Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

De grootste fout  van M.J Arlidge en Lisa Hall. Prima boek. Ik heb wel al snaf de eerste hoofdstukken, een idee welke kant het op gaat dus ben benieuwd of er nog een twist komt.

Ik ben in "Jij bent het licht" van Marion Pauw begonnen, begint goed. Na 100 pagina's nog geen spanning maar volgens de reviews komt dat nog, dus ik ben benieuwd.

Ik heb Zeven Brieven, van Tina de Bruin gelezen. Mooi boekje, leest makkelijk weg

Dolfje schreef op 29-04-2026 om 08:25:

Liften naar de hemel van Lex Palieux. Mooiste boek van dit jaar tot nu toe.

Daar luister ik nu naar. Bijzonder boek.

Jodie Quinn 12 van Lisa Regan. Heerlijk, wel wat dunner deze keer dus heb m snel uit. 

Nikki1973 schreef op 30-04-2026 om 10:11:

Jodie Quinn 12 van Lisa Regan. Heerlijk, wel wat dunner deze keer dus heb m snel uit.

Josie Quinn vind ik zo geweldig, Lisa Regan is echt een van m’n favoriete schrijfsters. Ik zit te wachten tot deel 14 begin juni uitkomt 😅.

Ik lees nu Thee voor de geesten, van Chris Vuklisevic.
En ik krijg dat liedje "zeven brieven" maar niet uit mijn hoofd. Nou ja het boek was het waard, maar wil er nu wel van af

Loulou39 schreef op 30-04-2026 om 11:25:

[..]

Josie Quinn vind ik zo geweldig, Lisa Regan is echt een van m’n favoriete schrijfsters. Ik zit te wachten tot deel 14 begin juni uitkomt 😅

oh goed om te weten! 
Ben nu begonnen in Uitschot van Horst en Enger.

Ik wilde iets luchtigs en heb de 3 opeenvolgende boeken van

de zussen van Jewel Island van Holly Martin uit de online bieb gehaald.

Deel  1 is Het familiehotel van Sapphire bay.

Loulou39 schreef op 29-04-2026 om 11:00:

Ik ben in "Jij bent het licht" van Marion Pauw begonnen, begint goed. Na 100 pagina's nog geen spanning maar volgens de reviews komt dat nog, dus ik ben benieuwd.

En, hoe vind je het boek?

Deze heb ik ook geleend in de bieb en wil ik binnenkort ook gaan lezen. Heb nog vijf boeken liggen om uit te kiezen, eens zien wat het wordt.

Jeetjemina schreef op 28-04-2026 om 19:56:

[..]

Ik ga dadelijk beginnen in Hij & zij. Ben benieuwd!

Zojuist deze uitgelezen, goed boek! Ik dacht te weten hoe het zat, maar het was toch anders.

Jeetjemina schreef op 01-05-2026 om 10:44:

[..]

En, hoe vind je het boek?

Deze heb ik ook geleend in de bieb en wil ik binnenkort ook gaan lezen. Heb nog vijf boeken liggen om uit te kiezen, eens zien wat het wordt.

Ik vind het een goed boek, maar niet echt een hele spannende thriller. Misschien komt dat spannende nog, maar ze schrijft goed en ik heb het dan ook al bijna uit. Op zich wel een tip.

Jeetjemina schreef op 01-05-2026 om 10:46:

[..]

Zojuist deze uitgelezen, goed boek! Ik dacht te weten hoe het zat, maar het was toch anders.

Eens!

zo, de bookchoise boeken zijn weer gedownload, kan weer vooruit

nlies schreef op 30-04-2026 om 14:11:

Ik lees nu Thee voor de geesten, van Chris Vuklisevic.

Ik vond dat echt een heel raar boek. Hoe vind jij 'm ?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.