Media en cultuur
Regendrup.
12-04-2022 om 13:52
Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2
Zie hier het vervolg van het boekentopic om te plaatsen wat je op dit moment leest of wat klaarligt om te gaan lezen!
Eventueel kun je erbij schrijven wat je er tot nu toe van vindt of waarom je ervoor gekozen hebt dit boek te gaan lezen.
Veel leesplezier!
Link naar het vorige deel:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/boekentopic-wat-lees-je-nu?page=64#1942
Maheiden
13-06-2026 om 11:05
joky schreef op 13-06-2026 om 10:42:
Het boek van Chris Carter . De Beller .moet ik steeds weg leggen is te erg.maar pak m toch steeds weer op. Ontzettend nare moorden .
Wil m toch uitlezen.
O, die is idd vreselijk gruwelijk 😬
Maheiden
13-06-2026 om 11:08
Ik heb onderstroom van Suzanne Vermeer gelezen, lekker om te ontspannen. Nu lees ik het familieweekend van Nadine Barroso. Ik vind het moeilijk inkomen, ben al bijna op de helft. Misschien lees ik te korte stukjes achter elkaar. Vandaag maar eens doorlezen.
Wasgij
13-06-2026 om 11:33
Loulou39 schreef op 12-06-2026 om 21:13:
[..]
Zij is, samen met Lisa Regan, een van mijn meest favoriete thriller schrijfsters.
Al moet ik zeggen dat het boek waar ik in bezig ben, De bloemist van CL Patterson, ook heel lekker leest. Ook een aanrader!
Bedankt voor de tip, ga weer wat lenen bij de bieb!
Lali
13-06-2026 om 11:39
Is Lisa Regan niet al te gruwelijk? Ik vind thrillers gauw te spannend. Ik heb ook het Familieweekend gelezen, wat vlak hierboven genoemd werd. In het begin vond ik het heel intrigerend, maar toen er meer gebeurde (wil geen spoilers doen) heb ik even snel doorgelezen om te zien hoe het afliep.
Mick87
13-06-2026 om 12:35
ik ga ook eens naar die Chris Carter zoeken. Want hoor die naam veel vallen. Zometeen naar de bieb, zal eens kijken.
Ik zit lekker in de lees flow. Afgelopen week al 4 boeken uitgelezen nu begonnen in Een huwelijk op zee van Sophie Elmhirst. Waargebeurd en fascinerend. Een echtpaar wat 118 dagen op zee dobbert na schipbreuk te hebben geleden.
Loulou39
13-06-2026 om 12:50
Lali schreef op 13-06-2026 om 11:39:
Is Lisa Regan niet al te gruwelijk? Ik vind thrillers gauw te spannend. Ik heb ook het Familieweekend gelezen, wat vlak hierboven genoemd werd. In het begin vond ik het heel intrigerend, maar toen er meer gebeurde (wil geen spoilers doen) heb ik even snel doorgelezen om te zien hoe het afliep.
Ik vind Lisa Regan niet heel gruwelijk, anders zou ik het liever niet in bed voor het slapen gaan lezen. Ik heb wel eens bij een ander boek/schrijver gehad dat ik niet eens meer naar de wc durfde en ging checken of de voordeur goed dicht zat 😂.
Het is wel een serie (over Josie Quinn) daar moet je van houden. Alle boeken zijn los van elkaar te lezen, maar op volgorde is beter omdat er ook dingen in haar privéleven gebeuren, als in relaties etc.
Narcis
13-06-2026 om 14:57
Ik lees nu Rood is ja, van Sara Kroos.
Gaat over haar opname en het seksueel misbruik wat er vervolgens plaats vindt tussen haar en haar therapeute.
Diep onder de indruk, aanrader.
(Wel heftig)
joky
13-06-2026 om 15:11
Maheiden schreef op 13-06-2026 om 11:05:
[..]
O, die is idd vreselijk gruwelijk 😬
Zijn alle boeken van Chris Carter zo gruwelijk? Dit is nl het eerste boek wat ik leees van hem.
Maheiden
13-06-2026 om 21:31
joky schreef op 13-06-2026 om 15:11:
[..]
Zijn alle boeken van Chris Carter zo gruwelijk? Dit is nl het eerste boek wat ik leees van hem.
Eigenlijk wel. Al vond ik de beller wel het ergste tot nu toe. Was mijn eerste....
Nikki1973
14-06-2026 om 11:58
Beterlaat2021! schreef op 13-06-2026 om 16:11:
Heel spannend, goed leesbaar.
Hele goede serie!
MildredRatched
14-06-2026 om 12:50
Nikki1973 schreef op 14-06-2026 om 11:58:
[..]
Hele goede serie!
Ja deze hele serie is enorm goed idd!
Jeetjemina
14-06-2026 om 18:55
De wetten van Alex van Myrthe vd Meer gelezen. Een roman over een vrouw die ongewild een autisme hulphond krijgt. Prima boek, maar romans zijn niet echt mijn genre denk ik, het kabbelt maar voort zonder echte grote gebeurtenissen.
Nu bezig in De bloemist van C.L.Pattison. prettig leesbaar. Jammer dat deze schrijver niet nog meer boeken heeft geschreven.
Rogue
14-06-2026 om 19:22
eindelijk het laatste deel van de Scheepsdochter : Vrijheid - Anne Jacobs gevonden
Loulou39
14-06-2026 om 20:05
Jeetjemina schreef op 14-06-2026 om 18:55:
Nu bezig in De bloemist van C.L.Pattison. prettig leesbaar. Jammer dat deze schrijver niet nog meer boeken heeft geschreven.
Ja, ik had gisteren ook al gekeken, vind ik ook jammer!
