Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boer zoekt Vrouw 2023


Heftig van Anke.

Friezinnetje

Friezinnetje

26-11-2023 om 21:24 Topicstarter

ja, heftig idd. 

Ellen,  grijpt het geluk met beide handen aan als het voor haar neus staat in plaats van dat ze haar ego volgt. Goede en moedige keuze.

Wat verdrietig van Anke.

Ja, dan snap ik dat je geen tijd en energie hebt voor vlinders en zo. 

Leuk dat Haico en Ellen het gezellig samen hebben. Dat zou zeker alsnog wat kunnen worden. 
Haico vind ik een Sympathieke man.

Al met al vind ik het een leuk seizoen boer zoekt vrouw.

Friezinnetje

Friezinnetje

26-11-2023 om 21:52 Topicstarter

En BZV is denk ik toch het meest succesvolle datingprogramma op tv. 

Voor Anke en Piet zie ik ook nog wel dat het goed komt, snap ook heel goed dat Anke even stapje terug heeft gedaan voor haar eigen gezondheid. En anders zie ik nog een waardevolle vriendschap ontstaan.

stel1.jpg?h=ab5c3c0f&itok=y_JORVkQ

Heel leuk ♥️

MidasWolf schreef op 26-11-2023 om 21:52:

Voor Anke en Piet zie ik ook nog wel dat het goed komt, snap ook heel goed dat Anke even stapje terug heeft gedaan voor haar eigen gezondheid. En anders zie ik nog een waardevolle vriendschap ontstaan.

Dat denk ik ook.

Haar toekomst is nu zo onzeker dat het logisch is dat ze zich niet wil binden aan iemand.  Ik denk dat ze Piet wil beschermen.

Ik denk dat bij Bernice de spanning rondom de reünie ook mee speelde, dat zij ziek moest afhaken.

Wat een leuke laatste aflevering.
En wat sneu voor Anke  ❤️‍🩹

MidasWolf schreef op 26-11-2023 om 22:12:

Ik denk dat bij Bernice de spanning rondom de reünie ook mee speelde, dat zij ziek moest afhaken.

Dat denk ik ook .

MidasWolf schreef op 26-11-2023 om 22:12:

Ik denk dat bij Bernice de spanning rondom de reünie ook mee speelde, dat zij ziek moest afhaken.

Dat was ook direct wat ik dacht. Och, wat gun ik die meid rust. En een lieve jongen.

Bloemenzee schreef op 26-11-2023 om 22:36:

[..]

Dat was ook direct wat ik dacht. Och, wat gun ik die meid rust. En een lieve jongen.

Wat ik begreep was dat zij nog wel tussen de brieven ging kijken. Nu kan ze het op haar eigen tempo gaan doen. Of ze laat het even voor wat het is en komt misschien alsnog daar iemand tegen. En anders is zij voorlopig zelfstandig ook waarschijnlijk prima gelukkig.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.