Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

59 minuten achter elkaar uitgelezen. Er zat nogeen paar verrassende wendingen in. Echt een aanrader!

Nu begonnen in de dondermaker van Tina. M. Martin. Haar eerste boek, het appelmeisje, vond ik goed. Deze leest nu al ook lekker door. 

Ik zit in het 5e en laatste deel van de Huisgenoten serie van Emma Zomer ( dat zijn 5 schrijfsters)

Ik ben gisteravond in Haar stille gebed van Lisa Regan begonnen. Ik vond Lieve kleine meid weer zo spannend, dat ik het volgende boek ook maar meteen heb gekocht…

Ik heb er heel lang over gedaan, maar My Friends van Fredrik Backman heb ik eindelijk uit. Het is geen slecht verhaal, best mooi eigenlijk, maar misschien iets te lang. Was ook heel anders dan een eerder boek wat ik van hem gelezen had. Dat was iets speelser met meer humor.

Think Twice van Harlan Coben is ook uit. Las heerlijk weg en was precies wat ik van het boek verwacht had.

En ga nu beginnen in Belladonna van Adalyn Grace. Staat al heel lang op m'n ereader, maar had er nooit zin in. Ik heb mezelf voorgenomen om minstens de helft van de boeken op mijn e-reader te lezen (of er af te gooien), voordat ik er nieuwe boeken op mag zetten.

Ik ben erg lekker aan het lezen in de Briar Club van Kate Quinn. Zij heeft ook de Vrouwen van Bletchly Park gelezen. Heerlijk boek over 5 vrouwen die in hetzelfde pension wonen. Staat in Kobo Plus.

De nieuwste Osman, Het onmogelijke fortuin, van de moordclub  was weer echt leuk

De Scheepsdochter-Anne Jacobs, zit er weer goed in 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.