Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boer zoekt Vrouw 2023


alhambra schreef op 26-11-2023 om 21:34:

Ellen, grijpt het geluk met beide handen aan als het voor haar neus staat in plaats van dat ze haar ego volgt. Goede en moedige keuze.

Eens. Zo was ze al tijdens de logeerweek en zo is ze gebleven.
Ik had ergens al het gevoel dat het zo zou gaan lopen (exit Jasmijn, weer contact met Ellen). En ik twijfelde er geen seconde aan of Ellen haar 'ego' had laten spreken. Ik denk dat ze het ook helemaal niet zo ziet of in termen als 'ego' denkt.

Courage schreef op 26-11-2023 om 22:43:

[..]

Eens. Zo was ze al tijdens de logeerweek en zo is ze gebleven.
Ik had ergens al het gevoel dat het zo zou gaan lopen (exit Jasmijn, weer contact met Ellen). En ik twijfelde er geen seconde aan of Ellen haar 'ego' had laten spreken. Ik denk dat ze het ook helemaal niet zo ziet of in termen als 'ego' denkt.

Mee eens. 

MidasWolf schreef op 26-11-2023 om 22:01:

stel1.jpg?h=ab5c3c0f&itok=y_JORVkQ

Heel leuk ♥️

Die foto is zo lief 🥰

In het Brabants Dagblad vanochtend een heel artikel over Haico en Ellen. Ze hebben nu echt verkering, of noem je dat nu anders zegt Haico.
Das toch lief!

Och Haico en Ellen  Ik was zo blij toen hij erover vertelde en ze even later binnen kwam Ze zijn echt leuk en lief samen! 

Heftig nieuws van Anke.. Je zag tijdens deze aflevering wel echt de liefde tussen die 2, vond ik! Maar heel begrijpelijk dat ze daar geen ruimte voor heeft nu..

Knutselkei schreef op 27-11-2023 om 08:28:

In het Brabants Dagblad vanochtend een heel artikel over Haico en Ellen. Ze hebben nu echt verkering, of noem je dat nu anders zegt Haico.
Das toch lief!

In het AD idem.

HAHA!wait..what schreef op 27-11-2023 om 08:48:

Heftig nieuws van Anke.. Je zag tijdens deze aflevering wel echt de liefde tussen die 2, vond ik! Maar heel begrijpelijk dat ze daar geen ruimte voor heeft nu..

Piet die steeds over haar benen en rug aaide, vond het zo ontroerend. 

Ik vond in het begin van de aflevering die opmerking van Piet naar Haico ook zo aandoenlijk, dat ie het zo goed had gedaan met praten enzo met die vrouwen. Lief. 
Mooie laatste aflevering! wat zag Ellen er leuk uit. En Robin en Richard nog samen Heel leuk. 

Wat was het een leuke aflevering.

Richard en Robin passen zo mooi bij elkaar. Ze stralen en het ziet zo vertrouwd uit.

Piet, ik had het niet verwacht dat hij alleen kwam maar gelukkig kwam Anke en zijn ze toch heel close met elkaar. Zo fijn om te zien.

Claudia en Paul, Ik had het dus gewoon mis toen ik meende dat René beter bij haar zou passen. Wat zijn ze lief en leuk bij elkaar.

Haico, wat ontzettend fijn dat hij contact zocht met Ellen En wat mooi dat Ellen er ook was. Ze passen zo fijn bij elkaar. Ellen zag er heel goed uit. Beide straalden.

Bernice moet gewoon de juiste tegen het lijf lopen. Ik wens haar veel geluk, en dat ze zich goed mag blijven voelen in haar eigen vertrouwde wereldje.

MidasWolf schreef op 26-11-2023 om 22:01:

stel1.jpg?h=ab5c3c0f&itok=y_JORVkQ

Heel leuk ♥️

Mooi. Ik vond het ook zo lief dat Haico een compliment gaf over haar leuke blouse.

Fleurtje_5 schreef op 28-11-2023 om 09:57:

[..]

Mooi. Ik vond het ook zo lief dat Haico een compliment gaf over haar leuke blouse.

Ja en haar oorbellen

Moosey schreef op 27-11-2023 om 21:12:

Ik vond in het begin van de aflevering die opmerking van Piet naar Haico ook zo aandoenlijk, dat ie het zo goed had gedaan met praten enzo met die vrouwen. Lief.
Mooie laatste aflevering! wat zag Ellen er leuk uit. En Robin en Richard nog samen Heel leuk.

Zo leuk! Piet is een lieverd met die aardige opmerking.

Gelukkig dat Ellen terug is.  Ze past zo goed bij Haico.  Leuke, open vrouw.  Zij en Haico straalden.  Yasmijn is vooral moeilijk voor zichzelf, hoe kom je daar doorheen.  

amarna schreef op 02-12-2023 om 10:31:

[..]

Zo leuk! Piet is een lieverd met die aardige opmerking.

Gelukkig dat Ellen terug is. Ze past zo goed bij Haico. Leuke, open vrouw. Zij en Haico straalden. Yasmijn is vooral moeilijk voor zichzelf, hoe kom je daar doorheen.


Toch denk ik dat Jasmijn wel wou maar niet kan. Misschien toch te onzeker. En het gevoel (een druk die ze zich zelf oplegt?) dat er wat van haar word verwacht.

Of het was voor haar een wedstrijd. Toen Ellen weg was, was de wedstrijd voorbij.

Maar ik ben ook zo blij voor Ellen en Haico. Zij stralen naast elkaar.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.