Media en cultuur
Regendrup.
12-04-2022 om 13:52
Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2
Zie hier het vervolg van het boekentopic om te plaatsen wat je op dit moment leest of wat klaarligt om te gaan lezen!
Eventueel kun je erbij schrijven wat je er tot nu toe van vindt of waarom je ervoor gekozen hebt dit boek te gaan lezen.
Veel leesplezier!
Link naar het vorige deel:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/boekentopic-wat-lees-je-nu?page=64#1942
nlies
07-06-2026 om 12:09
Ik lees nu De Stalker, van Helen Fields, toen ik even moest bijkomen van alle moorden, (boek is nog niet uit) ben ik overgegaan op Alles voor de reis, van Adriaan van Dis. Daar gaat ook iemand dood, maar wel wat netter
MildredRatched
07-06-2026 om 12:31
Miss_Moneypenny schreef op 07-06-2026 om 11:08:
Ik lees nu Woeste kust van Charlotte McConaghy. Wel mooi tot nu toe.
Verder lees ik tussendoor ook het boek van Jade Kops, deze staat op de Wait-app en lees ik af en toe een stukje van. Ook indrukwekkend wat dat meisje op zo’n jonge leeftijd heeft mee moeten maken.
Woeste kust heb ik ook net gelezen, vond ik wel een bijzonder boek
MildredRatched
07-06-2026 om 12:36
verder heb ik Cinder - Marissa Meyer gelezen. Een originele YA fantasy/sci-fi, een hertelling van Cinderella. Echt een goed geschreven verhaal
nlies
07-06-2026 om 23:07
nlies schreef op 07-06-2026 om 12:09:
Ik lees nu De Stalker, van Helen Fields, toen ik even moest bijkomen van alle moorden, (boek is nog niet uit) ben ik overgegaan op Alles voor de reis, van Adriaan van Dis. Daar gaat ook iemand dood, maar wel wat netter
![]()
allebei uit, allebei de moeite waard