Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? (gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik vind Corina Bomann  wel lekker lezen

Mijn boek is uit,was een goed verhaal! Ga vandaag ofmorgen met Fortuna"skinderen geschreven door AAnnejet van Zijl beginnen

Yindi schreef op 10-04-2022 om 09:20:

[..]

De hele serie, of vond je het laatste deel een domper? Ik heb nu alleen Agneta's Erfenis gelezen, en die vond ik wel interessant.

alleen de laatste , vond deel 1 echt heel mooi 

Nu begonnen in Wat jij niet ziet. 

Ik heb De zonde waard uit, ik vond ‘m ook tot het einde ‘mwah’. Ik heb betere thrillers van Simone van de Vlugt gelezen, deze greep me echt niet zo. 

Ik ben nu - na jullie positieve verhalen! - begonnen in Het onzichtbare leven van Addie LaRue. Ik ben op een derde, maar echt een bijzonder boek! Ik weet nog niet of ik nu ook laaiend enthousiast ben, maar het is in ieder geval een anders-dan-anders-verhaal. 

Ik heb net Gestrand van Sarah Goodwin uit. Wat een spannend boek!

PriceyRook54

PriceyRook54

10-04-2022 om 20:08

-Nienke- schreef op 10-04-2022 om 17:00:


Ik ben nu - na jullie positieve verhalen! - begonnen in Het onzichtbare leven van Addie LaRue. Ik ben op een derde, maar echt een bijzonder boek! Ik weet nog niet of ik nu ook laaiend enthousiast ben, maar het is in ieder geval een anders-dan-anders-verhaal.

Ik ben ongeveer net zover als jij maar inderdaad, niet laaaaaaiend enthousiast. Het boeit me genoeg om verder te lezen, maar het is geen niet-neer-te-leggen boek voor mij. Wie weet komt dat nog. 

Ainne schreef op 10-04-2022 om 20:08:

[..]

Ik ben ongeveer net zover als jij maar inderdaad, niet laaaaaaiend enthousiast. Het boeit me genoeg om verder te lezen, maar het is geen niet-neer-te-leggen boek voor mij. Wie weet komt dat nog.

Nou, ik heb het inmiddels uit. De laatste 50 bladzijden heb ik echt in één ruk gelezen en waren nogal tranentrekkend. Wel origineel, maar geen 5 sterren blijft de conclusie Nu nog even bedenken wat ik als volgende boek ga lezen! 

PriceyRook54

PriceyRook54

10-04-2022 om 22:27

Jemig jij bent snel! Ik ben geloof ik al een week bezig en zit pas op een derde. (Dat zegt dus meteen ook hoe geboeid ik ben door dit boek  )

Ainne schreef op 10-04-2022 om 22:27:

Jemig jij bent snel! Ik ben geloof ik al een week bezig en zit pas op een derde. (Dat zegt dus meteen ook hoe geboeid ik ben door dit boek )

Haha, ja, man zat een saaie film te kijken. Ik wilde het ook vooral graag uit hebben omdat ik wilde weten of het nog heel goed ging worden  


Ik heb/had Corona en dus behoefte aan makkelijke lectuur en las de Cliffrock Castle serie van Josephine Rombouts. Had de laatste 2 delen gekregen en de eerste 2 toen maar gekocht. Vond de eerste 3 delen echt heerlijk leesvoer, leuk geschreven (behalve hier en daar een continuiteitsfout zoals een teckel die in een volgend deel ineens een terriër is geworden) heel boeiend als je iets met Schotland/Britten hebt. Deel 4 hoef je echt niet te lezen, daarin wordt vanalles uit de eerste 3 delen nog ns dunnetjes overgedaan maar dan met de ondertoon van een buitenechtelijke crush (ok, en een depressie, en meer info over de jeugd can de schrijfster) Beetje jammer. Maar de eerste 3 delen zijn echt leuk. 
Daarvoor las ik ‘Waar ben je gebleven BuZz Aldrin’ van Johan Harstad. Wel echt mooi maar niet zo’n meeslepend boek als Max, Misha en het Tet-offensief. 
Nu een lekkere thriller uit de schier oneindige Davenport-reeks van John Sandford aan het lezen. 

Ik heb de dood van de magiër van Jaap Boekestein gelezen. Niet zo goed als de tekst op de achterkant deed hopen, maar wel leuk. En nu lees ik Op stoom, van Pratchett. Was ik al eerder aan begonnen, maar wilde eerst die biebboeken uithebben. Morgen nieuwe halen

Ik heb het eerste boek van Josephine Rombouts vorig jaar gelezen, maar ik  was er niet van onder de indruk. Dus de volgende drie sla ik zeker over.

Ik zit weer tussen twee boeken in, heb er zoveel op de ereader dat ik even niet weet wat ik  wil. Heb ook nog van alles van de bieb liggen.

Blind kiezen, Dolfje?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.