Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2


Net bij de minibieb 2 boeken gescoord.
Paula -  Isabel Allende
Mijn naam is Asjer Lev - Chaim Potok.
Ik denk dat ik met de eerste ga beginnen.

Korte metten van Lisa Gardner uit.
Ik moest er wel even inkomen maar wel een spannend verhaal.

Nu begonnen in 30 messteken van Rob Stoker.
Een waargebeurd verhaal waarin Rob Stoker vertelt over de moord op zijn dochter Kim en de nasleep ervan.
Ik ben er net in begonnen maar het grijpt me nu al aan, wat een nachtmerrie moet dat als nabestaande zijn....

Zo, ik heb de Moordclub (op donderdag) uit. Uiteindelijk kwam ik er toch nog in en het plot was niet voorspelbaar dus dat vind ik heel fijn.

Nu twijfel welk boek ik ga lezen. Ik heb er 3 van de bieb liggen maar ik heb Fairy Tale ook nog steeds niet uit.

Ik ben begonnen aan een serie van Weis en Hickman. Draken van de herfstschemer.
Volgens mij heb ik al wel een andere serie deze nog niet.

30 messteken van Rob Stoker in een ruk uitgelezen.
Een triest relaas hoe nabestaanden/slachtoffers, in tegenstelling tot de dader, min of meer aan hun lot worden overgelaten.

De schrijfstijl van Rob Stoker leest prettig weg.
Daarom nu gelijk een, niet waargebeurd, verhaal van hem De lijst.

Tover-Feetje schreef op 14-03-2023 om 23:11:

30 messteken van Rob Stoker in een ruk uitgelezen.
Een triest relaas hoe nabestaanden/slachtoffers, in tegenstelling tot de dader, min of meer aan hun lot worden overgelaten.

De schrijfstijl van Rob Stoker leest prettig weg.
Daarom nu gelijk een, niet waargebeurd, verhaal van hem De lijst.

Deze heb ik op mijn wishlist gezet.

Ik ben net begonnen in "Stille Schreeuw" van Angela Marsons. Moet zeggen ik zat er gelijk goed in! Leest makkelijk weg en een tot nu toe spannend verhaal waarbij je echt wil weten hoe het zit... 

De lijst van Rob Stoker gisteren gelijk uit gelezen.
Een vermakelijk boek waar wat mij betreft nog wel wat pagina's/hoofdstukken aan toegevoegd konden worden.

Rob Stoker bevalt dus nu bezig is zijn derde boek Verslagen vriendschap.

Ik ben weer begonnen met lezen.

In januari eindelijk Hex van Thomas Oldeheuvelt uitgelezen. Wat een tegenvaller.

Al een poosje bezig in een boek over de Fermi Paradox van weet ik veel wie, non fictie. Niet echt een aanrader, beetje langdradig.

Nu ook begonnen in The Selfish Gene van Richard Dawkins, ook non fictie, dat leest wel lekker weg. Heel schattig dat er al achterhaalde dingen in staan, het boek is geschreven toen bijvoorbeeld prionen nog niet ontdekt waren en dat merk je.

Rockstar schreef op 17-03-2023 om 00:47:

Ik ben weer begonnen met lezen.

In januari eindelijk Hex van Thomas Oldeheuvelt uitgelezen. Wat een tegenvaller.

Waarom vond je het tegenvallen?

Ik ben begonnen aan De amandelboom. Ben nog niet zo ver, maar twijfel of ik verder ga lezen. Iemand hier gelezen? Is het een aanrader?

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

17-03-2023 om 10:53

ik lees Een lied voor Achilles van Madeline Miller. Ben nu op de helft en vind het erg mooi!

Wandelvrouwtje schreef op 17-03-2023 om 10:53:

ik lees Een lied voor Achilles van Madeline Miller. Ben nu op de helft en vind het erg mooi!

Oooh dit is één van mijn lievelingsboeken. Zo mooi.

Miss_Moneypenny schreef op 17-03-2023 om 10:39:

[..]

Waarom vond je het tegenvallen?

Ik ben begonnen aan De amandelboom. Ben nog niet zo ver, maar twijfel of ik verder ga lezen. Iemand hier gelezen? Is het een aanrader?

Ik had een horror boek verwacht, maar echt horror was het niet. Het was vooral een boek over massahysterie in een klein dorpje.

En ook het derde boek Verslagen vriendschap van Rob Stoker uit.
Een andere opbouw van het verhaal dan de voorgaande twee boeken, maar ook dit boek las lekker weg.

Rob Stoker is helaas op dus nu naar Tot de dood ons scheidt van Alice Feeney.

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

17-03-2023 om 17:38

Fiorah schreef op 17-03-2023 om 12:37:

[..]

Oooh dit is één van mijn lievelingsboeken. Zo mooi.

Ik heb ervan genoten  . Heb je nog tips voor boeken die erop lijken?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.