Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Ik ben twee boeken aan het lezen.

Blauw van J.B. Ocean.
En de De nomade van Anya Niewerra.

Ben nu begonnen aan deel 3 van de eiland Serie: en verheug me nu al op deel 4….

Ted68 schreef op 11-06-2025 om 11:33:

Ben nu begonnen aan deel 3 van de eiland Serie: en verheug me nu al op deel 4….

Wat spreekt je eraan aan? Ik ben wel benieuwd.

Ik lees nu De val van Catherine Ryan Howard. Nieuw voor mij, bevalt wel. Veel beschrijvingen dus veel tekst achter elkaar. Dat vind ik nog wel eens langdradig maar dit verhaal kan het hebben. Er gebeurt genoeg. 

9789402716078_front.jpg

Leest vlot.

Ik heb geluisterd naar Mod moord van Marelle Boersma. 
Wel een spannend boek maar de ontknoping vond ik wat langdradig.

Ted68 schreef op 08-06-2025 om 18:50:

Google is mijn vriend : Het wilde Eiland serie

Ik moest toch bij de bieb zijn, heb deze meteen meegenomen omdat jij zo enthousiast bent.

de curator van Craven. Weer leuk! 

Iets van Suzanne Vermeer, Bloemeneiland.

Silo van Hugh Howey wat een geweldig boek. Heb het nu bijna uit en al zin in de volgende delen

Ppff ik stop met dat Schaduw in het vuur. het gaat traag, er gebeurt niks, ga eens zien wat er nog op de reader staat

What the River Knows van Isabel Ibañez heb ik uit en vond het ontzettend leuk. Een mix van avontuur, historie en een vleugje magie. Deel twee ga ik binnenkort zeker lezen.

Het fantasyboek wat ik hiervoor las vond ik uiteindelijk tegen vallen en ik ga deel drie in die serie niet meer lezen. Om mezelf over deze tegenvaller te helpen, heb ik mijn favoriete fantasyboek ( Kings of the Wyld van Nicholas Eames) weer gelezen en ben nu bezig in deel 2 (bloody rose) daarvan.

Regendrup.

Regendrup.

12-06-2025 om 12:02 Topicstarter

Ik ben, na meerdere keren getipt te zijn in dit topic, het Appelmeisje van Tina N. Martin aan het lezen. Wat leest dit complexe verhaal verrassend gemakkelijk. Ik ben erg benieuwd naar de afloop! Ik wissel luisteren en lezen met elkaar af, gewoon omdat dat voor nu voor mij werkt. 

Ik heb Soms lieg ik van Alice Feeney uit.
Spannend boek met wel een verwarrend einde.
Maar toch wel een goed boek. 

Dolfje schreef op 10-06-2025 om 08:21:

[..]

Die vind mooi, heb 3 delen uit. Deel 4 komt of is er inmiddels al.

Ik heb deel 4 inmiddels geluisterd op Storytel!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.