Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

23-02-2025 om 20:45

Boer zoekt vrouw 2025

Bijzondere afterparty had Martijn, trouwens.

Deci schreef op 12-05-2025 om 21:07:

Ging Karin (van boer Roel) nu weg zonder Roel nog even gedag te zeggen? Of zouden we een stukje gemist hebben daarin wat niet uitgezonden is?

https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/karin-blikt-terug-op-boer-zoekt-vrouw-avontuur-roel

"We hebben wel een soort van afscheid genomen, echt tot het laatste moment, dus voor mijn gevoel was dat wel oké. Maar daarna heb ik hem ook niet meer gezien. Toen heb ik m’n tas gepakt en ben ik weggegaan. Hij gaf aan dat hij even alleen wilde zijn, dus dat mag natuurlijk. En ik weet ook niet of het beter was geweest als ik had gewacht. Dit was denk ik ook wel goed, zowel voor mij als voor hem, hoop ik.’"

RavIvaR schreef op 12-05-2025 om 21:11:

Zou Julius ook wel willen.

Tona schreef op 12-05-2025 om 22:34:

[..]

😅

Tona schreef op 12-05-2025 om 22:34:

[..]

Dat denk ik niet. Ik denk dat hij daar serieus in is.

RavIvaR schreef op 12-05-2025 om 21:11:

Maar wat heeft hij nou gedaan, met beide vrouwen gezoend? Of meer?

Ik was wat laat met terugkijken... 
Vond het behoorlijk in de lijn der verwachting, niet erg verrassend.

Dat Karin bij Roel weg zou gaan, zat er wel aan te komen. Het afscheid, of beter gebrek daaraan, vond ik wel nogal wonderlijk en ontzettend onaf en koud overkomen. Van beide kanten. Ik kan me voorstellen dat de andere dame het nu ook voor gezien gaat houden. Daar ben ik nog wel benieuwd naar. 

Ik vind het heel moeilijk om iets van Jan te vinden. Ik gun hem van harte de liefde en hoop ook echt dat hij die gaat vinden, want ik vind het een ontzettend lieve man. Maar hij had denk ik in bescherming genomen moeten worden, dit was niet geschikt voor hem. Zijn beperkingen zijn wel behoorlijk en dat was niet duidelijk in de voorstelronde, ik kan me heel goed voorstellen dat de dames daar een beetje van geschrokken zijn eerlijk gezegd. 

Eileen is denk ik de juiste keuze voor John. Ik vind van alles van hem, moet er niet aan denken om daar elke dag bij in de buurt te zijn, maar ik hoop dat zij gelukkig worden samen. 

Martijn lijkt naar Marleen te trekken. Ik zie hen helemaal niet samen eigenlijk, die lijken me zo enorm anders in het leven te staan. Ik vond Ciska wel heel erg zelfbewust en sympathiek deze aflevering. 

Julius valt al vanaf het eerste moment voor Kayleigh volgens mij. 

Julius zei wel zoiets tegen zijn vrienden. Dan een paardenbak erbij ….

Roos57 schreef op 14-05-2025 om 17:03:

Julius zei wel zoiets tegen zijn vrienden. Dan een paardenbak erbij ….

Een van zijn vrienden vroeg of ze een agrarische achtergrond hadden. Waarop Julius antwoorde dat Kayleigh in de paarden zat. Waarop die vriend antwoorde dat wordt dan een paardenbak erbij.... Julius heeft tegenover zijn vrienden geenvoorkeur laten blijken, althans niet voor de camera.

Yumi schreef op 14-05-2025 om 18:33:

[..]

Een van zijn vrienden vroeg of ze een agrarische achtergrond hadden. Waarop Julius antwoorde dat Kayleigh in de paarden zat. Waarop die vriend antwoorde dat wordt dan een paardenbak erbij.... Julius heeft tegenover zijn vrienden geenvoorkeur laten blijken, althans niet voor de camera.

KYLIE niet Kayleigh ...

Chiquita schreef op 14-05-2025 om 20:36:

[..]

KYLIE niet Kayleigh ...

sorry hoor 😨

Ik wist haar naam niet meer en las ergens in dit topic Julius en Kayleigh.

Yumi schreef op 14-05-2025 om 23:23:

[..]

sorry hoor 😨

Ik precies zo

Dan staat het verkeerd in de OP denk ik

Yumi schreef op 14-05-2025 om 23:23:

[..]

sorry hoor 😨

Sorry, was niet als aanval bedoeld . Triggerpunt uit mijn jeugd dat mensen namen verbasterden, verkeerd uitspraken en/of er iets anders van maakten

Chiquita schreef op 15-05-2025 om 08:20:

[..]

Sorry, was niet als aanval bedoeld . Triggerpunt uit mijn jeugd dat mensen namen verbasterden, verkeerd uitspraken en/of er iets anders van maakten

Oké krijg regelmatig een triggerpoint behandeling dus ik weet hoe het voelt

Zoals Duufje al aangeeft, zo staat de naam in de OP.

Duufje schreef op 15-05-2025 om 07:54:

[..]

Ik precies zo

Dan staat het verkeerd in de OP denk ik

Klopt, heb die naam al 'n keer meer overgenomen... later dacht ik zo heet ze toch niet, maar dat was niet blijven "hangen". 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.