Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? (gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Regendrup. schreef op 05-04-2022 om 09:03:

Ik ben begonnen in De Baby's van Mauthausen. De lange hoofdstukken (e-book althans) maken wel dat ik het niet gemakkelijk even tussendoor oppak. Ik wil er dan ook echt even voor gaan zitten (dit onderwerp leent zich daar natuurlijk ook voor, is niet iets dat je gezellig tussendoor leest).

Ik denk dat ik ermee ga stoppen. Het leest niet fijn, of in ieder geval vind ik het niet prettig lezen.
Misschien dat ik het later nog een kans geef.

Nu ga ik beginnen in De beller op lijn vier - J.D. Barker.

Wie had ook weer Rock Paper Scissors aanbevolen?

Ik denk dat ik de plottwist al heb gehad en voelde hem van kilometers afstand aankomen. Nu heb ik geen zin meer om de rest te luisteren maar misschien mis ik nog iets écht spannends. Dus ik heb advies nodig 😂.

Ik ga vanavond beginnen in Vallend duister van Robert Bryndza. Heb het best lang uitgesteld, maar nu ik weet dat er in augustus weer een boek uitkomt van hem, mag ik deze lezen

Ik heb net genoten van Het begin van de rest van je leven van Cathy Kelly. Lekker ontspannend en goed geschreven.

Lali schreef op 06-04-2022 om 17:52:

Ik heb net genoten van Het begin van de rest van je leven van Cathy Kelly. Lekker ontspannend en goed geschreven.

Klinkt goed! 

Ik heb net Het kamermeisje (Nina Prose) uit, dat was ook wel een lekker luchtig boek tussendoor. Ik ben nu begonnen in De zonde waard van Simone van der Vlugt. Ik vind het voor een thriller nog niet zo’n pakkend begin, merk ik, maar misschien komt de spanning nog. 

Ik vond De zonde waard niet perse spannend maar ik vond hem wel boeiend.

Ik was vandaag in de bibliotheek met oudste zoon. Ik zeg nog "ik leen niks hoor, ik moet het boek waar ik begonnen ben nog uitlezen"
Maar toen zag ik die wand vol net afgeschreven materiaal..... dat is geen lenen toch? Dus ik stond met 5 boeken van 1 euro per stuk buiten

Cala schreef op 31-03-2022 om 15:33:

Ik ben bezig in Doomsday book van Connie Willis, best oke.

Eindelijk uit! Ik ben gister begonnen aan None shall sleep van Ellie Marney en dat lees ik denk ik dit weekend uit (leest echt lekker door en is een prima tussen boek). Hoop zondag in Dragon Keeper van Robin Hobb te beginnen 

Crepe_au_fromage schreef op 08-04-2022 om 20:10:

Ik was vandaag in de bibliotheek met oudste zoon. Ik zeg nog "ik leen niks hoor, ik moet het boek waar ik begonnen ben nog uitlezen"
Maar toen zag ik die wand vol net afgeschreven materiaal..... dat is geen lenen toch? Dus ik stond met 5 boeken van 1 euro per stuk buiten

Oh, dat is een meevaller, vooral als er nog veel keus is!   Ik kom ze ook wel eens tegen in straatbiebs en dan is het een sport van mij om zo'n boek juist in een andere plaats weer weg te zetten.

Ik begin straks met  Een tijdloze liefde van Santa Montefiore... Staat net op mijn ebook....

Twee boeken tegelijk :
Karin Fossum- Kijk niet achterom.

cms_visual_917694.jpg_1483624627000_289x450.jpg

 
En : Charles Groenhuijsen  -  Amerikanen zijn niet gek

771x1200.jpg

Ik lees nu Solveigs belofte van Corina Bormann. Moet volgende week terug naar de bieb en nog 300 blz te gaan.

En ter afwisseling Perfecte Stilte van Helen Fields op mijn ereader. Heerlijke serie ook!

Leuk topic! Ik doe er allemaal inspiratie van op 

Niet dat ik het nodig heb... ik heb nu zo'n grote stapel thuis van de bieb dat ik twee boeken tegelijk lees 

Het Zustertapijt
van Lars Mytting - ik vond de Zusterklokken echt prachtig, dus blij dat er nu een vervolg op is! 

en De reis van haar leven van Ruth Kornberger, een fictief verhaal over Maria Sibylla Merian. 

Ted68 schreef op 09-04-2022 om 10:38:

Ik begin straks met Een tijdloze liefde van Santa Montefiore... Staat net op mijn ebook....

Santa Montefiore, deze gaat op de lijst.

Biebmiep schreef op 09-04-2022 om 20:32:

Ik lees nu Solveigs belofte van Corina Bormann. Moet volgende week terug naar de bieb en nog 300 blz te gaan.

En ter afwisseling Perfecte Stilte van Helen Fields op mijn ereader. Heerlijke serie ook!

vond die vreselijk tegenvallen.. 

Rogue schreef op 09-04-2022 om 23:08:

[..]

vond die vreselijk tegenvallen..

De hele serie, of vond je het laatste deel een domper? Ik heb nu alleen Agneta's Erfenis gelezen, en die vond ik wel interessant. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.