Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Loulou39 schreef op 06-06-2025 om 21:34:

[..]   Hahahaha, topic promoten😄, dat doe je goed! (Waarom trouwens spinnen en mieren? Even uit nieuwsgierigheid? Ben zo bang voor spinnen!! Hahaha😅)

Maar ik ga zeker naar je nieuwe topic en de poll invullen 👍️😀.

Ik ging op zoek naar eens een andere emoji, dus een keertje iets origineels.

Dank voor het invullen!

Boekenuil schreef op 06-06-2025 om 22:57:

Mezelf getrakteerd op het nieuwe boek van Soren Sveistrup: Koekoeksjong. Dat is de schrijver van Oktober. Lekker dik boek, net in begonnen.

Oe, dat is een goede tip! Ik zet hem op mijn lijstje. 

Ik ben begonnen in De verraadster van Vorden van Rachel can Charante. Was een tip uit een podcast ( Radio Oranje volgens mij). Goede tip tot nu toe!

Ik lees nu In een oogwenk, van Jo Callaghan.
Is een bookchoise van deze maand. Over een rechercheur die AI in een pilot moet gebruiken om cold cases op te lossen.
Tot nu toe leuk, en goede recensies op Hebban

Ciao bella van Linda van Rijn maar kwam erachter dat ik die al gelezen had. Nou ja het is niet zo dik en ik weet niet meer precies hoe het zat dus ik lees dat vandaag wel uit.

nlies schreef op 07-06-2025 om 14:34:

Ik lees nu In een oogwenk, van Jo Callaghan.
Is een bookchoise van deze maand. Over een rechercheur die AI in een pilot moet gebruiken om cold cases op te lossen.
Tot nu toe leuk, en goede recensies op Hebban

was leuk, en een eerste deel, dus ik wil het volgende deel wel lezen, maar is dit jaar pas uitgegeven, dus kan wel even duren

Ik heb dag lieverd, tot zo van Nadja Ensink uit.
Mooi emotioneel boek. De man van Nadja Jeroen gaat 11 dagen na de geboorte even de geboortekaartjes op de brievenbus doen in Londen. Helaas wordt hij vlakbij hun huis doodgestoken door een verwarde man.

Ik ben in De Troostbibliotheek begonnen van Sara Nisha Adams, weet niet meer of ik dat als tip van hier had maar ik denk het wel.

Heb net deel 1 uit van Karen Swan in het duits die Inseltöchter. Ga vanavond met deel 2 verder 

Google is mijn vriend : Het wilde Eiland serie

Grindelwald schreef op 08-06-2025 om 10:25:

Ik heb dag lieverd, tot zo van Nadja Ensink uit.
Mooi emotioneel boek. De man van Nadja Jeroen gaat 11 dagen na de geboorte even de geboortekaartjes op de brievenbus doen in Londen. Helaas wordt hij vlakbij hun huis doodgestoken door een verwarde man.

Oh ja heftig, ik heb een interview met haar gezien/gelezen.

Ted68 schreef op 08-06-2025 om 18:50:

Google is mijn vriend : Het wilde Eiland serie

Die vind mooi, heb 3 delen uit. Deel 4 komt of is er inmiddels al.

Ik luister nu naar Ik ga tóch iets zeggen  van Aaf Brandt Corstius. Wel vermakelijk, maar niet in 1 keer achter elkaar. 

Waarom we logen van Karin Slaughter. 
In een ruk uitgelezen. 

Ik lees Schaduw in het vuur, van Jennifer Armentrout

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.