Media en cultuur
Regendrup.
12-04-2022 om 13:52
Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2
Zie hier het vervolg van het boekentopic om te plaatsen wat je op dit moment leest of wat klaarligt om te gaan lezen!
Eventueel kun je erbij schrijven wat je er tot nu toe van vindt of waarom je ervoor gekozen hebt dit boek te gaan lezen.
Veel leesplezier!
Link naar het vorige deel:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/boekentopic-wat-lees-je-nu?page=64#1942
Beterlaat2021!
26-05-2026 om 12:58
Ik heb 't Hooge Nest, van Roxane van Iperen, bijna uit. Wat een boek zeg!
Ben benieuwd naar de afloop, niet verklappen hoor!
Loulou39
26-05-2026 om 16:24
Nikki1973 schreef op 26-05-2026 om 09:37:
er komt een nieuw deel uit de Tilly en Poe serie, wisten jullie dat? In augustus. De rode kamer, MW Craven. Nu al zin in.
Deze serie ken ik niet, maar een rondje Google is heel positief!
Ik heb net alvast Brandoffer gedownload (volgens mij het eerste boek van deze serie) en ben heel benieuwd, helemaal na jullie enthousiaste posts 😁.
MildredRatched
26-05-2026 om 19:00
Nikki1973 schreef op 26-05-2026 om 09:37:
er komt een nieuw deel uit de Tilly en Poe serie, wisten jullie dat? In augustus. De rode kamer, MW Craven. Nu al zin in.
Goed nieuws, zin in!
MildredRatched
26-05-2026 om 19:03
ik lees momenteel dit verhaal kan je leven redden. Lekkere thriller, doet me ergens wel wat denken aan Nicola Moriarty. Via 2 perspectieven worden alle puzzelstukjes gelegd
Nikki1973
26-05-2026 om 19:12
Loulou39 schreef op 26-05-2026 om 16:24:
[..]
Deze serie ken ik niet, maar een rondje Google is heel positief!
Ik heb net alvast Brandoffer gedownload (volgens mij het eerste boek van deze serie) en ben heel benieuwd, helemaal na jullie enthousiaste posts 😁.
Leuk!! Veel plezier 😁
Dolfje
26-05-2026 om 20:51
Ted68 schreef op 26-05-2026 om 14:25:
Beter Laat: ik vind het een van de beste boeken….
Ik vond het zo erg tegenvallen en saai.
Maheiden
27-05-2026 om 14:09
Ik ben begonnen in Duimkruid van Esther Teunissen. Een thriller die zich afspeelt in Den Haag 1525. Mooie combinatie!
nlies
27-05-2026 om 18:56
Ben nu bezig met deel 9 van de serie over madame le commissaire. van Pierre Martin. Gewoon lekker makkelijk , ook prima voor middagje in de tuin
Mick87
28-05-2026 om 10:12
Gisteren begon ik in: De boekenclub voor dwarse huisvrouwen van Marie Boswick. Tot nu erg vermakelijk
Speelt zich af in de jaren 60. Een interessante tijd als het om vrouwenrechten en feminisme gaat.
Mick87
28-05-2026 om 10:18
En verder heb ik het gewoon heel druk met lezen. Veel boeken via bol.com besteld voor op ereader. En nu liggen ineens bijna alle reserveringen bij de bieb klaar. Gelukkig heb ik bijna vakantie. Dus dat wordt een leesmarathon ![]()
Fiorah
28-05-2026 om 11:40
Mick87 schreef op 28-05-2026 om 10:12:
Gisteren begon ik in: De boekenclub voor dwarse huisvrouwen van Marie Boswick. Tot nu erg vermakelijk
Speelt zich af in de jaren 60. Een interessante tijd als het om vrouwenrechten en feminisme gaat.
Goeie titel!
Maheiden
28-05-2026 om 19:23
Mick87 schreef op 28-05-2026 om 10:18:
En verder heb ik het gewoon heel druk met lezen. Veel boeken via bol.com besteld voor op ereader. En nu liggen ineens bijna alle reserveringen bij de bieb klaar. Gelukkig heb ik bijna vakantie. Dus dat wordt een leesmarathon
Haha, dat heb ik ook zo nu en dan. Heerlijk vooruitzicht!
Fladderak
29-05-2026 om 21:21
Wederom dank dames voor de tips. Weer diverse boeken op de e-reader gezet voor de komende vakantie 
Rogue
29-05-2026 om 23:46
ik lees de vrouw zonder naam- audrey blake
er lopen 4 verhaalijnen door elkaar, 2 van het hoofdpersonage (die erg eigenwijs en iritant is) en 2 andere personages
ben benieuwd welke kant het op gaat is gebaseerd op een echt personage