Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

23-02-2025 om 20:45

Boer zoekt vrouw 2025

Karin verdient beter dan John.
Ik vind hem niet oke.

Dorien had gelijk om op te stappen 
Jan was overduidelijk te ontdaan en kon zich ook niet herpakken.
En dan dat bellen met zijn hulp .
Zou voor mij een afknapper van jewelste zijn.

Ben benieuwd wat er bij de andere 3 boeren gebeurt.
Simone die toch op trip gaat ??
Ciska ?
Mirthe ?

Roy vind ik best leuk 🙂 

Ik snap Dorien heel goed, toch had ik het idee dat als Karina er niet was geweest, het best iets had kunnen worden tussen die twee.

Ja dat denk ik ook, die passen best bij elkaar. 

Dat denk ik ook. En als Jan zich nu op Dorien had gericht, ipv te blijven jammeren over Karina, had het ook nog best een kans gehad. Net als (2) jaar geleden met Hans die helemaal gefocust was op één vrouw. En pas zag hoe leuk de ander was toen de eerste wegging. EN die zijn nog steeds bij elkaar.

Schemerlampje schreef op 12-05-2025 om 09:21:

Dat denk ik ook. En als Jan zich nu op Dorien had gericht, ipv te blijven jammeren over Karina, had het ook nog best een kans gehad. Net als (2) jaar geleden met Hans die helemaal gefocust was op één vrouw. En pas zag hoe leuk de ander was toen de eerste wegging. EN die zijn nog steeds bij elkaar.

Klopt inderdaad.

Ik denk ook dat Jan ook Dorien leuk vind, maar zijn neerslachtige houding (niet tegen onverwachte verandering kunnen?) en dan in een stoel bij de tv gaan zitten jammeren terwijl Dorien alleen aan tafel zit.

Dat Jan met Margreet belt vind ik wel mooi. Dat zegt iets over hun vertrouwensband. Jan moest het effe kwijt. Hij vond het wel erg dat ook Dorien weg is gegaan. Dat hij het erg vind is is volgens mij goed te zien. De boer die van netjes-zijn houd zit daar dan wel ongeschoren aan tafel alsof hij net afgejakkerd van het land komt.

Bellen met je hulp waar een leuke vrouw naast zit vind ik kinderachtig en een afknapper. 
Dorien vond dat ook denk ik .

Ik vond Jan en Dorien net cliënt en begeleider toen ze zo naast elkaar zaten. Hij in zijn eigen stoel, zij als begeleider erbij. Ongemakkelijk...

En ergens heb ik stille hoop dat het toch wat wordt.

En denk ik, heel gemeen misschien, waarom heeft die vrouw hem zo het hoofd op hol gebracht, terwijl van te voren al duidelijk was dat er een flinke afstand was, en dat hij heel anders was en in het leven stond, dan zij. Maar ik begrijp ook dat als de liefde groot genoeg was geweest, dat geen overkomelijke dingen waren geweest.

Roos57 schreef op 12-05-2025 om 10:53:

Bellen met je hulp waar een leuke vrouw naast zit vind ik kinderachtig en een afknapper.
Dorien vond dat ook denk ik .

Ja, maar Jan heeft in zijn jeugd hersenletsel opgelopen.   Hij IS een beetje kinderlijk, maar wel lief.   Maar daar moet je tegen kunnen.

Toen hij de eerste keer met de hulp belde, had hij het over Corien....,terwijl hij  Karina bedoelde...

Beterlaat2021! schreef op 12-05-2025 om 13:17:

[..]

Ja, maar Jan heeft in zijn jeugd hersenletsel opgelopen. Hij IS een beetje kinderlijk, maar wel lief. Maar daar moet je tegen kunnen.

Toen hij de eerste keer met de hulp belde, had hij het over Corien....,terwijl hij Karina bedoelde...

Klopt . Tis ook sneu 😞. 

Ging Karin (van boer Roel) nu weg zonder Roel nog even gedag te zeggen? Of zouden we een stukje gemist hebben daarin wat niet uitgezonden is?

Het eerste. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.