Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2


Ik lees Het kleine café in Brooklyn van Julie Caplin.

Zomernacht van Kristin Hannah vond ik een heerlijk en ontroerend boek!

Lali schreef op 07-04-2024 om 16:53:

Zomernacht van Kristin Hannah vond ik een heerlijk en ontroerend boek!

ohja die heb ik half gelezen heb het einde niet gehaald want ik voelde al welke kant het opging... ben nogal allergisch voor zulke zaken

ik lees gewoon verder in de boeken van Robin Hobb. 

Hof van IJs en Sterren uit. Was wel weer leuk maar minder dan de vorige delen. 
Een leven na jou van Jojo Moyes. Het vervolg op “Voor jou”. Het niveau van het eerste deel wordt nergens gehaald en heb overwogen om te stoppen. Uiteindelijk was het wel de moeite waard om door te lezen. 
Er is nog een 3e deel. 

Eerst verder met A Court of Silver Flames (Hof van Zilveren Vlammen). 

Ik heb de laatste tijd te veel boeken gekocht eigenlijk. Wil dat liever niet, want meestal verschijnen ze kort daarna in de bibliotheek. Maar ik heb vakantie en er zijn een paar titels die ik toch dolgraag wil lezen. 
Voor nu op het leeslijstje voor de komende weken (en dus gekochte boeken)
-Al het blauw van de hemel van Melissa Da Costa
Je bent prachtig van Ann Napolitano
van wie ze waren  van Gaëlle Nohant

Allemaal boeken met zeer goede reviews. Al het blauw van de hemel is echt een wereldwijde bestseller. Dus ben er erg benieuwd naar 😀

Mick87 schreef op 09-04-2024 om 17:17:

Ik heb de laatste tijd te veel boeken gekocht eigenlijk. Wil dat liever niet, want meestal verschijnen ze kort daarna in de bibliotheek. Maar ik heb vakantie en er zijn een paar titels die ik toch dolgraag wil lezen.
Voor nu op het leeslijstje voor de komende weken (en dus gekochte boeken)
-Al het blauw van de hemel van Melissa Da Costa
- Je bent prachtig van Ann Napolitano
- van wie ze waren van Gaëlle Nohant

Allemaal boeken met zeer goede reviews. Al het blauw van de hemel is echt een wereldwijde bestseller. Dus ben er erg benieuwd naar 😀

Ik heb “Je bent prachtig” ook gekocht op basis van de goede reviews, ben benieuwd wat je er van vindt.

Zal m'n leerervaringen hier beschrijven 

Ik koop ook niet zoveel, meest van de (online)bieb. En bookchoise als ik daar weer eens een of meer maanden van win. Maar nu "moet" ik er wel wat kopen. Krijg hele tijd geleden van iemand rrn stick met heel veel boeken, ook die van Robin Hobb dus, maar daar ontbreken er 2 van, als ik goed gekeken heb/ 

Ik ben ruim over de helft van het eerste deel van ACOTAR. Tot nu toe vind ik het geen hoogvlieger. Als ik eenmaal aan het lezen ben gaat het wel maar ik merk dat ik niet echt popel om weer verder te kunnen lezen. En dat heb ik met echt goede boeken wel. 
Hopelijk wordt het einde wel de moeite waard. 

Ik lees nu Een stralende toekomst van Rebecca Makkai. Is voor mijn boekenclub, zou het denk ik zelf niet snel hebben uitgezocht, maar is erg mooi tot nu toe.

Ben ook erg benieuwd naar Je bent prachtig. Helaas nog niet in Kobo Plus en ook nog niet bij onze bieb. Even geduld dus nog.. 

Ik heb in een opwelling Martelaar van Kaveh Akbar gekocht en ik lees ook nog steeds deel 3 van ACOTAR. Ik ben druk bezig met opruimen in huis dus ik doe het rustiger aan met boeken.

De kleine dingen in Brooklyn is uit en ik ben meteen doorgegaan met De kleine patisserie in Parijs. Ff behoefte aan verstand op nul boeken.

ik lees het pleidooi van Steve Cavanaugh. Een lekkere legal thriller over een slimme advocaat

Dolfje schreef op 14-04-2024 om 09:02:

De kleine dingen in Brooklyn is uit en ik ben meteen doorgegaan met De kleine patisserie in Parijs. Ff behoefte aan verstand op nul boeken.

De kleine dingen??? Moet bakkerij zijn. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.