage schreef op 19-05-2025 om 21:18:
Ja, Roy is zó leuk dat ik me afvraag waar het addertje zit. Hoezo was hij nog vrijgezel dan? 😍
mss wel relatie gehad, maar dat hij nu zonder zit. En hij was ook wel onzeker in het begin.
coolpack2
19-05-2025 om 22:39
Ik weet niet meer wat het vorige week ook weer was, maar ik dacht op een bepaald moment dat Roy niet heel ruimdenkend en wat oppervlakkig op me overkwam. Maar verder zeker sympathieker dan ik eerder bij zijn onverschillig ogende uitstraling verwacht had.
Bloemenzee
19-05-2025 om 23:36
Volgens mij zag ik Karin net in een reclame voor ooglasering langskomen op één van de social media apps.
Yumi
20-05-2025 om 08:53
Bloemenzee schreef op 19-05-2025 om 23:36:
Volgens mij zag ik Karin net in een reclame voor ooglasering langskomen op één van de social media apps.
Als dat zo is, dan zien we dat vanmiddag vast in het nieuws langskomen 
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.