Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boer zoekt Vrouw 2023


5 leuke boeren
Ik ben benieuwd

Vooral naar benice uit Zweden

Friezinnetje schreef op 09-04-2023 om 21:31:

heb de OP aangepast met de boeren

Mooi gedaan, lekker duidelijk zo. 

helemaal leuk, kan niet wachten tot het najaar!

Leuke aflevering. Ben ook benieuwd!

Bijzondere mensen weer. Ik ga eens even op de website kijken voor wat meer achtergrond informatie.

Leuke en vooral dappere boeren.

Ben benieuwd hoeveel brieven ze krijgen en of ze hun grote liefde zullen vinden via Boer zoekt vrouw.

Ik denk dat de boerinnen dit jaar de meeste brieven gaan krijgen, in hoeverre het daar om draait 
In Slowakije moet er nog veel gebeuren, wat wel als voordeel heeft dat je als partners daar samen naar kan gaan kijken en invloed op kan hebben. 

Boer Piet met zijn appartement op het erf, en het mee eten bij de familie dat moet je ook willen. Op zich als een vrouw daar open voor staat om dat soms ook te doen kun je wel de eerste locale contacten leggen.

Piet vind ik geen boer meer, ook al heeft hij nog een stuk grond dat hij bewerkt.

Bernice uit Zweden vind ik leuk, en prachtige paarden.

Claudia uit Frankrijk lijkt me heel gezellig.

Richard uit Slowakije, groot bedrijf, veel ruimte, maar zo'n complex is bijna zo deprimerend als Prora op Rügen.

Haico uit Denemarken lijkt me een lieve man.

https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/tv/artikel/5377113/kennismakingsrondje-boeren-bzv-2023

MidasWolf schreef op 10-04-2023 om 13:53:

Ik denk dat de boerinnen dit jaar de meeste brieven gaan krijgen, in hoeverre het daar om draait
In Slowakije moet er nog veel gebeuren, wat wel als voordeel heeft dat je als partners daar samen naar kan gaan kijken en invloed op kan hebben.

Boer Piet met zijn appartement op het erf, en het mee eten bij de familie dat moet je ook willen. Op zich als een vrouw daar open voor staat om dat soms ook te doen kun je wel de eerste locale contacten leggen.

Boer Richard in Slowakije lijkt me een leuke man, maar ik zou daar voor geen goud willen wonen in die troosteloze bende. Ik begrijp dat de grond in het begin prioriteit heeft, maar na 4 jaar mag de woonomgeving ook wel wat aangenamer....wat mij betreft mag de rest zo snel mogelijk plat? 🙏

Boer Piet heeft een probleem als de Duitse familie zijn vrouw niet wil adopteren

Yumi schreef op 10-04-2023 om 16:00:

[..]

Boer Richard in Slowakije lijkt me een leuke man, maar ik zou daar voor geen goud willen wonen in die troosteloze bende. Ik begrijp dat de grond in het begin prioriteit heeft, maar na 4 jaar mag de woonomgeving ook wel wat aangenamer....wat mij betreft mag de rest zo snel mogelijk plat? 🙏

Boer Piet heeft een probleem als de Duitse familie zijn vrouw niet wil adopteren

Misschien wil boer Piet wel weer een huis kopen als hij een relatie heeft. Ik neem aan dat hij wel wat geld overgehouden heeft aan de verkoop van de boerderij.

Bij boer Richard vond ik het ook maar een troosteloze boel, ook in het huis. Ik snap wel dat goede machines prioriteit hadden, maar ik zou nu toch eens een leuk huis laten bouwen. Als hij daar weer genoeg geld voor heeft. Hij zei ook nog dat je wel allebei je eigen ding moet/mag doen, maar dan vraag ik me af wat daar te doen is voor een Nederlandse vrouw. Ik zou die boer wel héél erg leuk moeten vinden om daar op te schrijven.

Angela de Jong is in het AD teleurgesteld in Yvon :

"  Ik vroeg me alleen af wat er in Yvon Jaspers was gevaren. Het leek wel of ze in de leer was geweest bij Johan Derksen, want ze was er in de meeste gesprekken alleen maar op uit om tot in detail te horen hoe ervaren de boeren in de liefde zijn.
 Richard in Slowakije dacht er makkelijk af te komen door te zeggen dat hij heus wel wat ‘gescharreld’ had. Maar tijdens het koken begon het derdegraadsverhoor.
Bij de jonge Bernice uitZweden rustte Yvon pas toen ze vertelde dat ze nooit verder was gekomen met een jongen dan de gedachte ‘die ziet er leuk uit’.

Maar de manier waarop Yvon de 42-jarige Haico uit Denemarken min of meer dwong te vertellen dat hij nog maagd is, was ronduit bizar. Om er daarna de gevoelloze vraag ‘hoe oud ben je?’ uit te gooien, alsof die man een of andere misdaad had begaan in plaats van dat hij gewoon te verlegen is om op een vrouw af te stappen.

Je  vindt dat heel erg’, concludeerde ze toen ze tranen zag. Ja, duhuh.

Alsof die boeren voor de lol meedoen aan dit tv-programma. Wat is de
volgende stap? Dat er op de website van Boer zoekt Vrouw voortaan komt te staan dat een deelnemer behalve melkveehouder of akkerbouwer ook maagd is? Als extra pluspunt? "

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.