Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

23-02-2025 om 20:45

Boer zoekt vrouw 2025

Schemerlampje schreef op 01-05-2025 om 09:53:

[..]

Nee hoor, ik heb het net even teruggekeken. Bij het voorstellen heeft Jan het niet genoemd. Wel zei Margreet dat hij wat moeite heeft met lezen en schrijven. Maar in welke mate en hoeveel impact dat kan hebben, werd pas tijdens de logeerweek wat duidelijker.

Daar had het programma misschien wat meer aandacht aan kunnen geven. Ik had er wel een idee bij toen het gezegd werd, maar veel mensen niet - de campagnes van Stichting Lezen & Schrijven ten spijt. Er zit vaak schaamte bij, dus wellicht was het de keuze van Jan om het terloops te laten noemen. 

Yumi schreef op 01-05-2025 om 19:18:

[..]

Het voorstellen van de boeren.
Yvon Jaspers stelt zes nieuwe boeren voor | Boer zoekt Vrouw

De speeddates
De speeddates van Roel, Martijn en Jan | Boer zoekt Vrouw

Dank je wel.

Vanaf minuut 10 begint het gesprek met Jan. Bij minuut 14.25 vertelt Jan dat als hij over een jaar of zes of zeven stopt, en dat hij dan niks meer hoeft, maar als je dan alleen bent duren de dagen wel heel lang zegt hij. Maar idd, ik heb hem in dit gesprek niets horen zeggen over het NAH.

Het is wel een hele aardige lieve man, maar ook een beetje veel apart. Echt. En wat mooi dat hij zo'n fijne steun heeft van Margreet. Naast het 'poets-pietje-precies' zou ik het bestel-geklungel bij de de zuil van de MC een kleinigheidje noemen.

Vanavond kunnen we weer kijken.

🎉

Stom genoeg was ik Boer zoekt vrouw compleet vergeten 
"Normaal" ben ik benieuwd hoe het verder gaat, maar moest even denken wat er ook al weer gebeurd was. Niet veel, las een tijdje geleden dat dit het saaiste seizoen ooit is, daar ben ik het wel mee eens. Het boeit me niet, hoop dat daar tijdens de citytrip nog verandering in komt...

Zo niet, dan halen ze die andere spraakmakers maar weer te voorschijn, Maud, Geert uit Oeffelt, of die andere Geert die zijn dames 1 voor 1 naar bed bracht met een welterusten kus, of Boer Aad die zo lekker chagrijnig in de regen over zijn bollenvelden liep, of wat te denken van Geert jan die in zijn konijnenpak te voorschijn kwam? 

Yumi schreef op 11-05-2025 om 17:47:

[..]

Stom genoeg was ik Boer zoekt vrouw compleet vergeten
"Normaal" ben ik benieuwd hoe het verder gaat, maar moest even denken wat er ook al weer gebeurd was. Niet veel, las een tijdje geleden dat dit het saaiste seizoen ooit is, daar ben ik het wel mee eens. Het boeit me niet, hoop dat daar tijdens de citytrip nog verandering in komt...

Zo niet, dan halen ze die andere spraakmakers maar weer te voorschijn, Maud, Geert uit Oeffelt, of die andere Geert die zijn dames 1 voor 1 naar bed bracht met een welterusten kus, of Boer Aad die zo lekker chagrijnig in de regen over zijn bollenvelden liep, of wat te denken van Geert jan die in zijn konijnenpak te voorschijn kwam?

Nee dat konijnenpak vond ik niet leuk.

Fleurtje_5 schreef op 11-05-2025 om 19:36:

[..]

Nee dat konijnenpak vond ik niet leuk.

Daar heb k het ook niet over, ik heb het over een saaie boel nu en de vroegere spraakmakers, niet over wie ik het leukst vind. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

11-05-2025 om 20:22

ik zit er ook weer klaar voor. 
En van mij hoeven al die 'gekke' dingen niet. Wil je met een echte date toch ook niet? 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

11-05-2025 om 20:39

Deedry leeft ook in haar jas. Doe dat ding uit zeg

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

11-05-2025 om 21:18

Ach wat sneu voor Jan, ze vertrekken allemaal

Dit is niet het eerste seizoen dat er geklaagd werd over saai. Ik vond dit seizoen niet saai. 

Martijn heeft met beide dames gezoend, hahaha

Zeker sneu voor Jan. 
Ik denk dat Roel hetzelfde scenario staat te wachten.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

11-05-2025 om 21:59

RavIvaR schreef op 11-05-2025 om 21:56:

Zeker sneu voor Jan.
Ik denk dat Roel hetzelfde scenario staat te wachten.

dat denk ik ook

Friezinnetje schreef op 11-05-2025 om 20:22:

ik zit er ook weer klaar voor.
En van mij hoeven al die 'gekke' dingen niet. Wil je met een echte date toch ook niet?

Dat waardeer ik ook van boer zoekt vrouw, laat die eventuele gekke dingen maar aan B&B vol liefde. 

Als er een keer iets mafs gebeurd in BZV is niet erg, het moet niet de boventoon gaan voeren. 

Yumi schreef op 11-05-2025 om 19:53:

[..]

Daar heb k het ook niet over, ik heb het over een saaie boel nu en de vroegere spraakmakers, niet over wie ik het leukst vind.

Ik vind het best. Alleen die volwassen man in dat konijnenpak vond ik niet leuk. Bij boerin Bertie was het ook een chaos-logeerweek en had Bertie ook moeite met het een en ander. De schapenboerin had ook grote moeite. Dit programma is ook echt om de boer te helpen bij het vinden van een partner omdat ze zelf nogal onhandig daarin zijn.

Maar dit seizoen vind ik niet saai. Ik vind het spannend bij Martijn met zijn twee dames die een leuke omgang met elkaar hebben. 

Ik vind het spannend wie Julius uiteindelijk zal kiezen. Ik vind Kayleigh goed bij hem passen. Myrthe vind ik ook leuk.

Deedry, tja de tijd zal het leren. Ik ben benieuwd, ik volg het graag.

Boer Jan, jammer voor hem, maar Ik vind het heel begrijpelijk dat Dorien besloot om naar huis te gaan. Wie weet komt de dame van de speeddate nog in beeld, die dame die zich toen al met Jan op citytrip zag gaan.

Boer Roel, echt een lieverd, ik vind het zo jammer voor hem om dan uitgerekend twee dames over te houden, die ineens snel veranderden met 'hun gevoel'. Simone is niet echt eerlijk tegen hem geweest. Ze zag boer Roel zeker wel zitten toen hij haar die vraag stelde, toen Karin over haar twijfels vertelde tegen Simone, toen had Simone in eens ook twijfels. En dat allemaal op dezelfde dag.

Boer John koos Eileen met volle overtuiging. Nu ik zie hoe beide met elkaar omgaan denk ik dat hij een goede keuze heeft gemaakt. Karin vind ik een kei van een dame. Of te wel 'een verstandige toffe peer'. Ze bleef aardig, netjes en vriendelijk, maar in haar auto op weg naar huis zal ze vast een traantje weggepinkt hebben denk ik. Met een pittig woordje erbij.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.