Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boer zoekt Vrouw 2023

Op zondag 9 april start het nieuwe seizoen weer van BzV. De boeren worden dan weer voorgesteld en kunnen er weer brieven geschreven worden. 

In dit dertiende seizoen maken we kennis met boeren in de leeftijd van begin 20 tot in de 60 jaar. De een is een paar jaar geleden zijn boerenbedrijf gestart en de ander is als jong kind met het hele gezin geëmigreerd naar het buitenland. De een kan niet zonder zijn paarden en de ander vindt in alle vroegte lopen over de akkers het mooiste wat er is. Een ding hebben ze gemeen: het zijn allemaal hardwerkende mensen die iemand missen om hun dag mee door te nemen, samen te genieten en een leven op te bouwen.

bzv-klein.jpg?h=667ce557&itok=le6IIwNC


V.l.n.r. op de foto :
Piet, 63, Duitsland : vleesvee (uitgenodigd: Anke, Eugenie, Adrie, Inge, Gea)
Claudia, 57, Frankrijk: melkvee (uitgenodigd: Marcel, Paul, Bob, Jan Willem, Rene)
Haico, 43, Denemarken : melkvee (uitgenodigd: Nouk, Melanie, Jasmijn, Ellen, Wendy)
Bernice, 23, Zweden, melkvee  (uitgenodigd: Victor, Ype Jacob, Johan, Johan en Yorick)
Richard, 33, Slowakije, akkerbouw  (uitgenodigd: Daisy, Doreen, Robin, Marlies, Marijke)

Zondag 17 september, 20.25 - 21.30 uur NPO 1!


Leuk Friezinnetje, ik las het op rtl en was al op zoek naar dit nieuwe topic, ik zie er naar uit 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

27-03-2023 om 14:45

Leuk! 

Yeah!

Leuk! Benieuwd naar de boeren
Las al dat ze allemaal (alle 5) meedoen, dus niet afhankelijk van aantal brieven..
Duurt dan wel erg lang tot de uitzendingen vanaf september maar wel iets om naar uit te kijken 😁 

Friezinnetje

Friezinnetje

27-03-2023 om 15:46 Topicstarter

HAHA!wait..what schreef op 27-03-2023 om 15:45:

Leuk! Benieuwd naar de boeren
Las al dat ze allemaal (alle 5) meedoen, dus niet afhankelijk van aantal brieven..
Duurt dan wel erg lang tot de uitzendingen vanaf september maar wel iets om naar uit te kijken 😁

En het zijn allemaal boeren die in het buitenland wonen

Dank voor dit nieuwtje en topic.

Ik heb er zin in. Maar het is eerst voorstellen en dan zal er maanden overheen gaan. Weet iemand wanneer het 'echt' begint?

Friezinnetje, als straks de deelnemers bekend staan, plaats je dan een foto met namen erbij? Dan weten we tenminste wie wie is.

Friezinnetje

Friezinnetje

27-03-2023 om 17:14 Topicstarter

Vrijevlinder schreef op 27-03-2023 om 17:10:

Ik heb er zin in. Maar het is eerst voorstellen en dan zal er maanden overheen gaan. Weet iemand wanneer het 'echt' begint?

Friezinnetje, als straks de deelnemers bekend staan, plaats je dan een foto met namen erbij? Dan weten we tenminste wie wie is.

ja doe ik. Ga vragen of de OP open mag blijven staan, zodat ik het kan aanpassen. 

De rest van de uitzendingen start ergens in sept geloof ik. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

27-03-2023 om 18:49

HAHA!wait..what schreef op 27-03-2023 om 15:45:

Leuk! Benieuwd naar de boeren
Las al dat ze allemaal (alle 5) meedoen, dus niet afhankelijk van aantal brieven..
Duurt dan wel erg lang tot de uitzendingen vanaf september maar wel iets om naar uit te kijken 😁

We hebben BenB vol Liefde gelukkig nog tussendoor ergens 😄

Mug schreef op 27-03-2023 om 18:49:

[..]

We hebben BenB vol Liefde gelukkig nog tussendoor ergens 😄

Oeh jaaa! 😍

Ik zie maar liefst 2 boerinnen op die foto! De meeste seizoenen is het al bijzonder als er één vrouw bij zit, dus nu ben ik wel benieuwd. Ook of ze een man of een vrouw zoeken.

whoo cant wait!!

Ik ben wel benieuwd hoeveel politiek we tegen zullen komen dit seizoen, met alles wat er gaande is.

Maar ik ga natuurlijk weer lekker kijken voor de kneuterigheid.

Friezinnetje

Friezinnetje

27-03-2023 om 19:54 Topicstarter

Renmuis schreef op 27-03-2023 om 19:53:

Ik ben wel benieuwd hoeveel politiek we tegen zullen komen dit seizoen, met alles wat er gaande is.

Maar ik ga natuurlijk weer lekker kijken voor de kneuterigheid.

Deze boeren wonen allemaal in het buitenland, dus hebben geen last  

Ik heb er zin in!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.