Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Ik lees Elitepauper van Freek van Kraaikamp over voetbalcultuur. Uit de bieb en met kleine letters

erg genoten van het genootschap van puzzelmakers door Samuel Burr. Hele relaxde weglezer

joky schreef op 20-02-2025 om 22:24:

[..]

Ik vind de serie met Kate Linville erg mooi. Die anderen, Overboord en Wraak, vond ik een stuk minder. Gek is dat, van dezelfde schrijfster.

Gelukkig is Martelaar weer van de Kate- serie. Bijna uit. 

Ik lees nu de thriller “Tot op de bodem” van Lisa Gardner, maar ik heb net “Lieg nooit” van Freida McFadden gedownload en daar heb ik eigenlijk meer zin in..

Lezen staat al een tijdje op een laag pitje maar heb net een boek uit waardoor ik weer meer zin om te lezen heb gekregen. The God of the Woods van Lize Moore. Spannend! 

FarFarAway schreef op 23-02-2025 om 15:42:

Lezen staat al een tijdje op een laag pitje maar heb net een boek uit waardoor ik weer meer zin om te lezen heb gekregen. The God of the Woods van Lize Moore. Spannend!

Die is erg goed ja.

Loulou39 schreef op 21-02-2025 om 23:04:

Ik lees nu de thriller “Tot op de bodem” van Lisa Gardner, maar ik heb net “Lieg nooit” van Freida McFadden gedownload en daar heb ik eigenlijk meer zin in..

Lieg nooit meteen gereserveerd bij de bieb. Wist niet dat er weer een boek van haar uit was.

Nu ben ik Niet meer terug van Jo Spain aan het lezen. Leest lekker, gebeurt genoeg. 

Maheiden schreef op 23-02-2025 om 16:21:

[..]

Lieg nooit meteen gereserveerd bij de bieb. Wist niet dat er weer een boek van haar uit was.

In onze bieb is Lieg nooit nog niet te reserveren helaas. Lijkt erop alsof het boek nog niet binnen is.

Vanmiddag begonnen in De leraar van Freida McFadden 

Maheiden schreef op 23-02-2025 om 16:21:

[..]

Lieg nooit meteen gereserveerd bij de bieb. Wist niet dat er weer een boek van haar uit was.

Ze heeft nog meer boeken geschreven, maar die zijn allemaal nog niet vertaald.

Ben zelf lekker suf, want heb “Lieg nooit” vorig jaar al in het Engels gelezen.. Ik lees liever niet in het Engels, maar ik wilde zo graag nog een boek van haar lezen.

Dus nu dit topic maar even teruglezen, kijken of ik nog ideeën op kan doen voor een leuke thriller om vanavond in te beginnen.

Nirwana vz\an Tommy Wieringa was uit. Was wel de moeite waard, nu door met een simpele Madame le comisaire

kapow schreef op 20-02-2025 om 12:36:

[..]

Leuk dat je genoten hebt! Ik ben ook fan.

Deel 3 heb ik in huis maar nog niet gelezen. Twijfel nog of ga wachten tot deel 4 ook uit is. Ik lees een serie liefst achter elkaar uit.

Er komt ook nog een vijfde deel, moet je wel lang wachten 😆

Deel vier wordt waarschijnlijk najaar 2026. 

Ik lees nu Profile M van Helen Fields. Ik heb net twee andere boeken van haar gelezen die ik mooi vond, deze weet me minder te boeien.

Ninoea schreef op 24-02-2025 om 08:28:

Ik lees nu Profile M van Helen Fields. Ik heb net twee andere boeken van haar gelezen die ik mooi vond, deze weet me minder te boeien.

Ik vond dit boek ook minder. Langdradig ook. Zijn haar andere boeken dus wel beter? Want ik kan mij door dit boek er niet toe zetten om in een ander boek van haar te beginnen. 

Grindelwald schreef op 24-02-2025 om 14:55:

[..]

Ik vond dit boek ook minder. Langdradig ook. Zijn haar andere boeken dus wel beter? Want ik kan mij door dit boek er niet toe zetten om in een ander boek van haar te beginnen.

Haar Callanach reeks is super goed! Heb heel de reeks in 1 ruk uitgelezen. 

ik begin net in Zwarte Vlinders van Priscilla Morris. speelt zich af in het Sarajavo van begin jaren 90. Tot nu toe wel boeiend.
Daarnaast lees ik ook : De domheid regeert van Sander Schimmelpenninck.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.