Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boer zoekt Vrouw 2023


Ik heb me afgevraagd of de aanmeldingen op zijn, aangezien ze iemand die geen boer meer is in het programma hebben. 

Vrijevlinder schreef op 12-04-2023 om 08:14:

Ik heb me afgevraagd of de aanmeldingen op zijn, aangezien ze iemand die geen boer meer is in het programma hebben.


Hij heeft de boerderij verkocht, maar hij heeft het land nog gewoon gehouden en bewerkt dat land ook. Daarnaast werkt hij op een andere boerderij. Ik vind dat als hij dan nog steeds als boer werkt, hij ook boer is.

Vrijevlinder schreef op 12-04-2023 om 08:14:

Ik heb me afgevraagd of de aanmeldingen op zijn, aangezien ze iemand die geen boer meer is in het programma hebben.

Normaal zijn het 10 boeren en naar gelang het aantal reacties mogen er 5 door, dus zou zo maar kunnen dat er minder animo is.

Overigens heeft er ook al 'n keer een viskweker in het programma gezeten, en iemand die ingehuurd was om ergens in Roemenië ouwe zooi op te knappen en er een varkensstal van te maken. Deze keer doet er iemand mee die wel zijn 35 ha land bewerkt, die bij zijn verkochte boerderij hoorde... dus dat vind ik wel een boer, het gaat om het beroep niet de woning, toch?

Welnee joh,  er zijn nu maar 5 boeren omdat het internationaal is. Was in het seizoen hiervoor ook zo.

Naamgenootje schreef op 13-04-2023 om 04:13:

Welnee joh, er zijn nu maar 5 boeren omdat het internationaal is. Was in het seizoen hiervoor ook zo.

Ahh oké, ik las dit in een van de eerste reacties hier, vandaar dat ik dacht dat het er "normaal"10 waren.

Bij de Nederlandse versie wel inderdaad! Maar goed, dat ligt ook allemaal wat dichter bij elkaar dus dat is stukken makkelijker filmen. 

Bertie en Rosita zijn getrouwd.

Leuk stel, heeeel leuk stel, maar die diepe decolete's vind ik minder leuk. (Bertie's jurk is volgens
mij een broekjurk of zoiets) Of ligt dat aan mijn smaak?


boer-zoekt-vrouw-boerin-bertie-en-rosita-getrouwd.jpg

https://www.nu.nl/achterklap/6268692/boer-zoekt-vrouw-boerin-bertie-en-rosita-getrouwd.html

27yxjj5aygj5_wd854.jpg

Mooi bruidsboeket

Fleurtje_5 schreef op 22-06-2023 om 13:10:

Bertie en Rosita zijn getrouwd.

Leuk stel, heeeel leuk stel, maar die diepe decollete's vind ik minder leuk. (Bertie's jurk is volgens mij een broekjurk of zoiets) Of ligt dat aan mijn smaak?


boer-zoekt-vrouw-boerin-bertie-en-rosita-getrouwd.jpg

Het pak van Bertie zal wel een jumpsuit zijn. Ik zie haar ook niet voor me in een trouwJURK.

Hun borsten komen je tegemoet Ze zien er heel blij uit, vast ook blij met de kledingkeuze. Het is ze van harte gegund!

Ze zien er lief uit samen, ik wens ze veel geluk. 



Nieuw seizoen Boer zoekt Vrouw later op de buis te zien dan 3 september


Het nieuwe seizoen van Boer zoekt Vrouw begint iets
later dan gedacht. Yvon Jaspers en haar internationale boeren beginnen
op 17 september aan hun datingavontuur, in plaats van het eerder
gecommuniceerde 3 september.



Maandag a.s.beginnen we met 'de brieven'.  Spannend.
@ Friezinnetje, je hebt een pbtje van me!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.