Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2


Ik ben begonnen aan het vierde deel van de serie van Hof van doorns en rozen. Ben benieuwd hoe het zich ontwikkelt. 

A court of Wings and Ruins uit (ACOTAR 3). Goed maar deel 2 was echt spectaculair. 
Verder met A court of frost and starlight. 

bezig in de troostbibliotheek naar aanleiding van een tip hier. Tot nu toe pakt het me wel

Ik heb eindelijk ''t Hooge nest uit. Ik moest echt voorbij blz 100 voor het me echt kon boeien.

Weet nog niet wat het volgende boek wordt maar in elk geval iets luchtigs. 

kapow schreef op 31-03-2024 om 17:57:

A court of Wings and Ruins uit (ACOTAR 3). Goed maar deel 2 was echt spectaculair.
Verder met A court of frost and starlight.

Ik zit nu in 3, ik vind de seksbeschrijvingen nu wel echt van het kaliber bouquetreeksboekje dus ik hoop dat er nog verhaallijn in komt. Ik hoorde dat juist dat 3 de beste was dus ik ben hoopvol dat het nog goed komt.

Fiorah schreef op 01-04-2024 om 14:00:

[..]

Ik zit nu in 3, ik vind de seksbeschrijvingen nu wel echt van het kaliber bouquetreeksboekje dus ik hoop dat er nog verhaallijn in komt. Ik hoorde dat juist dat 3 de beste was dus ik ben hoopvol dat het nog goed komt.

Ik lees veel dat 2 de beste is (niet hier hoor, ik schrijf ergens anders ook in een boekentopic). 
3 was wel spannend maar voor mij vielen in deel 2 veel dingen op z’n plek. Ik had daarna meteen zin om deel 1 opnieuw te gaan lezen. 

Deze seksscenes vallen nog mee qua aantal pagina’s na de serie van Jennifer Armentrout die ik eerder las. Ik blader door als ik er genoeg van heb. 

Heb Lichaamstaal, van A.K Turner gelezen (bookchoise) Duurde even coor het echt goed ging lopen, maar toen werd het wel leuk spannend

Ik lees An Education in Malice van S.T. Gibson. Had voor ik begon geen idee waar het over zou gaan, maar het leest lekker weg en is onderhoudend. Voor ernaast ben ik net begonnen in A Death in Diamond van S.J. Bennett. Ik ga ervan uit dat dit boek net zo leuk is als de drie eerdere delen 

Yellowface van R.F. Kuang kan ik eindelijk wegstrepen. Het gele boek bleef mij overal aanstaren 👀 Vond het echt een goed boek, wel nogal speciaal… 
Ben net begonnen in het eerste deel van ACOTAR van Sarah J. Maas, dat kon ik ook niet meer negeren 🤓

FarFarAway schreef op 04-04-2024 om 17:20:

Yellowface van R.F. Kuang kan ik eindelijk wegstrepen. Het gele boek bleef mij overal aanstaren 👀 Vond het echt een goed boek, wel nogal speciaal…

Ik ben op een derde blijven steken. Ik had toen het idee dat ik lekker op weg was, maar toen ik zag dat ik pas op een derde was, verdween mijn motivatie. Hopelijk ga ik er ooit weer in verder

Voor jou van Jojo Moyes. Bedoeling was als tussendoortje na alle fantasy verhalen maar ik kon het niet wegleggen. Lief en pakkend verhaal.

521x840.jpg

Oud boek natuurlijk, (2011) en je weet hoe het afloopt.  Maar het leest als een film.

Beterlaat2021! schreef op 04-04-2024 om 19:10:

521x840.jpg

Oud boek natuurlijk, (1987/2004) en je weet hoe het afloopt. Maar het leest als een film.

De scheepsdochter van Anne Jacobs gelezen. Geen idee wat de titel met het boek te maken heeft, maar misschien komt er nog een vervolg wat de uitleg geeft. Boek las makkelijk weg, maar nogal voorspelbaar, en op het eind nogal wat losse draadjes, vandaar dat ik aan een deel 2 denk. Vond het niet meer waard dan 2**

Eindelijk November uit van Thomas Olde Heuvelt. Ik vond het een bijzonder en origineel verhaal, en als ik er in las wilde ik doorlezen. Maar toch liet ik het soms een week liggen voor ik verder las. Tweede deel las sneller weg en uiteindelijk vond ik het toch een 4*. 
Ben nu begonnen in Tijgerlelie van Marion Pauw. Die pakt me tot nu toe wel. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.