Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Maheiden schreef op 23-05-2026 om 11:31:

[..]

Lieve Debby was echt een slechte in de rij boeken.

Ja die vond ik ook matig. Ik ga nu op Podimo de indringer downloaden. Ik vind het wel vermakelijke en makkelijke luisterboeken altijd.

Ben net begonnen aan 't Hooge Nest, van Roxane van Iperen.

Ik was er al een tijd naar op zoek (in de kastjes), nu heeft  mijn bovenbuurvrouw het me uitgeleend.  De stijl doet me denken aan Annejet van der Zijl.

De bloemist van C.L. Pattison, tot nu toe een leuk boek

Heb net een boek uit van M.L. Stedman; Een leven zo ver….Het begin was wat moeilijk… maar het einde was prachtig… Heb meteen een ander boek van hem gekocht.

t is weer om in de ruin rustig te zitten lezen. Ik ben begonnen in Nacht Lars Kepler. Lag al een tijdje op me te wachten

Dubbel….
Nikki1973 schreef op 24-05-2026 om 19:40:

t is weer om in de ruin rustig te zitten lezen. Ik ben begonnen in Nacht Lars Kepler. Lag al een tijdje op me te wachten

Ik heb net Slaap uit. Dat was deel 4, dus het duurt nog wel even voor ik aan Nacht toe ben

Gisteren de hele middag in de tuin gelezen. Mijn doel was om Het zomerhuis van Keri Breevis uit te lezen, dat is gelukt. Nu begonnen aan Haar laatste adem van Taylor Adams. Die begint al goed. 

nlies schreef op 24-05-2026 om 20:02:

[..]

Ik heb net Slaap uit. Dat was deel 4, dus het duurt nog wel even voor ik aan Nacht toe ben

Veel plezier! Het is een goede serie. 

Ik lees nu Zondaar van Saskia M.N. Oudshoorn. Al halverwege, goed boek.

Ik lees nu Het schoolplein van Michelle Frances. Leest makkelijk weg. Ideaal voor op het strand. 

Ik heb de nieuwe Jane Harper uit de bieb thuis liggen . Nog niet in begonnen want zat nog in die feelgood van Holly Martin. 

Ik heb net Kleine brandjes overal van Celeste Ng gelezen. Wat een heerlijk boek.
Aangeraden door de Reese Whitherspoon Book Club. Te vinden in Kobo Plus.

Lali schreef op 25-05-2026 om 18:51:

Ik heb net Kleine brandjes overal van Celeste Ng gelezen. Wat een heerlijk boek.
Aangeraden door de Reese Whitherspoon Book Club. Te vinden in Kobo Plus.

Die heb ik jaren geleden gelezen, ik vond hem ook zo goed!!

Ik heb een week geleden ofzo “Wat ik nooit eerder heb gezegd” van haar gedownload, ben heel benieuwd hoe dat boek is.

Ik lees nu De sleuteldrager, van Charlotte de Winter. Echt iets voor een lome zomerdag. Een rechercheur die geesten ziet. Dus cosy-crime en fantasy in een.. Wilde eigenlijk de volgende Kepler zoeken, maar kwam deze tegen

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.