Media en cultuur
Regendrup.
12-04-2022 om 13:52
Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2
Zie hier het vervolg van het boekentopic om te plaatsen wat je op dit moment leest of wat klaarligt om te gaan lezen!
Eventueel kun je erbij schrijven wat je er tot nu toe van vindt of waarom je ervoor gekozen hebt dit boek te gaan lezen.
Veel leesplezier!
Link naar het vorige deel:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/boekentopic-wat-lees-je-nu?page=64#1942
Maheiden
24-12-2025 om 16:36
Ik heb de afrekening van Ingrid Oonincx gelezen. Over een schietpartij op een school en de gevolgen daarvan. Had ik snel uit, was goed.
Nu lees ik countdownkiller van Sam Holland. Ook goed leesbaar.
MildredRatched
24-12-2025 om 16:53
Cala schreef op 21-12-2025 om 17:38:
Ik ben begonnen in Empire of the Damned van Jay Kristoff, deel 2 van een trilogie. Ik heb deel 3 ook in huis en heb de boeken bewust bewaard voor de kerstvakantie, zodat ik de tijd heb om ze in een keer achter elkaar te lezen, want ze zijn 700 en 800 bladzijdes. Ik wilde eigenlijk vorig jaar al in deel 2 beginnen, maar ik had geen zin om dan weer een jaar te moeten wachten op het laatste deel. En dan weer moeite hebben om in het verhaal te komen, omdat ik de vorige delen te lang geleden heb gelezen en me niet meer precies herinner wat er in de vorige delen is gebeurd.
Ja dit is heel herkenbaar. Dat houdt me dan nu ook tegen om in een volgend deel te beginnen. Ik hik momenteel aan tegen het derde deel van de Koninkrijk der Bruggen
ik heb echt werkelijk waar geen idee meer van deel 1 en 2
kerst
24-12-2025 om 17:08
Maheiden schreef op 26-11-2025 om 14:03:
[..]
Ben benieuwd wat je ervan vindt. Ik ben er in gestopt.
Heb dit boek nu voor tweede keer van de bibliotheek. Wel boeiend verhaal. Denk dat ik hem nu wel uit kan lezen.