Media en cultuur
Regendrup.
12-04-2022 om 13:52
Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2
Zie hier het vervolg van het boekentopic om te plaatsen wat je op dit moment leest of wat klaarligt om te gaan lezen!
Eventueel kun je erbij schrijven wat je er tot nu toe van vindt of waarom je ervoor gekozen hebt dit boek te gaan lezen.
Veel leesplezier!
Link naar het vorige deel:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/boekentopic-wat-lees-je-nu?page=64#1942
Maheiden
30-11-2025 om 13:39
59 minuten achter elkaar uitgelezen. Er zat nogeen paar verrassende wendingen in. Echt een aanrader!
Nu begonnen in de dondermaker van Tina. M. Martin. Haar eerste boek, het appelmeisje, vond ik goed. Deze leest nu al ook lekker door.
Dolfje
30-11-2025 om 13:45
Ik zit in het 5e en laatste deel van de Huisgenoten serie van Emma Zomer ( dat zijn 5 schrijfsters)
Loulou39
30-11-2025 om 13:49
Ik ben gisteravond in Haar stille gebed van Lisa Regan begonnen. Ik vond Lieve kleine meid weer zo spannend, dat ik het volgende boek ook maar meteen heb gekocht…
Cala
30-11-2025 om 22:44
Ik heb er heel lang over gedaan, maar My Friends van Fredrik Backman heb ik eindelijk uit. Het is geen slecht verhaal, best mooi eigenlijk, maar misschien iets te lang. Was ook heel anders dan een eerder boek wat ik van hem gelezen had. Dat was iets speelser met meer humor.
Think Twice van Harlan Coben is ook uit. Las heerlijk weg en was precies wat ik van het boek verwacht had.
En ga nu beginnen in Belladonna van Adalyn Grace. Staat al heel lang op m'n ereader, maar had er nooit zin in. Ik heb mezelf voorgenomen om minstens de helft van de boeken op mijn e-reader te lezen (of er af te gooien), voordat ik er nieuwe boeken op mag zetten.
Lali
01-12-2025 om 21:37
Ik ben erg lekker aan het lezen in de Briar Club van Kate Quinn. Zij heeft ook de Vrouwen van Bletchly Park gelezen. Heerlijk boek over 5 vrouwen die in hetzelfde pension wonen. Staat in Kobo Plus.
nlies
01-12-2025 om 23:53
De nieuwste Osman, Het onmogelijke fortuin, van de moordclub was weer echt leuk