Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Nikki1973 schreef op 30-05-2025 om 08:23:

ik ben begonnen in ‘ toen waren er vier’ van Carla kovach.

Ik heb een tip voor de liefhebbers van Karen slaughter, met name de Will Trent boeken.
Er is een serie van. ik heb seizoen 1 en deel seizoen 2 op Disney+ gezien. Erg leuke serie.
Ik zag laatst een promo dat hij binnenkort op star channel wordt uitgezonden. 18 juni.

De serie is dacht ik al eerder genoemd. Ik vond het leuk (gezien op Disney) maar de personages vond ik niet echt kloppen. Volgens mij is Will in de boeken een grote brede man, de acteur is klein en tenger..

Widajo schreef op 01-06-2025 om 10:20:

[..]

De serie is dacht ik al eerder genoemd. Ik vond het leuk (gezien op Disney) maar de personages vond ik niet echt kloppen. Volgens mij is Will in de boeken een grote brede man, de acteur is klein en tenger..

Ik heb de serie even opgezocht, de acteur lijkt echt niet op hoe ik me Will Trent had voorgesteld in mijn hoofd.

Will Trent is bijna één meter negentig, breedgeschouderd, slank en gespierd, met kort donkerblond haar. Hij heeft enorme handen. Wat direct opvalt is een litteken op zijn bovenlip, een overblijfsel van een verwonding die niet goed gehecht kon worden.
Gekopieerd van deze site :
https://www.queenofcrime.nl/over-will-trent/

Volgens mij casten ze tegenwoordig lang niet meer altijd zo dat acteurs lijken op de beschrijvingen. Ik moest er even aan wennen maar ik vind het eigenlijk wel prima.

Ik ben begonnen in Fatale oplossing van Rifka Faber. Een thriller die speelt in een ziekenhuis. Begint goed.

Widajo schreef op 01-06-2025 om 10:20:

[..]

Oh dat had ik niet gezien.

ja klopt dat hij weinig op het boekenpersonage lijkt, maar ik vind het wel een leuke serie. 

Ik heb nu niks meer te lezen van de bieb dus begin vandaag aan de laatste van Lars kepler, die ligt op me te wachten. 

Nikki1973 schreef op 02-06-2025 om 08:48:

[..]

Oh dat had ik niet gezien.

ja klopt dat hij weinig op het boekenpersonage lijkt, maar ik vind het wel een leuke serie.

Ik heb nu niks meer te lezen van de bieb dus begin vandaag aan de laatste van Lars kepler, die ligt op me te wachten.

Slaap, die heb ik net gelezen. Weer een echte Kepler! Ik vind een nadeel van hun boeken dat ze zo dik zijn (ik lees vaak liggend in bed).

Maheiden schreef op 02-06-2025 om 21:29:

[..]

Slaap, die heb ik net gelezen. Weer een echte Kepler! Ik vind een nadeel van hun boeken dat ze zo dik zijn (ik lees vaak liggend in bed).

Misschien toch een optie om een e-reader te kopen voor in bed?

Dat heb ik gedaan, en dan de papieren boeken voor de bank, dat leest fijn! 

Maheiden schreef op 02-06-2025 om 21:29:

[..]

Dan zou ik niet beginnen aan de cormoran strike serie van Robert gailbrath ( oftewel JK Rowling) Die worden iedere keer steeds dikker 🤣 Laatste twee meer dan duizend pagina’s .

Wel een aanrader hoor. 

Nikki1973 schreef op 03-06-2025 om 10:18:

[..]

Dan zou ik niet beginnen aan de cormoran strike serie van Robert gailbrath ( oftewel JK Rowling) Die worden iedere keer steeds dikker 🤣 Laatste twee meer dan duizend pagina’s .

Wel een aanrader hoor.

Die vind ik echt onleesbaar zo dik, in de papieren versie tenminste

MildredRatched schreef op 03-06-2025 om 10:19:

[..]

Die vind ik echt onleesbaar zo dik, in de papieren versie tenminste

Klopt hoor! 

Nikki1973 schreef op 03-06-2025 om 10:18:

[..]

Wel een aanrader hoor.

Niet te doen! Veel te dik. Ik wacht tot ze verfilmd worden. Momenteel wordt gewerkt aan The Running Grave.

amarna schreef op 03-06-2025 om 10:59:

[..]

Niet te doen! Veel te dik. Ik wacht tot ze verfilmd worden. Momenteel wordt gewerkt aan The Running Grave.

Op hbo is er een serie. Ik dacht 3 of 4 seizoenen 

Regendrup.

Regendrup.

03-06-2025 om 13:07 Topicstarter

De vriend van Freida McFadden uit, ik dacht echt dat ik haar plottwist deze keer eens uitgevogeld had. Haha, helaas pindakaas.

Nikki1973 schreef op 03-06-2025 om 12:55:

[..]

Op hbo is er een serie. Ik dacht 3 of 4 seizoenen

Ik heb alle series op de BBC gezien.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.