Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2


Ik heb 't Hooge Nest,  van Roxane van Iperen, bijna uit.   Wat een boek zeg!
Ben benieuwd naar de afloop, niet verklappen hoor!

Beter Laat: ik vind het een van de beste boeken….

Nikki1973 schreef op 26-05-2026 om 09:37:

er komt een nieuw deel uit de Tilly en Poe serie, wisten jullie dat? In augustus. De rode kamer, MW Craven. Nu al zin in.

Deze serie ken ik niet, maar een rondje Google is heel positief!

Ik heb net alvast Brandoffer gedownload (volgens mij het eerste boek van deze serie) en ben heel benieuwd, helemaal na jullie enthousiaste posts 😁.

Nikki1973 schreef op 26-05-2026 om 09:37:

er komt een nieuw deel uit de Tilly en Poe serie, wisten jullie dat? In augustus. De rode kamer, MW Craven. Nu al zin in.

Goed nieuws, zin in!

ik lees momenteel dit verhaal kan je leven redden. Lekkere thriller, doet me ergens wel wat denken aan Nicola Moriarty. Via 2 perspectieven worden alle puzzelstukjes gelegd

Loulou39 schreef op 26-05-2026 om 16:24:

[..]

Deze serie ken ik niet, maar een rondje Google is heel positief!

Ik heb net alvast Brandoffer gedownload (volgens mij het eerste boek van deze serie) en ben heel benieuwd, helemaal na jullie enthousiaste posts 😁.

Leuk!! Veel plezier 😁

Ted68 schreef op 26-05-2026 om 14:25:

Beter Laat: ik vind het een van de beste boeken….

Ik vond het zo erg tegenvallen en saai.

Ik ben begonnen in Duimkruid van Esther Teunissen. Een thriller die zich afspeelt in Den Haag 1525. Mooie combinatie!

Ben nu bezig met deel 9 van de serie over madame le commissaire. van Pierre Martin. Gewoon lekker makkelijk , ook prima voor middagje in de tuin

Gisteren begon ik in: De boekenclub voor dwarse huisvrouwen van Marie Boswick. Tot nu erg vermakelijk
 Speelt zich af in de jaren 60. Een interessante tijd als het om vrouwenrechten en feminisme gaat.

En verder heb ik het gewoon heel druk met lezen. Veel boeken via bol.com besteld voor op ereader. En nu liggen ineens bijna alle reserveringen bij de bieb klaar. Gelukkig heb ik bijna vakantie. Dus dat wordt een leesmarathon

Mick87 schreef op 28-05-2026 om 10:12:

Gisteren begon ik in: De boekenclub voor dwarse huisvrouwen van Marie Boswick. Tot nu erg vermakelijk
Speelt zich af in de jaren 60. Een interessante tijd als het om vrouwenrechten en feminisme gaat.

Goeie titel! 

Mick87 schreef op 28-05-2026 om 10:18:

En verder heb ik het gewoon heel druk met lezen. Veel boeken via bol.com besteld voor op ereader. En nu liggen ineens bijna alle reserveringen bij de bieb klaar. Gelukkig heb ik bijna vakantie. Dus dat wordt een leesmarathon

Haha, dat heb ik ook zo nu en dan. Heerlijk vooruitzicht! 

Wederom dank dames voor de tips. Weer diverse boeken op de e-reader gezet voor de komende vakantie 

ik lees de vrouw zonder naam- audrey blake 

er lopen 4 verhaalijnen door elkaar, 2 van het hoofdpersonage (die erg eigenwijs en iritant is) en 2 andere personages 
ben benieuwd welke kant het op gaat is gebaseerd op een echt personage 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.