Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2


De puzzelman is uit, was spannend. Heb nu nog een boek van Robotham liggen meegenomen van de Boekspot. Weet de titel zo niet, maar het is blijkbaar al deel 7 van een serie, dus hoop dat het niet teveel terugvalt op vorige delen

nlies schreef op 09-03-2024 om 18:41:

De puzzelman is uit, was spannend. Heb nu nog een boek van Robotham liggen meegenomen van de Boekspot. Weet de titel zo niet, maar het is blijkbaar al deel 7 van een serie, dus hoop dat het niet teveel terugvalt op vorige delen

Ik ben Nachtboot van Robotham aan het luisteren. 

Moet zeggen wel een goed verhaal. Ik moest er even inkomen maar er zitten in dat boek toch wat maatschappelijke thema's, het is een soort detective en echte karakters ipv van oppervlakkige 'flat' characrers. Ik denk dat ik zeker meer van hem ga lezen of luisteren.

de vergeten vrouwen is van Kristin Hannah is uit.
Gemengde gevoelens erover, ik geef het 3 sterren. 

Ik ben begonnen aan Door mijn ogen, van Michael Robertham. Maar ben op blz 85 en het boeit nog niet echt. Misschien toch maar iets anders zoeken

Ik heb ‘De perfecte zoon’ net uit, vond het wel lekker weglezen. Nu bezig in ‘Verlaat de gevangenis zonder betalen’.

Ik had gisteren een rotdag dus in een impuls een veel te duur ebook gekocht die gelijk op m'n ereader staat 
Het verbond van het water van Abraham Verghese.

Een lekker dik boek. En ik heb nu maar bedacht dat het daarom best wel oké is om een keer een wat duurder ebook te kopen 😀

Mick87 schreef op 12-03-2024 om 08:34:

Ik had gisteren een rotdag dus in een impuls een veel te duur ebook gekocht die gelijk op m'n ereader staat
Het verbond van het water van Abraham Verghese.

Een lekker dik boek. En ik heb nu maar bedacht dat het daarom best wel oké is om een keer een wat duurder ebook te kopen 😀

Vind ik ook! Je had ook onzin kunnen kopen als impulsaankopen. Nu heb je een fijn boek.


Ik ben halverwege in Het meisje in de trein. Het pakt me nog niet echt. Ik krijg geen grip op de hoofdpersoon en voel me nog niet betrokken. Het leest wel makkelijk weg dus ik lees wel door. 


Ik hen afgelopen week "Gebied 19" gelezen. Las vandaag dat die genomineerd was voor de literatuurprijs. 

Goed boek, vooral de nonchalante manier waarop naar de wereld wordt gekeken viel me op. Wilde bijna schreeuwen tegen sommige karakters. Het einde was een beetje jammer naar mijn mening. Ik wilde echt nog meer weten. 

Hoe dan ook wel een aanrader. 

Meisje in de trein, ben ik ooit aan begonnen, nooit uitgelezen
.
Ben nu begonnen aan Rad des tijds, van Robert Jordan. Als dat wat is kan ik nog zo'n 10 delen vooruit volgens mij. Ben begonnen bij 0, (later toegevoegd)

Mick87 schreef op 12-03-2024 om 08:34:

Ik had gisteren een rotdag dus in een impuls een veel te duur ebook gekocht die gelijk op m'n ereader staat
Het verbond van het water van Abraham Verghese.

Een lekker dik boek. En ik heb nu maar bedacht dat het daarom best wel oké is om een keer een wat duurder ebook te kopen 😀

Wow Verghese. Dat is lang geleden dat ik daar iets van las! Iets met Heelmeesters.

Een boek is de beste impulsaankoop die er is.

Ik lees nu De verhalen, van Robin Hobb/ Megan Lindholm
grappig dat iemand onder 2 namen zo verschillend schrijft

Ik heb me Het meisje in de trein doorgeworsteld. Geen aanrader. Vreemde personages waar je ook nul klik/band mee krijgt.

Ik heb zin in mijn volgende boek: One Day. Gekocht als cadeautje voor mezelf vanwege positieve geluiden hier.

ik ben al aardig op weg in  Het verbond van het water van Abraham Verghese. moet bekennen dat ik er even in moest komen, maar zit nu helemaal in het verhaal.

Oh, fijn Mick! Ik vind Cutting for Stone van hem nog steeds één van de mooiste boeken die ik ooit heb gelezen. Wist niet dat hij er recent nog een geschreven had, gaat op m’n lijstje

Heb nu dus een verhaal van de regenwouden van Robin Hobb gelezen, en nu wil ik de serie weer lezen, te beginnen met de levende schepen

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.