Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Nu lees ik moeders verdwijnen niet van Barbara de Smedt. Niet heel spannend maar wel een lekkere doorlezer.

Wie heeft er ook weer Dungeon Crawler Carl gelezen?

IK heb 'De Kraanvogels vliegen naar het zuiden' al even uit, ik vond het echt een heel mooi en ontroerend boek. Ging zo meeleven met de hoofdpersoon, wel een paar traanjes op het eind hier! Nu lees ik oa "het boek der deuren" van Gareth Brown. Het leek me leuk om wat meer fantasy boeken te lezen, mocht iemand nog tips hebben in dat genre hou ik me aanbevolen! 

Rogue schreef op 12-09-2026 om 15:07:

tot je terugkomt - Ellie Dean
12de deel alweer van de serie een veilige haven..zit er weer heerlijk in

Ik vind dit zo'n heerlijke serie. Ik geloof dat ik al deel 16 heb gelezen, volgens mij nog maar een paar boeken daarna.

ik had op vakantie een boek mee van Harlan Coban- Spoorloos. IK kwam er niet in, en heb het boek in IJsland laten liggen

Loulou39 schreef op 11-09-2026 om 21:01:

[..]

😁

Waarschijnlijk ligt de ergernis aan mij 😇….

Ik deel je ergernis, sterker nog er waren meerdere (hoofd) personen die irritatie opriepen 
Maar na zoveel ergernis wilde ik wel weten hoe het verhaal af zou lopen dus ik heb het braaf uitgelezen 
Ik vond het uiteindelijk een wat onsamenhangend verhaal waarbij ik soms goed na moest denken over welk persoon de verhaallijn ging.

Normaal gesproken ben ik wel enthousiast over deze schrijfster.
Ik heb Wat niemand weet nog op mijn ereader staan wat ik toch nog wel een kans wil geven.

Tover-Feetje schreef op 13-09-2026 om 20:35:

[..]

Ik deel je ergernis, sterker nog er waren meerdere (hoofd) personen die irritatie opriepen
Maar na zoveel ergernis wilde ik wel weten hoe het verhaal af zou lopen dus ik heb het braaf uitgelezen
Ik vond het uiteindelijk een wat onsamenhangend verhaal waarbij ik soms goed na moest denken over welk persoon de verhaallijn ging.

Normaal gesproken ben ik wel enthousiast over deze schrijfster.
Ik heb Wat niemand weet nog op mijn ereader staan wat ik toch nog wel een kans wil geven.

Weer eens😁, ik lees het ook nog uit omdat ik wil weten hoe het afloopt (ben alleen niet zo snel als jij 😅). Ik vind haar boeken over Gina Harte heerlijk, ik hou ook zo van haar boeken, deze viel tegen maar hopelijk gaat ze verder met de Gina Harte serie.

Ik heb trouwens even op mijn lijst van 2026 gekeken, maar blijkbaar vond ik “Wat niemand weet” wel een fijn boek.

“De vrouw van mijn echtgenoot” heb ik bijna uitgelezen, dus vanmiddag heb ik “Home is where the bodies are” van Jeneva Rose gedownload, hopelijk is dat een lekkere en snel leesbare thriller.

Loulou39 schreef op 13-09-2026 om 20:56: 

“De vrouw van mijn echtgenoot” heb ik bijna uitgelezen, dus vanmiddag heb ik “Home is where the bodies are” van Jeneva Rose gedownload, hopelijk is dat een lekkere en snel leesbare thriller.

Home is....heb ik gelezen. Snel leesbaar, niet heel spannend maar wel onderhoudend. Ik wilde weten of er nog ernvtwist kwam: Opzich wel naar die zag ik aankomen. Ben benieuwd wat jij ervan vindt.

Maheiden schreef op 13-09-2026 om 21:05:

[..]

Home is....heb ik gelezen. Snel leesbaar, niet heel spannend maar wel onderhoudend. Ik wilde weten of er nog ernvtwist kwam: Opzich wel naar die zag ik aankomen. Ben benieuwd wat jij ervan vindt.

Oh fijn dat het snel leesbaar is, dat vind ik op dit moment extra prettig (maar ook altijd wel 😇). Ik ben benieuwd 😁.

Maheiden schreef op 13-09-2026 om 21:05:

[..]

Deze mening deel ik ook 

Tover-Feetje schreef op 13-09-2026 om 21:09:

[..]

Deze mening deel ik ook

😁 Ik ga er vanavond in beginnen… 💃🏻

Net uit: De Hulp (dus deel 1), in 1 ruk uitgelezen. 

Net begonnen, voor mijn boekenclub: De onzichtbaren, van Frank Nellen - tot nu toe ben ik erg enthousiast. 

Ik ontdek net dat De gevangene van Freida McFadden al beschikbaar is 
Daar ga ik vanavond in beginnen.

Tover-Feetje schreef op 13-09-2026 om 21:44:

Ik ontdek net dat De gevangene van Freida McFadden al beschikbaar is
Daar ga ik vanavond in beginnen.

Jaaaa had ik gezien! 💃🏻

Hij is alleen nog niet “gratis” in Kobo 😔, ik check al een paar dagen dagelijks… (ik vind boeken zo belachelijk duur tegenwoordig), ben heel benieuwd wat jij ervan vindt. Ik vind haar boeken steeds slechter worden, maar heb toch elke keer zin om ze te lezen.

Als je ‘m goed vindt, dan ga ik hem kopen en niet meer wachten 😇.

TineWinkel schreef op 13-09-2026 om 21:22:

Net uit: De Hulp (dus deel 1), in 1 ruk uitgelezen.

Net begonnen, voor mijn boekenclub: De onzichtbaren, van Frank Nellen - tot nu toe ben ik erg enthousiast.

De onzichtbaren vond ik erg mooi, veel leesplezier!

Ik heb net het nieuwste boek van Lex Paleaux uit, dat is zeker een aanrader.

Nu bezig in Hamnet van Maggie o Farrell, ik ben dat boek gaan lezen omdat ik onwijs onder de indruk was van een ander boek van haar: Land. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.